דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

בקרוב בישראל: הרכבים שיגיעו ב-2020

Getting your Trinity Audio player ready...



עשרות דגמים חדשים, מתיחות פנים וחידושים אחרים צפויים להיכנס לאולמות התצוגה של יבואני הרכב בשנה הקרובה. אחרי כמה שנות היחלשות, קטגוריית הסופר מיני צפויה להתעורר השנה עם דגמים חדשים של טויוטה יאריס, רנו קליאו, פיג'ו 208 והונדה ג'אז. בתחום המשפחתיות הבשורה העיקרית צפויה לבוא מכיוונה של צ'מפיון מוטורס, שתשיק בסוף השנה את הדגמים החדשים של סיאט לאון וסקודה אוקטביה, ולראשונה מזה שנים רבות יושקו השנה מותגים חדשים בישראל - GAC הסיני, ביבוא של אוריון מוביליטי מקבוצת יוניון מוטורס, וטסלה האמריקאית שמתנהלת בחשאיות מסוימת - אך פועלת באינטנסיביות להקמת מערך שיווק בישראל.

את מרבית ההשקות, כמו תמיד, נמצא בקטגוריית רכבי הפנאי שתמשיך להתחדש ב-2020. בקטגוריית רכבי הפנאי הקטנים יושקו לא מעט דגמים חדשים, בעוד אצל רכבי הפנאי הקומפקטיים תהיה רגיעה יחסית - ושם נפגוש בעיקר בגרסאות היברידיות-נטענות. גם תחום הרכב החשמלי צפוי לפרוץ בשנה הקרובה, ויתכן מאוד שבעוד שנה מהיום תמצאו לא מעט נהגים שמחפשים עמדת טעינה במקום תחנת דלק.

שתי הערות לפני שמתחילים: ראשית, צריך לזכור שלא כל הדגמים שמופיעים ברשימה אכן יגיעו לישראל. יבואני הרכב לא תמיד מצליחים לעמוד בהבטחות, ולפעמים ישנם עיכובים או ביטולים של השקות מתוכננות. שנית, יהיו כנראה דגמים שיגיעו ארצה בהפתעה, בלי שידענו עליהם עד כה. שנצא לדרך?

מכוניות קטנות
 

אופל קורסה - מותג הרכב הגרמני הותיק עבר לקבוצת לובינסקי כבר לפני שנה, אך רק ב-2020 צפויה לו התעוררות בזירה המקומית. ההשקה החשובה ביותר עבור אופל היא זו של הקורסה החדשה, שחולקת מכלולים עם פיג'ו 208 ותוצע גם בגרסאות טורבו-בנזין (100 ו-130 כ"ס) ומאוחר יותר גם בגרסה חשמלית (136 כ"ס). המחיר צפוי להתחיל בסביבות ה-100,000 שקלים.

מתי בישראל: לא ידוע

לכתבה המלאה >> 

אופל קורסה

הונדה ג'אז
- דור חדש ורביעי במספר של הונדה ג'אז צפוי להגיע ארצה במהלך קיץ 2020. הבשורה העיקרית היא חזרתה של הגרסה ההיברידית, וגם עיצוב הפנים עבר עדכון משמעותי. המרווח הנדיב יחסית נשמר, וכך גם מנגנון הקיפול הייחודי למושבי השורה האחורית. גרסה בעיצוב "שטח" הוצגה אף היא, אך לא ברור אם תשווק בישראל.

מתי בישראל? רבעון 3

לכתבה המלאה >> 

הונדה ג'אז

טויוטה יאריס
- אחרי שנה מוצלחת מאוד, הודות להשקות של הראב 4 והקורולה ההיברידית, השנה הבאה צפויה להיות פחות סוערת בטויוטה - לפחות בחלקה הראשון. לקראת סוף השנה תשיק טויוטה את היאריס החדשה עם מנוע 3 צילינדרים היברידי חדש שיהיה חסכוני מבעבר ויתבסס על הטכנולוגיה של ההנעה ההיברידית מהראב 4. המימדים החיצוניים קטנו אך בסיס הגלגלים צמח והמרווח הפנימי אמור להשתפר, ולדברי היצרנית חל שיפור של ממש גם בהתנהגות הכביש.

מתי בישראל? רבעון 4

לכתבה המלאה >> 

טויוטה יאריס

יונדאי i10
- עם תחילת השנה צפוי להגיע לישראל הדור החדש של ה-i10 הקטנה, כשהוא מצויד לראשונה במערכות בטיחות אקטיביות. גם המימדים גדלו והעיצוב עבר שדרוג משמעותי. המנועים זהים לאלו של הדור היוצא, אך תיבת 4 ההילוכים האוטומטית הוחלפה בתיבת הילוכים רובוטית בעלת מצמד יחיד - מה שעשוי לשפר את צריכת הדלק, אך גם עלול לייצר החלפת הילוכים לא חלקה.

מתי בישראל? רבעון 1.

