דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

בקרוב בישראל: המכוניות שיגיעו ב-2019

Getting your Trinity Audio player ready...
מאת נועם ריין

עשרות דגמים חדשים, מתיחות פנים וחידושים אחרים צפויים להיכנס לאולמות התצוגה של יבואני הרכב בשנה הקרובה. אחרי כמה שנות היחלשות, קטגוריית המשפחתיות צפויה להתעורר השנה עם דגמים חדשים של מאזדה 3, טויוטה קורולה וגם כניסה חדשה של סקודה לתחום ההאצ'בק; בגזרת המכוניות הקטנות ורכבי המנהלים לא צפויים שינויים משמעותיים, ובפעם הראשונה לא יגיע השנה אף מיניוואן חדש לישראל.

את מרבית ההשקות, כמו תמיד, נמצא בקטגוריית רכבי הפנאי שתמשיך להתחדש ב-2019. גם תחום הרכב החשמלי צפוי לפרוץ בשנה הקרובה, ויתכן מאוד שבעוד שנה מהיום תמצאו לא מעט נהגים שמחפשים עמדת טעינה במקום תחנת דלק.

שתי הערות לפני שמתחילים: ראשית, צריך לזכור שלא כל הדגמים שמופיעים ברשימה אכן יגיעו לישראל. יבואני הרכב לא תמיד מצליחים לעמוד בהבטחות, ולפעמים ישנם עיכובים או ביטולים של השקות מתוכננות. שנית, יהיו כנראה דגמים שיגיעו ארצה בהפתעה, בלי שידענו עליהם עד כה. שנצא לדרך?


קיצורי דרך:
קטנות | משפחתיות | מנהלים | פנאי ושטח | פנאי-יוקרה | יוקרה | ספורט | מסחריות

מכוניות קטנות

אודי A1 - דור חדש לסופר מיני היוקרתית, שמציג שפת עיצוב חדשה עבור אודי. המימדים צמחו בכל הכיוונים ולראשונה לא תוצע גרסת 3 דלתות - בדיוק כפי שקרה באחיות לפלטפורמה, סיאט איביזה ופולקסווגן פולו. מנועי הטורבו יגיעו מההיצע המוכר של הקבוצה, כאשר עוד לפני חשיפת ה-S1 תהיה גרסה עם 200 כ"ס.

מתי בישראל: רבעון ראשון.

לכתבה המלאה >>>

אודי A1

ניסאן מיקרה - כבר לפני יותר משנתיים חשפה ניסאן את המיקרה החדשה, אך עד כה היא לא הגיעה אלינו בשל היעדר תיבה אוטומטית. בשונה מהמיקרה המוכרת, הדור החדש כבר לא יהיה קטנטן ופשוט: הוא גדול משמעותית עם תוספת של 17 ס"מ לאורך ו-7 ס"מ לרוחב וגם תא הנוסעים איכותי בהרבה.

מתי בישראל: מרץ-אפריל.

לכתבה המלאה >>>

ניסאן מיקרה

פורד פיאסטה - גם כאן מדובר על דגם שנחשף לפני כשנתיים, וכמו דגמים אחרים רבים של פורד - פשוט לא הגיע לישראל. כשנפגוש אותה כאן, סוף סוף, היא תצויד במנועי 1.0 ליטר טורבו עם הספק של 100 כ"ס.

מתי בישראל: רבעון שני.

פורד פיאסטה

רנו קליאו - הדור החמישי של הסופר-מיני הפופולארית צפוי להיחשף רק בעוד מספר חודשים, אך תגיע לישראל בתוך זמן קצר יחסית. חוץ משמועות כלליות ושימוש צפוי במנוע ה-1.3 ליטרים החדש, עדיין אין לנו הרבה מה לספר עליה.
מתי בישראל: רבעון שלישי.

שברולט ספארק - אחרי הפיקנטו המצליחה והאחיות לבית פיג'ו-סיטרואן-טויוטה, שברולט ספארק תצטרף לגל מכוניות המיני שמקבלות מערכות בטיחות אקטיביות. באופן מעניין, היא מקבלת את המערכות לפני הקרוז, הטראקס או האקווינוקס. כל זה יקרה יחד עם מתיחת פנים שעברה המכונית הקטנה.

מתי בישראל: רבעון ראשון.

שברולט ספארק

מכוניות משפחתיות

ב.מ.וו סדרה 1 - אנחנו עדיין לא יודעים הרבה פרטים על הדור הבא של הב.מ.וו הקומפקטית, למעט דבר אחד חשוב: היא תוצע עם הנעה קדמית, שומו שמיים. מה זה אומר על היכולות הספורטיביות שלה? והאם היא תשבור את תבניות העיצוב המוכרות של ב.מ.וו? נצטרך לחכות ולראות.