לכתבה המלאה >> 

יונדאי i10

מאזדה 2
- אחרי שנה עם שתי השקות חשובות, של ה-3 החדשה וה-CX-30, שנת 2020 תהיה הרבה פחות דרמטית עבור מאזדה. ומה בכל זאת? אני צפויים לפגוש בישראל בשנה הקרובה את מתיחת הפנים השניה שעברה מאזדה 2, שכוללת עדכוני עיצוב קלים וגם יחידת הנעה מיקרו-היברידית חדשה.

מתי בישראל? רבעון 3

לכתבה המלאה >> 

מאזדה 2

מיצובישי ספייס סטאר
- בחודש מרץ צפויות להגיע ארצה גרסאות מעודכנות למיצובישי ספייס סטאר ולמשפחתית הקטנה אטראז', אשר ישלימו רענון עיצובי מקיף שעברו כמעט כל דגמי המותג היפני בתוך זמן קצר. מלבד השינויים בעיצוב, יצוידו השתיים לראשונה במערכות בטיחות אקטיביות.

מתי בישראל? סוף רבעון 1.

לכתבה המלאה >> 

מיצובישי ספייס סטאר

סוזוקי איגניס וסוויפט
- במהלך השנה סוזוקי גרסאות היברידיות-קלות לאיגניס ולסוויפט, עם סוללת 48 וולט שיתכן ותאפשר להן להשיג את הטבות המס הנחשקות של מכוניות היברידיות. מעבר לשיפור בצריכת הדלק, הגרסאות החדשות יציעו סוף סוף מערכות בטיחות אקטיביות.

מתי בישראל? איגניס ביוני, סוויפט בספטמבר.

סוזוקי סוויפט

פיג'ו 208 - המותג הצרפתי צפוי לעבור שנה מעניינת במיוחד, כאשר הבשורות המשמעותיות הן ההשקות של ה-208 וה-2008 החדשות. מכונית הסופר מיני המצליחה עברה מהפך עיצובי וזכתה לתיבת 8 הילוכים אוטומטית חדשה, וכמו אחותה אופל קורסה - היא צפויה להגיע ארצה גם בגרסה חשמלית.

מתי בישראל? לא ידוע.

לכתבה המלאה >> 

פיג'ו 208

קיה פיקנטו
- לקראת אמצע השנה תעבור מכונית המיני מתיחת פנים קלה, וכמו אחותה ה-i10 היא צפויה לקבל תיבת הילוכים רובוטית במקום האוטומטית המוכרת. היבואנית המקומית מתכננת לצבור מלאי של הדגם היוצא בכמות שאמורה להספיק עד סוף השנה, כך שאנחנו אמורים לפגוש את הדגם המעודכן בישראל רק בסוף 2020 או אפילו מאוחר יותר.

מתי בישראל? רבעון 4.

רנו קליאו - אחרי שנה של ירידה במכירות, רנו צפויה לחזק את כוחה בשנה הקרובה עם דורות חדשים לקליאו ולקפצ'ור. למרות שהשינויים בעיצוב לא דרמטיים, השיפור באיכות ביחס לקליאו היוצאת ניכר. הקליאו החדשה תהיה קצרה מקודמתה אך גם רחבה ממנה באופן משמעותי. מנועי ה-1.3 טורבו החדשים של רנו צפויים לתפוס את עיקר המכירות, אך גם גרסה היברידית צפויה להופיע בהמשך.

מתי בישראל? ינואר.

לכתבה המלאה >> 

רנו קליאו

מכוניות משפחתיות 

ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה - אחרי מבול של דגמים חדשים ב-2019, השנה הבאה צפויה להיות פחות סוערת עבור ב.מ.וו. במהלך הרבעון הראשון תגיע ארצה סדרה 2 גראן קופה, משפחתית 4 דלתות ראשונה למותג היוקרה הבווארי שתציע הנעה קדמית או כפולה ותתחרה במרצדס CLA המצליחה.

מתי בישראל? רבעון 1

לכתבה המלאה >> 


ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה

ניסאן סנטרה
- בתערוכת לוס אנג'לס האחרונה חשפה ניסאן את הדור החדש למשפחתית שלה, עם מנוע 2.0 ליטרים חדש, מערכות בטיחות אקטיביות ועיצוב משודרג. אצלנו היא צפויה, כרגיל, לפנות בעיקר לציי הרכב.

מתי בישראל? מחצית 2

לכתבה המלאה >> 


ניסאן סנטרה

פורד פוקוס
- גם השנה יבואנית פורד מבטיחה להביא ארצה את דגמי המותג החדשים - מה שלא קרה בשנים האחרונות. השנה, אם יקוימו ההבטחות, אנו צפויים לפגוש סוף סוף את הפוקוס מהדור הרביעי, שנחשפה כבר לפני שנתיים. המימדים גדלו ביחס לדור השלישי, בעיקר בסטיישן, ואילו בחזית שוכנים מנועי טורבו-בנזין בנפח 1.0 ו-1.5 ליטרים. גרסת ה"אקטיב" תציע הגבהה קלה ומראה דמוי-שטח, ותתחרה בקיה אקסיד.