מתי בישראל: רבעון רביעי.

ב.מ.וו סדרה 1

טויוטה קורולה - לאחר שהוצגה בבכורה עולמית בתל אביב, באירוע חשאי-משהו, תגיע לישראל הקורולה החדשה בתחילת 2019. שני החידושים המשמעותיים: לראשונה, גם גרסאות ההאצ'בק והסטיישן יקבלו את השם "קורולה"; ולראשונה גם כן, הקורולה סדאן תוצע בגרסה היברידית. מחיר של 132,000 שקלים לגרסה ההיברידית יגרום ליונדאי איוניק לנדודי שינה לא מעטים.

מתי בישראל: פברואר

לכתבה המלאה >>>

טויוטה קורולה

יונדאי אקסנט - דור חדש לנסיכת הליסינג, שמוכרת אצלנו בשנים האחרונות בתור יונדאי i25. המימדים צמחו במעט, גם המנועים התחזקו אך התוספת החשובה היא של מערכות בטיחות מתקדמות.

מתי בישראל: מרץ.

לכתבה המלאה >>>

יונדאי אקסנט

יונדאי אלנטרה - המשפחתית הרביעית של יונדאי (אחרי ה-i25, ה-i30 והאיוניק) תגיע אלינו בתחילת השנה אחרי מתיחת פנים מקיפה. מנוע הטורבו הקטן לא מתוכנן להגיע ארצה, אך תיבת הילוכים רציפה תביא לשיפור בצריכת הדלק.

מתי בישראל: ינואר.

לכתבה המלאה >>>

יונדאי אלנטרה

יונדאי איוניק חשמלית - אחרי שעם ישראל הסתער בהמוניו על האיוניק ההיברידית, מגיעה גם הגרסה למתקדמים עם מנוע חשמלי בלבד. הטווח מוצהר עומד על 250 ק"מ, ועיצוב חזית שונה יבדל אתכם מהשכן עם האיוניק-ליסינג השגרתית.

מתי בישראל: מרץ-אפריל.

יונדאי איוניק

מאזדה 3 - אחת המשפחתיות החשובות ביותר לשוק הישראלי תגיע השנה בדור חדש לחלוטין. העיצוב מחודד יותר, תא הנוסעים מודרני ומתחת למכסה המנוע נפגוש את טכנלוגיית העתיד של מאזדה, שמדברת על מנועי בנזין ללא מצתים - כלומר, עם אופי פעולה דומה לזה של מנועי דיזל וצריכת דלק טובה אפילו יותר.

מתי בישראל: אוגוסט-ספטמבר.

לכתבה המלאה >>>

מאזדה 3

מרצדס CLA - אחרי שבסוף 2018 קיבלנו כאן את ה-A קלאס החדשה והאולטרא-טכנולוגית, וממש לאחרונה הצטרפה אליה גם גרסת הסדאן, נפגוש כאן בשנה הבאה את הדור השני לגרסת הקופה 4 דלתות - ה-CLA שטרם נחשפה.

מתי בישראל: רבעון שני.

ניסאן ליף - עוד דגם חשמלי מסקרן שיגיע השנה. מדובר בדור שני למשפחתית המחושמלת של ניסאן, שבחו"ל מוצע אפילו בגרסת ניסמו ספורטיבית - אך אלינו צפוי להגיע עם הספק של 150 כ"ס, מומנט של 32.6 קג"מ וטווח נסיעה שעשוי אפילו להגיע ל-400 ק"מ. לא רע.

מתי בישראל: במהלך 2019.

לכתבה המלאה >>>

ניסאן ליף

סקודה סקאלה - המשפחתית הקומפקטית של סקודה זכתה להופעת בכורה עולמית דווקא בפתח תקווה - מכל ערי העולם - ותחשבו מה שאתם רוצים לגבי מה שזה אומר על הרכב. בכל מקרה מדובר במכונית שתבשר גם על הגולף והלאון הבאות, ותהיה חשובה במיוחד עבור היצרן האירופי.

מתי בישראל: רבעון שלישי.

לכתבה המלאה >>>

סקודה סקאלה

פורד פוקוס - שני הדורות הראשונים של הפוקוס היו הצלחה מסחררת בישראל. גם הדור השני נמכר בעשרות אלפי עותקים, אך בעיות אמינות פגעו בשמירת הערך ובתדמית והביאו לעצירת השיווק מוקדם מהצפוי. בקרוב ינחת בישראל הדור הרביעי עם טכנולוגיות חדשות, תיבת 8 הילוכים ומשימה אחת קשה: להחזיר את הפוקוס למעמד הראוי לה.

מתי בישראל: רבעון שני.

לכתבה המלאה >>>

פורד פוקוס

פיג'ו 308 - אחרי שמתיחת הפנים הגיעה לישראל בגרסאות הסטיישן וה-GTI של פיג'ו 308, תצטרף אליהן גם גרסת ההאצ'בק המעודכנת. בעיצוב אין שינויים גדולים, אך אנו צפויים לקבל מנוע דיזל חדש עם תיבת 8 הילוכים.

מתי בישראל: רבעון שני.

פיג'ו 308

קיה סיד - הדור החדש למשפחתית האירופית יגיע אלינו במפרט דומה לזה של האחות יונדאי i30: מנוע 1.4 ליטרים טורבו-בנזין, 140 כ"ס, תיבה כפולת מצמדים והיצע מלא של מערכות בטיחות. בשונה מיונדאי, קיה תשווק בארץ גם את גרסת הסטיישן. הפרוסיד המעוצבת וה-GT הספורטיבית לא צפויות להגיע.
מתי בישראל: רבעון ראשון.

לכתבה המלאה >>> 

קיה סיד

קיה פורטה - דור חדש למשפחתית של קיה, עם שיפור ניכר במימדים, בעיצוב ובמערכות הבטיחות. גם בשנה הקרובה הפורטה תהיה השחקן המרכזי של קיה בקטגוריית המשפחתיות, לצידה של הסיד האירופאית הנירו הסמי-ג'יפונית.

מתי בישראל: מחצית ראשונה.

לכתבה המלאה >>>

קיה פורטה

 
רנו גרנד קופה - המשפחתית הנאה של רנו תגיע בתחילת השנה ללא מתיחת פנים עיצובית - אבל עם חידושים מעניינים לא פחות. המנוע החדש של הקונצרן, בנפח 1.3 ליטרים, ישולב כאן עם הספק של 140 כ"ס ותיבת הילוכים כפולת מצמדים. בנוסף יוצעו סוף סוף מערכות בטיחות אקטיביות.
מתי בישראל: ינואר.



מכוניות מנהלים

ב.מ.וו סדרה 3 - דור שביעי למכונית שמוגדרת כ"אחת החשובות בעולם", ולבטח מי שמהווה את אמת המידה הדינאמית למכוניות המנהלים. ה-3 החדשה ארוכה, רחבה אך גם קלה מקודמתה, נהנית מחלוקת משקל אופטימלית של 50:50 ותוצע במגוון רחב של גרסאות - מגרסה היברידית נטענת ועד לגרסאות ספורטיביות.

מתי בישראל: רבעון שלישי

לכתבה המלאה >>>

ב.מ.וו סדרה 3

וולוו S60 - אחרי שפגשנו בה לראשונה בארה"ב, בשנה הבאה תנחת ה-S60 החדשה על כבישי ישראל. הייצור אמריקאי, הטכנולוגיה שבדית והבעלות סינית - וכל אלו חברו יחד ליצירת רכב מנהלים מלוטש, מעוצב ואיכותי מאוד. גרסאות היברידיות יוצעו בהמשך הדרך.

מתי בישראל: רבעון שני.

לכתבה המלאה >>>

וולוו S60

מאזדה 6 - מתיחת פנים קלה, בפעם המי-יודע-כמה, למכונית המנהלים הותיקה של מאזדה. החידושים: בקרת שיוט אדפטיבית עם יכולת זחילה בפקקים, תצוגת 360 מעלות, דיפוני עץ ואפילו מנוע 2.5 ליטרים עם מגדש טורבו. עדיין לא ידוע מה מכל זה יגיע לישראל.

מתי בישראל: ינואר.

לכתבה המלאה >>>

מאזדה 6

ניסאן אלטימה - דור חדש למכונית המנהלים היפנית-אמריקאית, עם עיצוב מעודכן, מנוע 2.5 ליטר טורבו וגם - לראשונה במכונית סדאן של ניסאן - הנעה לכל הגלגלים. גם מערכות בטיחות יוצעו כמובן.

מתי בישראל: מאי-יוני.