מתי בישראל? רבעון 1

לכתבה המלאה>>


פורד פוקוס

סיאט לאון
- הדור החדש של הלאון יחשף רשמית רק בסוף ינואר, אך הוא יגיע לישראל עוד לפני הגולף החדשה שהוצגה כבר בסוף 2019 - אך תגיע ארצה רק ב-2021. בשל כך עדיין אין תמונות או פרטים מלאים, אך לא נופתע אם גם הלאון תציע יחידות הנעה מיקרו-היברידיות וגם גרסאות פלאג-אין. החידוש המרכזי בעיצוב יהיה תאורת לד אחורית שתתפרס לכל רוחב המכונית.

מתי בישראל? רבעון 4.

סקודה אוקטביה - אחת המכוניות הנמכרות בישראל נחשפה לאחרונה בדור חדש לחלוטין. השינויים בולטים מכל כיוון: העיצוב אלגנטי יותר, בתא הנוסעים יש לראשונה ידית הילוכים אלקטרונית זעירה, מערכות הבטיחות הורחבו וכל מנועי הטורבו-בנזין יוצעו עם הנעה מיקרו-היברידית. גרסאות RS טרם נחשפו, אך גרסת הפלאג-אין הייבריד תציע למעלה מ-200 כ"ס ותעניק ביצועים נהדרים.

מתי בישראל? רבעון 4

לכתבה המלאה >> 
 
סקודה אוקטביה
 

מכוניות מנהלים
 

GAC איון S - יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה, תתחיל השנה לשווק מותג סיני חדש בשם GAC באמצעות חברת הבת אוריון מוביליטי. בשלב זה מדובר על מכוניות חשמליות בלבד, שיגיעו בהתחלה בכמות מוגבלת של מאות בודדות לכל דגם - כאשר לקראת סוף שנה יגיע רכב מנהלים מרשים, בסגנון טסלה, בשם איון S. ההספק עומד על 181 כ"ס והטווח מרשים עם 400 קילומטרים.

מתי בישראל? רבעון 4.

לכתבה המלאה >> 


GAC

פולקסווגן פאסאט
- למעלה משנה לאחר שנחשפה מתיחת הפנים של הפאסאט, ו-6 שנים ארוכות לאחר השקת הדור השמיני והנוכחי במספר, צפוי הדגם המעודכן להגיע לישראל. השינויים בעיצוב לא גדולים, אך מערכות בטיחות אקטיביות יצטרפו לראשונה למפרט וגם גרסה היברידית-נטענת תוצע - אם כי לא בטוח שמיד עם תחילת השיווק בישראל.

מתי בישראל? רבעון 2

לכתבה המלאה >> 

פולקסווגן פאסאט

פיג'ו 508
- הדור השני של מכונית המנהלים, שהגיע ארצה בשנה החולפת, יקבל בשנה הקרובה גרסה היברידית-נטענת חדשה. המנוע החשמלי ישודך למנוע הטורבו-בנזין המוכר בנפח 1.6 ליטרים, ויחד יפיקו השניים הספק של 225 כ"ס. סוללת 11.8 קוט"ש תספק טווח נסיעה חשמלי של 40 קילומטרים.

מתי בישראל? לא ידוע.

לכתבה המלאה >>

פיגו 508 PHEV
 

 

רכבי פנאי קטנים

DS3 קרוסבק - חטיבת היוקרה של קבוצת פיג'ו-סיטרואן תתחיל במהלך השנה הקרובה לשווק גרסה חשמלית מלאה לרכבי הפנאי הקטן שלה, DS3 קרוסבק - תחת השם e-Tense. עם הספק של 136 כ"ס וטווח נסיעה של 320 ק"מ, הוא יציע נתונים זהים לאלו של פיג'ו 2008 החשמלי - אך באריזה יוקרתית בהרבה.

מתי בישראל? לא ידוע

לכתבה המלאה >> 


DS3 קרוסבק

GAC GE3 -
המותג הסיני של אוריון מוביליטי מקבוצת יוניון מוטורס יפתח את פעילותו בחודש פברואר עם דגם יחיד באולם התצוגה. מדובר ברכב פנאי קטן בשם GE3, שיציע מנוע חשמלי בהספק של 174 כ"ס וטווח נסיעה של 310 קילומטרים - אך ללא מערכות בטיחות אקטיביות. המתחרה העיקרית צפויה להיות החשמלית של MG.

מתי בישראל? פברואר.

לכתבה המלאה >> 


GAC

ג'יפ רנגייד
- רכב הפנאי-שטח הקטן יקבל השנה גרסה היברידית-נטענת, המבוססת על מנוע ה-1.3 ליטרים החדש של הקבוצה ובהספק של 190 כ"ס. סוללת הליתיום-יון תעניק טווח נסיעה חשמלי של 50 קילומטרים.