לכתבה המלאה >>>

ניסאן אלטימה

סקודה סופרב - אנחנו עדיין לא יודעים הרבה על מתיחת הפנים של הסופרב, שטרם נחשפה גם בעולם. אנחנו יכולים בהחלט לשער שמנועי ה-1.4 וה-1.8 ליטרים יוחלפו במנועי ה-1.5 וה-2.0 ליטרים; השאלה המסקרנת היא האם הנעת הפלאג אין הייבריד תגיע כבר השנה או שבשביל זה נחכה לדור הבא.

מתי בישראל: נובמבר-דצמבר.

פולקסווגן פאסאט - כמו במקרה של הסופרב, גם כאן יש יותר סימני שאלה ממידע אמיתי. סביר מאוד להניח שגם הפאסאט תקבל את המנועים החדשים של הקבוצה, והגיע הזמן שגם מערכות בטיחות יהיו חלק מהמפרט. מה עוד? נצטרך להמתין ולראות.

מתי בישראל: רבעון שלישי.

פיג'ו 508 - שנה אחרי שנחשפה בז'נבה, תגיע בקרוב מכונית המנהלים של פיג'ו לישראל. העיצוב הדינאמי גבה מחירים: הרכב קצר ונמוך משמעותית מקודמו, וגם תא המטען קטן יותר. אבל אם איך שהוא נראה, זה באמת כל כך משנה?

מתי בישראל: רבעון שני.

לכתבה המלאה >>>

פיג'ו 508


רכבי פנאי

אופל גרנדלנד PHEV - קבוצת פיג'ו-סיטרואן, אליה משתייכת כיום גם אופל, תעשה בשנה הקרובה מספר צעדים בולטים בכיוון הרכב החשמלי. אחד מהם יהיה גרסה היברידית-נטענת לאופל גרנלנד X, רכב הפנאי הקומפקטי. אגב, מיד אחריה נפגוש (לפחות בעולם) את הגרסה החשמלית של אופל קורסה.

מתי בישראל: חציון שני.

דאצ'יה דאסטר - ג'יפון הלואו-קוסט יעבור השנה עדכון קל במפרטים ויקבל שתי תוספות: הראשונה היא מערכת מולטימדיה חדשה עם קישוריות למכשירי אפל ואנדרואיד. השניה היא מנוע בנזין חדש, מוגדש טורבו בנפח 1.3 ליטרים עם הספקים של 130-150 כ"ס. מערכות בטיחות עדיין לא נראות באופק.
מתי בישראל: אמצע 2019.

לכתבה המלאה >>>


 
הונדה CRV - ה-CR-V החדש, דור חמישי לרכב הפנאי הנמכר ביותר בעולם, נחשף כבר לפני כשנתיים - אך עד כה טרם עשה עליה. בעולם הוא מוצע עם מנוע טורבו-בנזין בנפח 1.5 ליטר או יחידת הנעה היברידית המשלבת בין מנוע 2.0 ליטר בנזין למנוע חשמלי בגרסאות עם חמישה או שבעה מקומות ישיבה. בשלב זה עדיין לא ידוע איזה גרסאות תשווק כאן היבואנית.

מתי בישראל: אמצע 2019.

לכתבה המלאה >>>



טויוטה ראב 4
- דור חדש לרכב הפנאי, עם חידושים מקצה לקצה. מלבד העיצוב המפתיע, נפגוש בראב 4 גם הנעה היברידית חדשה (2.5 ליטרים, 218 כ"ס) ולצידה מנוע בנזין קלאסי בנפח 2.0 ליטרים. מערכות הבטיחות יעברו גם הן שדרוג - והמחיר ירד משמעותית ל-170,000 שקל עבור הגרסה ההיברידית.

מתי בישראל: ינואר.

לכתבה המלאה >>>

טויוטה ראב 4

יונדאי קונה חשמלית - רכב הפנאי הקטן והמעוצב יגיע לישראל בקרוב בגרסה חשמלית עם טווח מרשים של 449 קילומטרים - אחד הגבוהים בתחום הרכב חשמלי. אגב, בתחילה פרסמה יונדאי טווח של 480 ק"מ, אך לאחרונה הודיעה היצרנית על טעות במדידת הנתונים.

מתי בישראל: מרץ-אפריל.

יונדאי קונה חשמלית

מאזדה CX3 - פחות משנתיים עברו מאז שנחת בישראל, ובקרוב יגיע ה-CX3 לאחר מתיחת פנים ורענון קל. בין השינויים: עיצוב חדש לגריל הקדמי ולחישוקי הגלגלים, בלם יד חשמלי, תא אחסון בין המושבים מלפנים ולטענת מאזדה יש גם שיפור בכיול המתלים ובבידוד הרעשים.

מתי בישראל: ינואר.

מאזדה CX3

מיצובישי אאוטלנדר PHEV - מתיחת פנים נוספת לגרסה ההיברידית-נטענת של האאוטלנדר. כמו האאוטלנדר הרגילה, גם היא מקבלת סוף סוף פתחי מיזוג מאחור - אבל כאן יש עוד כמה בשורות חשובות יותר: טווח הנסיעה על הסוללה התארך, מנוע הבנזין הוחלף בחדש ושיפורים נרשמו גם באיכויות הנסיעה.

מתי בישראל: פברואר

לכתבה המלאה >>>

מיצובישי אאוטלנדר PHEV

MG ZS - רכב הפנאי הסיני, שכבר נמכר בישראל מזה כשנה, יגיע בקרוב גם בגרסה חשמלית לחלוטין. הדגם עדיין לא הושק באופן רשמי בעולם, אבל השמועות מדברות על הספק של 115 כ"ס וטווח נסיעה מרשים של 425 קילומטרים. ללא ספק מעניין.

מתי בישראל: מחצית שניה.

סאנגיונג קוראנדו - גם כאן יש יותר שמועות מנתונים רשמיים, שכן הרכב טרם נחשף. מדובר בדור חדש לג'יפון הקומפקטי של סאנגיונג, שיתחרה בדגמים כמו יונדאי טוסון וניסאן קשקאי; אותן שמועות מדברות על גרסאות בנזין, דיזל והיברידיות ל-2019, ואפילו גרסה חשמלית שתחכה ל-2020.

מתי בישראל: מחצית שניה.

סוזוקי ג'ימני - אחרי 20 שנה, מגיע סוף סוף דור חדש לאייקון השטח של סוזוקי. עיצוב השטח הקשוח נשמר אך ביצועי המנוע השתפרו וכך גם האבזור בתא הנוסעים. כדי לגלות את הדבר החשוב ביותר - מה קרה ליכולות השטח - נצטרך לחכות להשקה המקומית.

מתי בישראל: רבעון ראשון. 

לכתבה המלאה >>>

סוזוקי ג'ימני

סוזוקי ויטרה - מתיחת הפנים לרכב הפנאי הקטן מציגה שינויים לא גדולים בעיצוב ובתא הנוסעים, אך כמו במקרה של הקרוסאובר - הבשורה המעניינת נמצאת מתחת למכסה המנוע. בישראל נקבל אותו עם מנוע 1.4 ליטרים מוגדש בהספק של 140 כ"ס, בחו"ל קיים גם מנוע ליטר עם 111 כ"ס. ומה עם מערכות הבטיחות? ליבואן הפתרונים.

מתי בישראל: רבעון ראשון.

לכתבה המלאה >>>

סוזוקי ויטרה

סיאט טאראקו - מתקפת רכבי הפנאי של סיאט תימשך גם ב-2019, עם ההשקה של הטאראקו - אח גדול לאטקה שגם מציע 7 מקומות ישיבה. העיצוב שונה במעט ממה שהורגלנו לפגוש אצל סיאט; כל היתר, כלומר יחידות הנעה וטכנולוגיות אחרות, מוכר מהמפרט של סקודה קודיאק.

מתי בישראל: רבעון רביעי.

לכתבה המלאה >>>

סיאט טאראקו

סיטרואן קקטוס - אמנם זו רק מתיחת פנים, אבל בסיטרואן מכריזים כי מבחינתם השתנה הייעוד של הקקטוס החינני - והוא עבר מקטגוריית רכבי הפנאי אל קבוצת המשפחתיות. כדי לשכנע הוא ויתר על כמה ממאפייני העיצוב היחודיים שהיו סימן ההיכר של הדגם.

מתי בישראל: רבעון שני.

לכתבה המלאה >>>

סיטרואן קקטוס

סיטרואן C5 איירקרוס - השנה תיכנס סיטרואן לקטגוריה הצומחת ביותר בשוק הרכב, עם רכב הפנאי החדש C5 איירקרוס. מלבד רמת נוחות יוצאת דופן, יציע הג'יפון המשפחתי גם מנועי טורבו בנזין ודיזל, תא נוסעים מרווח עם 3 מושבים נפרדים מאחור וגם מערכות בטיחות אקטיביות.
מתי בישראל: מאי.