מתי בישראל? רבעון 3

לכתבה המלאה >> 


ג'יפ רנגייד

יונדאי ווניו -
בסמוך להשקתה של ה-i10 החדשה ינחת בישראל רכב מסקרן לא פחות. מדובר ביונדאי ווניו, רכב פנאי חדש שיתמקם בין הקונה לטוסון ויציע מרווח פנימי טוב יחסית במחיר שצפוי להיות נמוך. מערכות בטיחות אקטיביות יוצעו כסטנדרט, אך יחידת ההנעה לא תהיה כנראה מהמתקדמות ביותר של היצרנית הקוריאנית.

מתי בישראל? רבעון 1

לכתבה המלאה >> 


יונדאי ווניו

ניסאן ג'וק
- ההשקה החשובה ביותר של ניסאן לשנה הקרובה היא זו של הג'וק החדש, שיגיע ארצה ברבעון השני וינסה לשחזר מקצת מההצלחה של קודמו מלפני עשור. ביחס לדור הקודם, המימדים גדלו באופן משמעותי, העיצוב הפנימי עבר מהפך ומנוע הבנזין הותיק הוחלף במנוע טורבו בנפח ליטר אחד.

מתי בישראל? רבעון 2

לכתבה המלאה >> 


ניסאן ג'וק

סקודה קאמיק
- במהלך הרבעון הראשון יגיע ארצה אחד הדגמים החשובים ביותר של השנה - סקודה קאמיק, רכב פנאי קטן שיזנב בקארוק וביונדאי טוסון. הקארוק ישווק עם מנועי 1.0 ו-1.5 ליטר מוגדשים ויציע מרווח מצוין למשפחה במחירים שצפויים להיות נמוכים יחסית. בשונה מהשקות קודמות של סקודה, הפעם מצהירה היבואנית כי לא צפויה בעיית מלאי.

מתי בישראל? רבעון 1.

לכתבה המלאה >> 


סקודה קאמיק

פולקסווגן טי-קרוס
- אחרי מספר שנות תרדמת, צפויה התעוררת מסוימת בשנה הקרובה אצל פולקסווגן - שתתחיל בקרוב עם ההשקה של רכב הפנאי טי-קרוס. מדובר באח קטן לטיגואן, שנחשף כבר לפני למעלה משנה ויציע מימדים זעירים במיוחד עם אורך של 411 ס"מ בסך הכל. מכוניות ראשונות כבר נצפו על כבישי ישראל.

מתי בישראל? רבעון 1

לכתבה המלאה >>

פולקסווגן טי-קרוס

פורד פומה
- לא, לא מדובר בפורץ המכשולים של חיל ההנדסה הקרבית. פורד פומה הוא רכב פנאי קטן שמבוסס על הפיאסטה, שיציע הנעה מיקרו היברידית, תא מטען גדול ביחס לקטגוריה ואפילו אופציה לעיסוי במושבים.

מתי בישראל? רבעון 4

לכתבה המלאה >> 


פורד פומה

פיג'ו 2008
- הג'יפון שמבוסס על ה-208 זוכה גם הוא לדור שני, עם שדרוג משמעותי בעיצוב, באבזור וביחידות ההנעה. הוא לא צפוי להיות זול במיוחד, אך היבואנית מבטיחה מפרטי אבזור עשירים. בשלב הראשון הוא יגיע לישראל עם מנועי הטורבו-בנזין המוכרים, ובהמשך השנה תצטרף גם הגרסה החשמלית.

מתי בישראל? פברואר.

לכתבה המלאה >> 


פיג'ו 2008

קיה סלטוס
- הסלטוס, רכב פנאי קומפקטי שיהיה זול מהספורטז', צפוי להיות אחד הרכבים המשמעותיים של קיה לשנה הקרובה, ואולי גם להחזיר את מספרי המכירות שירדו אצל אחיו הגדול. לישראל הוא יגיע עם היצע מנועי הבנזין שמוכר מהספורטז', ואנחנו נהיה השוק היחיד בעולם בו הוא נמכר במקביל לקיה אקסיד האירופית.

מתי בישראל? מחצית 1

לכתבה המלאה >> 


קיה סלטוס

רנו קפצ'ור
- מספר חודשים לאחר הקליאו החדשה, תצטרף אליה גם הקפצ'ור. השיפור באיכות ניכר בכל כיוון, יחידות ההנעה השתדרגו וגם מפרטי האבזור. המחיר צפוי להיות בקצה המרכזי-עליון של הקטגוריה, כלומר סביב ה-130,000 שקלים.

מתי בישראל? רבעון 2.

לכתבה המלאה >> 


רנו קפצ'ור

שברולט טרייל בלייזר
- אחרי העזיבה של הקרוז, יגיע השנה דגם משמעותי לא פחות: שברולט טרייל בלייזר, רכב פנאי קטן שיתמקם בין הטראקס לאקווינוקס. ה-SUV האמריקאי החדש יצויד במנועי טורבו-בנזין מאוד לא אמריקאיים, בנפח 1.2 ו-1.3 ליטרים עם הספק שיגיע ל-155 כ"ס, כולל אופציה להנעה כפולה ותיבת 9 הילוכים אוטומטית.