לכתבה המלאה >>>

פולקסווגן טי-קרוס - אח קטנטן לטיגואן, שיהיה אחד הג'יפונים הקטנים מסוגו. למרות המימדים הצנועים, בפולקסווגן מבטיחים מרווח פנימי טוב ל-5 נוסעים ותא מטען שיכול להגיע עד ל-455 ליטרים מרשימים. המנועים יגיעו מההיצע המוכר של קבוצת פולקסווגן (1.0 ו-1.5 ליטר טורבו) והייצור יתבצע במפעלים שמייצרים גם את הפולו בספרד.

מתי בישראל: מחצית שניה.

לכתבה המלאה >>>

פולקסווגן טי-קרוס

פורד אדג' - לפני כמעט שנה חשפה פורד בארה"ב את מתיחת הפנים של האדג', שכוללת עיצוב מעודכן, תיבת 8 הילוכים חדשה, מנועים חזקים יותר ואפילו גרסת ST ספורטיבית - שספק אם תזכה להגיע אלינו.

מתי בישראל: מאי.

פורד אדג'

קיה נירו - ליונדאי יש איוניק וקונה חשמליות, ואילו קיה תשיק השנה את הגרסה החשמלית של הנירו - זמן קצר לאחר גרסת הפלאג אין שהושקה לאחרונה. טווח הנסיעה המוצהר הוא 455 קילומטרים - וזה כבר נתון שיכול להפוך אותו לרכב שימכר במספרים משמעותיים.

מתי בישראל: מחצית שניה.

לכתבה המלאה >>>

 קיה נירו

קיה ספורטז' - רכב הפנאי הנמכר ביותר בישראל בשנים האחרונות יגיע אלינו לאחר מתיחת פנים. במסגרת העדכון צפויה היבואנית להיפרד בצער מגרסת ה-1.6 ליטרים הפופולארית. גרסת הדיזל המסקרנת, עם מערכת היברידית קלה, לא צפויה להגיע לישראל.
מתי בישראל: רבעון ראשון

לכתבה המלאה >>>



רנו קדג'אר - שלוש שנים לאחר שהוצג רכב הפנאי הקומפקטי, מציגה רנו את מתיחת הפנים שלו עם נגיעות עיצוב חיצוני, תשומת לב להנדסת האנוש ומנועים חדשים - מסדרת ה-1.3 ליטרים החדשה, בהספק שככל הנראה יתחיל ב-140 כ"ס.
מתי בישראל: באמצע 2019.

לכתבה המלאה >>>


 

שברולט בלייזר - רכב פנאי חדש ומעוצב, שיתמקם בין האקווינוקס לבין הטראוורס. ימכר עם מנועי 2.5 או 3.6 ליטרים, שניהם עם תיבת 9 הילוכים אוטומטית. בשברולט מבטיחים אבזור עשיר וגם תא נוסעים מרווח ושימושי.

מתי בישראל: במהלך 2019.

לכתבה המלאה >>>

שברולט בלייזר


רכבי פנאי יוקרתיים

DS3 קרוסבק - מותג היוקרה הצרפתי הצעיר מציג רכב פנאי חדש וקטן מימדים, שיתבסס על פלטפורמה חדשה לרכבים קטנים של קבוצת פיג'ו-סיטרואן -  פלטפורמה שתשרת בעתיד הקרוב את הדגמים החדשים של פיג'ו 208 ואופל קורסה. כרגיל אצל DS העיצוב מרהיב ואוונגרדי. גם גרסה חשמלית נמצאת בתכנון.

מתי בישראל: רבעון שני.

לכתבה המלאה >>>


DS3 קרוסבק

אודי Q3 - דור חדש לרכב הפנאי הקומפקטי, אחרי לא פחות מ-7 שנים. העיצוב מזכיר במשהו את ה-Q8, המימדים צמחו לכל הכיוונים (כמעט) ובתא הנוסעים נמצא תאורת אווירה עם לא פחות מ-30 צבעים. עוד לפני שמדברים על גרסאות S ספורטיביות, תהיה ל-Q3 גרסה עם 230 כ"ס.

מתי בישראל: רבעון שני.

לכתבה המלאה >>>

אודי Q3

ב.מ.וו X4 - אחרי שב-2018 פגשנו את הדור החדש של ה-X3, עם תחילת השנה החדשה תצטרף אליו גם גרסת הקופה - ה-X4. בב.מ.וו מדברים על חלוקת משקל אופטימלית של 50:50 וגם מצהירים על נתוני מרווח גחון טובים למדי, אך לא היינו בונים על מסעות שטח מאתגרים.

מתי בישראל: ינואר.

לכתבה המלאה >>>

ב.מ.וו X4

ב.מ.וו X5 - בתוך זמן קצר רעננה ב.מ.וו כמעט את כל דגמי הפנאי, והדור החדש של ה-X5 הוא ללא ספק אחד החשובים שבהם. מדובר בדור רביעי של ה-X5, שהיה לרכב הראשון באגף האיקסים של ב.מ.וו. כרגיל אצל הבווארים, אין בשורות מרעישות בעיצוב או בהיצע המנועים; בתחום הטכנולוגיה, לעומת זאת, נפגוש ברכב תאורת לייזר-לד עם טווח של 500 מטרים, אפשרות לפתיחה והנעת הרכב דרך הסמארטפון וגם מעבר נתיב אוטונומי.

מתי בישראל: רבעון שני.

לכתבה המלאה >>>

ב.מ.וו X5

ב.מ.וו X7 - כאן כבר מדובר על דגם חדש לחלוטין, רכב פנאי ענק שיתחרה במרצדס GLS ובקדילאק אסקלייד. ה-X7 יציע שבעה מושבים מרווחים ותא מטען ממשי מאחוריהם, עיצוב שונה מזה שפגשנו עד היום אצל ב.מ.וו וגם מתלי אוויר ו-3 גגות שמש חשמליים. פתרון ממשי למשפחות ברוכות הילדים? אנחנו בספק.

מתי בישראל: רבעון שני.

לכתבה המלאה >>>

ב.מ.וו X7

ג'יפ צ'ירוקי - גדול יותר מהקומפאס, קטן יותר מהגרנד צ'ירוקי - ועכשיו הוא עובר מתיחת פנים. כמו הרנגלר, גם הצ'ירוקי מקבל מנוע טורבו בנפח 2.0 ליטרים, לצידם של מנועי ה-2.4 וה-3.2 ליטרים המוכרים. העיצוב השתנה במקצת וגם נוספו מערכות בטיחות חדשות.

מתי בישראל: חציון שני.

לכתבה המלאה >>>

 ג'יפ צ'ירוקי

לקסוס UX - זה הדגם שצפוי להביא תנופת מכירות משמעותית ללקסוס. מדובר ברכב פנאי קטן יחסית, שיתחרה באודי Q3 ובוולוו XC40. כמו תמיד בלקסוס העיצוב ייחודי ואפילו אגרסיבי, וכמובן שתוצע גם יחידת הנעה היברידית. הנעה כפולה תתאפשר באמצעות העברת כוח המנוע החשמלי אל הציר האחורי.

מתי בישראל: מרץ.

לכתבה המלאה >>>

 לקסוס UX

מרצדס GLE - המתחרה הקלאסי של ב.מ.וו X5 יגיע גם הוא בדור חדש השנה. במרצדס מצהירים על מקדם הגרר הטוב בקטגוריה (0.29) וגם הוסיפו פריטים שיזכירו את עולם רכבי השטח - כמו למשל ידיות אחיזה ענקיות בקונסולה המרכזית. בין היתר נפגוש ב-GLE גרסאות פלאג-אין הייבריד, מערכת הנעה כפולה חדשה וגם את ההפעלה הקולית למערכת המולטימדיה - כפי שפגשנו ב-A קלאס החדשה.

מתי בישראל: רבעון שני.

לכתבה המלאה >>>

מרצדס GLE

מרצדס GLC - גרסת הפלאג-אין החדשנית, שמונעת באמצעות תא-דלק, לא צפויה להגיע לישראל - ובמקומה נפגוש את ה-GLC לאחר שעבר מתיחת פנים קלה. גם זה משהו.

מתי בישראל: רבעון שני.

מרצדס GLC

מרצדס GLS - אותו ב.מ.וו X7 שהזכרנו קודם יזכה בקרוב למתחרה מעודכן בדמותו של ה-GLS החדש. אנחנו עדיין לא יודעים הרבה על הענק של מרצדס שטרם נחשף, אבל ניתן בהחלט להניח שכל מה שראינו ב-GLE - יהיה גם כאן, וקצת יותר.

מתי בישראל: רבעון שני.

מרצדס GLB - רכב פנאי חדש לחלוטין שגם הוא עדיין לא נחשף, אך השמועות אודותיו מרובות. יש הטוענים כי הוא יציא 7 מקומות ישיבה; אחרים סוברים כי מדובר באח קטן דווקא ל-G קלאס. כך או אחרת, על כמה עובדות ישנה הסכמה: הוא יתבסס ככל הנראה על ה-A קלאס החדשה, יציג עיצוב ריבועי וישווק גם בגרסת GLB35 ספורטיבית עם למעלה מ-300 כ"ס.