מתי בישראל? מחצית 2

לכתבה המלאה >> 
 
שברולט טרייל בלייזר
 

רכבי פנאי קומפקטיים
 

MG HS - אחרי הגרסה החשמלית של ה-ZS, מתכננת MG השקה נוספת של דגמם מחושמל - והפעם מדובר בגרסת פלאג-אין הייבריד לרכב הפנאי הגדול יותר. מנוע 1.5 ליטר ומנוע חשמלי נוסף מייצרים יחד 300 כ"ס, ואילו טווח הנסיעה החשמלי מרשים עם 70 קילומטרים מוצהרים.

מתי בישראל? רבעון 4
 
MG HS


אופל גרנדלנד X
- רכב הפנאי הקומפקטי של אופל יקבל בשנה הקרובה גרסה היברידית נטענת, אשר תשווק כאן באחת משתי התצורות: או עם הספק של 300 כ"ס, הנעה כפולה וטווח נסיעה חשמלי של 50 קילומטרים, או לחלופין בגרסה בסיסית יותר עם 224 כ"ס, הנעה קדמית וטווח של 56 קילומטרים.

מתי בישראל? לא ידוע.

לכתבה המלאה >> 


אופל גרנדלנד X

ג'יפ קומפאס
- כמו הרנגייד הקטן, גם הקומפאס יקבל השנה גרסה היברידית נטענת. מדובר במנוע ה-1.3 ליטרים החדש של החברה, שיחד עם מנוע חשמלי יפיק 240 כ"ס ויאפשר טווח נסיעה חשמלי של 50 קילומטרים.


ג'יפ קומפאס

טויוטה ראב 4
- רכב הפנאי המצליח של טויוטה יזכה גם הוא לגרסת פלאג-אין, עם דגש על ביצועים יוצאי דופן: ההספק המירבי עומד על 306 כ"ס והתאוצה ל-100 קמ"ש אורכת 6.2 שניות בלבד. הסוללה תאפשר טווח נסיעה חשמלי של 60 קילומטרים, והמחיר לא צפוי להיות זול במיוחד.

מתי בישראל? רבעון 4

לכתבה המלאה >>

טויוטה ראב 4

פיג'ו 3008
- כמו אופל גרנדלנד X (ע"ע), גם ה-3008 יקבל השנה גרסאות היברידיות-נטענות. גם כאן יוצעו שתי גרסאות, האחת חזקה במיוחד עם הנעה כפולה והשניה מעט פחות חזקה ועם הנעה קדמית - אך גם עם טווח נסיעה עדיף.

מתי בישראל? לא ידוע

לכתבה המלאה >>

פיג'ו 3008

סאנגיונג קוראנדו
- ברבעון הראשון של השנה צפוי להגיע לישראל הדור החדש של רכב הפנאי קוראנדו, שיתחרה ביונדאי טוסון ופיג'ו 3008 ויציע מנוע טורבו-בנזין בנפח 1.5 ליטרים עם הספק מכובד של 163 כ"ס. גרסה חשמלית צפויה להגיע במועד מאוחר יותר.

מתי בישראל? מרץ

לכתבה המלאה >> 


סאנגיונג קוראנדו

סיאט אטקה
- מתיחת הפנים של האטקה עדיין לא הוצגה ולכן אנחנו לא מכירים את החידושים שיופיעו, אך סביר להניח שהשינויים יכללו נגיעות קלות ביותר בעיצוב החיצוני וקצת יותר טכנולוגיה בתא הנוסעים. עם קצת מזל, אולי נפגוש גם ביחידות ההנעה המיקרו-היברידיות של האוקטביה והגולף.

מתי בישראל? רבעון 4

סיטרואן C5 איירקרוס -  גם הצלע השלישית בחבורת רכבי הפנאי של PSA תקבל בשנה הקרובה גרסה נטענת, אך במקרה של הסיטרואן ניתן יהיה לבחור רק באופציה ה"חלשה" מבין השתיים - עם הספק של 225 כ"ס וטווח של 50 קילומטרים. מעניין יהיה לראות את השפעת הסוללות על רמת הנוחות הגבוהה של הרכב.

מתי בישראל? לא ידוע.

לכתבה המלאה >> 

סיטרואן C5 איירקרוס
 

רכבי פנאי גדולים
 

GAC איון LX - המותג הסיני של אוריון מוביליטי מקבוצת יוניון מוטורס יציג בסוף השנה רכב פנאי גדול ומהודר, עם טווח נסיעה מרשים של 400 ק"מ והספק של 181 כ"ס. המחיר צפוי להיות זול משמעותית מזה של אודי e-tron.

מתי בישראל? רבעון 4

לכתבה המלאה >> 


GAC

ג'יפ גלדיאטור
- גרסת הטנדר לרנגלר האיקוני צפויה להגיע לאולמות התצוגה של היבואנית לאחר שכלים דומים כבר נמכרו ביבוא המקביל בסוף 2019. המחיר צפוי להיות יקר משמעותית מכל טנדר אחר שפגשנו עד כה.

מתי בישראל? רבעון 1
 
ג'יפ גדליאטור

דודג' דוראנגו - אחרי שנים רבות של היעדרות משוק הרכב הישראלי, צפויה דודג' לחזור ארצה ולהשיק את רכב הפנאי דוראנגו. מדובר ברכב גדול מימדים עם 7 מקומות ישיבה, שישווק אצלנו ככל הנראה עם מנוע V6 בנפח 3.6 ליטרים.

מתי בישראל? רבעון 2

יונדאי פאליסייד - אם הסנטה פה לא מספיק גדול עבורכם, ודאי תשמחו לדעת כי יונדאי תשיק בשנה הקרובה רכב גדול יותר בשם פאליסייד. מדובר ב-SUV אמריקאי עצום, שיציע 8 מקומות ישיבה ויעלה ככל הנראה מעל 300 אלף שקלים.

מתי בישראל? לא ידוע
 
יונדאי פאליסייד

לנדרובר דיפנדר - מותג השטח הבריטי-הודי הודיע על תחילת השיווק של הדיפנדר החדש כבר בשלהי 2019, אך יחידות ראשונות של רכב השטח האיקוני צפויות לנחות ארצה רק בתחילת הרבעון השני. מעלה עשוש והר חורשן כבר מתכוננים.

מתי בישראל? אפריל.

לכתבה המלאה >>

לנדרובר דיפנדר

סובארו אסנט
- כמעט 3 שנים לאחר שנחשף, יגיע לישראל סובארו אסנט - רכב פנאי גדול ואמריקאי עם 7 או 8 מקומות ישיבה, מימדים של שברולט טראוורס ומרווח גחון של 22 ס"מ. המחיר עשוי להגיע ל-300,000 שקלים, על פי הערכות.

מתי בישראל? רבעון 3

לכתבה המלאה >> 


סובארו אסנט

פורד אקספלורר
- רכב הפנאי האמריקאי מעולם לא היה קטן במיוחד, אבל בדור הזה הוא גדל בעוד כמה סנטימטרים. המנועים יהיו בנפח 2.3 או 3.0 ליטרים, שניהם עם מגדשי טורבו ותיבת 10 הילוכים אוטומטית, וכמו תמיד - האבזור צפוי להיות עשיר במיוחד.

מתי בישראל? רבעון 1

לכתבה המלאה >> 


פורד אקספלורר

קיה סורנטו
- אנחנו עדיין לא יודעים הרבה על הסורנטו החדש, שטרם נחשף, אך אם נתבסס על ההיכרות עם בן הדוד יונדאי סנטה פה - הרי שצפוי לנו מפגש עם רכב ברמה גבוהה במיוחד.

מתי בישראל? מחצית 2

 

מכוניות ספורט ויוקרה


אודי
- יכולנו לכתוב פסקה נפרדת לכל דגם ספורטיבי של אודי ולהתייחס לביצועים ולמפרטים, אבל זה היה מכפיל את אורך הכתבה. במקום זה, קבלו פשוט את רשימת דגמי הספורט שאודי מתכננת להשיק השנה: יהיו כאן מתיחות פנים של אודי RS3, RS5, TT RS ו-R8, לצד דגמים חדשים לחלוטין של RS6 אוואנט, RS7, RSQ3 ו-RSQ8. כל זה יקרה בבת אחת. ואם כבר מדברים על אודי, נזכיר גם שמתישהו השנה תצטרף גרסה היברידית-נטענת ל-A8.

מתי בישראל? רבעון 2.
 
אודי

ב.מ.וו סדרה 4 - אחרי שבסוף 2019 פגשנו בישראל את הדור החדש של סדרה 3, בשנה הקרובה תגיע ארצה גרסת הקופה שלה תחת השם סדרה 4 - וכמו בעבר, תהיה גם גרסת קופה 4 דלתות בשם "גראן קופה".

מתי בישראל? רבעון 3.

טסלה - יצרנית החשמליות המדוברת צפויה להגיע לישראל סוף סוף בשנה הקרובה, עם פריסה מקומית של מטעני ה"סופרצ'ארג'ר". המחירים צפויים להתחיל סביב ה-250,000 שקלים לטסלה מודל 3 המשפחתית, ואילו דגמי המודל S והמודל X יהיו יקרים יותר משמעותית ויתחילו סביב ה-350-400 אלף שקלים.

מתי בישראל? מכירה מוקדמת כבר ברבעון 1

לכתבה המלאה >> 


טסלה

יגואר F טייפ
- השנה נפגוש בישראל את מתיחת הפנים של ה-F טייפ הספורטיבית, הכוללת עדכון משמעותי לעיצוב לצד מסכי תצוגה חדשים. בנוסף מצהירה יגואר על שיפור בביצועים של גרסאות ה-V8, אך ספק אם אלו יגיעו אלינו.

מתי בישראל? רבעון 2

יגואר F טייפ

לקסוס LC קבריולה - מכונית הקופה המרהיבה מקבלת סוף סוף גרסה פתוחה מתבקשת. המנוע ההיברידי לא יוצע כאן, אלא רק מנוע ה-V8 האדיר בנפח 5.0 ליטרים. גג הבד הנפתח מתקפל לאחור בתוך 15 שניות וחושף תא נוסעים איכותי ויפהפה.

מתי בישראל? מחצית 2.

לכתבה המלאה >> 


לקסוס LC קבריולה

פרארי רומא
- בתמורה ל-1.75 מיליון שקלים הרומא החדשה תספק 4 מקומות ישיבה ומנוע המוכר מה-GTC4Lusso. מדובר במנוע V8 בנפח 3.8 ליטרים, אשר מייצר 620 כ"ס בסיוע אווירי של צמד מגדשי טורבו. ל-100 קמ"ש הרומא תגיע בתוך 3.4 שניות, ובתוך 9.3 שניות המחט תתייצב על מהירות של 200 קמ"ש - מהר יותר מכפי שרוב המשפחתיות מגיעות ל-100 קמ"ש.

מתי בישראל? רבעון 1

לכתבה המלאה >> 


פרארי רומא

קדילאק CT5
- מחליפת ה-CTS תגיע לפלח שוק הולך ומצטמצם, בו היא תצטרך להתחרות מול דגמים כמו אודי A6 ומרצדס E קלאס. בתפריט: מנועי 2.0 או 3.0 ליטרים, תיבת 10 הילוכים ומערכת לנהיגה סמי-אוטונומית.

מתי בישראל? מחצית 1

לכתבה המלאה >> 

קדילאק CT5
 

רכבי פנאי-יוקרה
 

DS7 קרוסבק - רכב הפנאי היוקרתי של קבוצת PSA יקבל בשנה הקרובה גרסה היברידית-נטענת, עם מנוע טורבו-בנזין בנפח 1.6 ליטרים ומנוע חשמלי נוסף המייצרים הספק משולב של 300 כ"ס. טווח הנסיעה החשמלי עומד על 58 קילומטרים.

מתי בישראל? לא ידוע
 
DS7 קרוסבק

אודי - כמו בפרק הקודם, גם כאן לא נוכל להתייחס לכל דגם בנפרד מפאת כמות המידע. חטיבת RS הספורטיבית תשיק את הדור החדש של אודי Q3 RS ואת גרסת ה-RS הקיצונית של אודי Q8 הגדול, אודי Q5 יקבל גרסה היברידית-נטענת ואילו אודי e-tron החשמלי יקבל גרסת קופה בשם ספורטבק.

מתי בישראל? דגמי RS ברבעון שני, היתר לא ידוע.
 
אודי

אינפיניטי QX50 - כמעט שלוש שנים לאחר שנחשף, אינפיניטי QX50 החדש צפוי סוף סוף להגיע לישראל. רכב הפנאי היפנו-אמריקאי יתחרה בדגמים כמו וולוו XC60 ואודי Q5 ויציע מנוע טורבו-בנזין בנפח 2.0 ליטרים (268 כ"ס) עם יחס דחיסה משתנה ותיבת הילוכים רציפה.

מתי בישראל? רבעון 2

לכתבה המלאה >> 


אינפיניטי QX50

אסטון מרטין DBX
- לראשונה בתולדותיה, אחרי 106 שנה, הציגה אסטון מרטין רכב פנאי. הדגם החדש, DBX שמו, ישרת את הוד מלכותה בסיוע מנוע V8 כפול מגדשים עם הספק מרבי של 550 כ"ס ותאוצה של 4.5 שניות בלבד מ-0 ל-100 קמ"ש. אם אתם מעריצי ג'יימס בונד ויש לכם 1.7 מיליון שקלים פנויים - תוכלו כבר היום להזמין אותו מהיבואנית המקומית.

מתי בישראל? רבעון 2

לכתבה המלאה >> 


אסטון מרטין DBX

ב.מ.וו X6
- אחרי שב-2019 הגיע לישראל ה-X5 החדש, ב-2020 יצטרף אליו הדור החדש של רכב הפנאי-קופה הגדול. 4 יחידות הנעה יוצעו לבחירה, ובהמשך תצטרף גם גרסת M ספורטיבית.

מתי בישראל? רבעון 1

לכתבה המלאה >> 


ב.מ.וו X6

ב.מ.וו iX3
- באיחור ניכר לעומת יגואר, אודי ומרצדס, תציג השנה גם ב.מ.וו רכב פנאי חשמלי. במקרה של הבווארים זה לא יהיה דגם עצמאי אלא כזה שיתבסס על ה-X3. נתונים מלאים טרם פורסמו, אך התחרות הקשה בסגמנט תאלץ את ב.מ.וו לטווח נסיעה מינימלי של 400 קילומטרים.

מתי בישראל? רבעון 4

וולוו XC40 - רכב הפנאי הקומפקטי צפוי לקבל בשנה הקרובה גרסה היברידית נטענת, המבוססת על מנוע טורבו-בנזין בנפח 1.5 ליטרים עם 180 כ"ס ומנוע חשמלי נוסף בהספק של 80 כ"ס.

מתי בישראל? לא ידוע

לכתבה המלאה >> 


וולוו XC40

לקסוס UX
- הרכב החשמלי הראשון של לקסוס יגיע בדמותו של ה-UX הקומפקטי, בגרסה שתיקרא UX300e. המנוע מספק 204 כ"ס וכ-30 קג"מ, וטווח הנסיעה צפוי לנוע בין 300 ל-400 קילומטרים.

מתי בישראל? מחצית 2

לכתבה המלאה >> 


לקסוס UX

מרצדס
- גם במקרה הזה, כמות הדגמים הגדולה מאלצת אותנו לתמצת. פלטפורמת ה-A קלאס החדשה ממשיכה להביא רכבים חדשים, והפעם מדובר בצמד רכבי פנאי: ה-GLB יהיה רכב פנאי עם 7 מקומות ישיבה במימדים קומפקטיים יחסית, ואילו ה-GLA המצליח יגיע גם הוא בדור חדש. בנוסף יגיעו ארצה ה-EQC החשמלי וכן גרסת המייבאך של GLS הענק.

מתי בישראל? GLB ו-EQC - מחצית ראשונה, GLA - אמצע השנה, GLS מייבאך - מחצית שניה.

מרצדס

קדילאק XT6 - בתערוכת דטרויט לפני כשנה חשפה קדילאק רכב פנאי גדול בשם XT6, שימוקם מעל ה-XT5 אך מתחת לאסקלייד ויציע 7 מקומות ישיבה. אצלנו הוא צפוי להתחרות בדגמים כמו וולוו XC90 ואודי Q7.

מתי בישראל? מחצית 1

לכתבה המלאה >> 

קדילאק XT6

מסחריות
 

איסוזו די מקס - 8 שנים לאחר שהוצג הדור הנוכחי של הדי מקס, יגיע ארצה בשנה הקרובה דור חדש לחלוטין. העיצוב מודרני מבעבר, המימדים גדלו וגם מערכות בטיחות מתקדמות צפויות להצטרף.

מתי בישראל? מחצית 2

לכתבה המלאה >>



אופל קומבו - הדורות הקודמים של הטנדרון של אופל לא זכו להגיע לישראל, אבל הדור החדש הוא אח תאום של סיטרואן ברלינגו והוא בהחלט צפוי לנחות בארץ. והוא לא היחיד - ראו בפסקה הבאה.

מתי בישראל? לא ידוע.

אופל קומבו

טויוטה פרואייס סיטי - אחרי שיתוף הפעולה של טויוטה עם פיג'ו-סיטרואן שהוליד את הפרואייס כאחיו התאום של סיטרואן ג'מפי, המשיכו השתיים במסע המשותף והביאו לעולם טנדרון חדש בשם פרואייס סיטי - שיהיה אח תאום לברלינגו, ממש כמו אופל קומבו (ע"ע). מדובר בכניסה ראשונה אי פעם של טויוטה לסגמנט הטנדרונים.

מתי בישראל? מחצית 2

לכתבה המלאה >> 


טויוטה פרואייס סיטי

מיצובישי טרייטון
- הטנדר הותיק של מיצובישי עבר מתיחת פנים מקיפה וקיבל את עיצוב החזית החדש של דגמי מיצובישי לצד מערכות בטיחות אקטיביות. המנועים לא השתנו אך במיצובישי מבטיחים שיפור בנוחות הנסיעה, בידוד הרעשים ויכולת הבלימה. גם מערכת ההנעה הכפולה עברה שדרוג.

מתי בישראל? רבעון 1

לכתבה המלאה >> 


מיצובישי טרייטון

ניסאן NV200
- הטנדרון של ניסאן, אח של רנו קנגו ודאצ'יה דוקר, יהיה הראשון בקבוצתו שיגיע לישראל עם הנעה חשמלית מלאה. טווח הנסיעה המשוער יעמוד על כ-200 קילומטרים בלבד.

מתי בישראל? רבעון 1

 
ניסאן NV200
 
שברולט סילברדו - דור חדש לטנדר הענק האמריקאי יגיע לישראל בקרוב, עם עיצוב כוחני, מנוע הדיזל המוכר של הדגם הנוכחי ותיבת 10 הילוכים אוטומטית. גם הארגז גדול מבעבר.
מתי בישראל? רבעון 1

למאמר זה התפרסמו 5 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו
חזור למעלה