מתי בישראל: רבעון שני.

פורשה מקאן - מתיחת פנים לאח הקטן של הקאיין, שזוכה לשפת העיצוב החדשה של המותג עם יחידת התאורה המוארכת מאחור. בנוסף גם מסך המולטימדיה גדל, נוספו אופציות אבזור חדשות וגם השלדה כוילה מחדש לטובת שיפור התנהגות הכביש.

מתי בישראל: רבעון שני.

לכתבה המלאה >>>

פורשה מקאן

קדילאק XT4 - ג'יפון חדש למותג היוקרה האמריקאי, שיתמקם מתחת ל-XT5 ואמור להזרים קהל חדש לאולמות התצוגה. בחזית שוכן מנוע טורבו בנפח 2.0 ליטרים המשודך לתיבת 9 הילוכים, ובגרסאות ההנעה הכפולה ניתן לנתק את הגלגלים האחוריים בלחיצת כפתור לטובת חסכון בדלק. באופן נדיר בקטגוריה, תוצע מערכת מתלים אדפטיביים הכוללת יכולת לסריקת פני הכביש.

מתי בישראל: רבעון ראשון.

לכתבה המלאה >>>

 קאדילק XT4

ריינג' רובר איווק - זו נראית כמו מתיחת פנים, אך למעשה מדובר בדור חדש לגמרי של האיווק. כמו בוולאר היקר, גם כאן נמצא ידיות נשלפות לדלתות וצללית דמויית קופה. בשלב הראשון ישווק האיווק עם היצע רחב של מנועי בנזין ודיזל, ובהמשך תצטרף גם גרסה היברידית נטענת עם 3 צילינדרים בלבד.

מתי בישראל: מרץ.

לכתבה המלאה >>>


ריינג' רובר איווק


מכוניות יוקרה

ב.מ.וו סדרה 8 - מכונית הקופה היפהפיה מחליפה את סדרה 6, ואמורה לככב בחלומותיהם של רבים. הביצועים נהדרים, ההנעה כפולה והאבזור אמור להעביר לכם בכיף גם נסיעות ארוכות (ומהירות). ואם אהבתם אותה, אולי תחכו עוד קצת ותיקחו את הגרסה הפתוחה?

מתי בישראל: רבעון ראשון (הקבריולה ברבעון השני, ה-M8 הספורטיבית ברבעון האחרון).

לכתבה המלאה >>>

 ב.מ.וו סדרה 8

בנטלי קונטיננטל GT קונברטיבל - אחרי ההשקה המתוקשרת של בנטלי בישראל, מצטרף דגם נוסף לאולם התצוגה בהרצליה. מדובר בגרסה פתוחה לקונטיננטל החדשה, שמוצעת עם מנוע 12 צילינדרים בנפח 6,000 סמ"ק ויודעת לעשות את כל מה שמבצעת אחותה הסגורה - בתוספת שיזוף.

מתי בישראל: רבעון ראשון.

בנטלי קונטיננטל GT קונברטיבל

מרצדס S560e - מהפכת הפלאג אין הרעידה את שוק רכבי היוקרה בשנה החולפת, וגם 2019 תיפתח עם בשורה חשמלית משמעותית. מדובר בגרסה היברידית-נטענת ל-S קלאס המחודשת, שמציגה טווח נסיעה של 50 ק"מ בכוח החשמל ומגיעה להספק כולל של 476 כ"ס.

מתי בישראל: רבעון ראשון.

מרצדס S560e

קדילאק CT6 - מתיחת פנים למכונית הסאלון-פאר האמריקאית, שכוללת עדכונים לעיצוב, מסך מולטימדיה חדש ומערך מצלמות היקפיות הכוללות הקלטת וידאו. בנוסף נחשפה בעולם גם גרסה ספורטיבית מסקרנת עם 550 כ"ס ו-86.6 קג"מ, אך בשלב זה לא ברור אם היא תגיע לישראל.

מתי בישראל: רבעון ראשון.

קדילאק CT6


מכוניות ספורט

אודי R8 - מכונית העל של אודי עוברת מתיחת פנים שמדגישה את כונסי האוויר מלפנים, כמחווה לאודי קוואטרו האיקונית. ההספק עלה ב-30 כ"ס בגרסה ה"בסיסית" וב-10 כ"ס בגרסה החזקה, מה שאומר שתוכלו לקבל את ה-R8 שלכם עם 570 או 620 כ"ס. גם מערכת המתלים השתדרגה, כך שזו בהחלט הזדמנות טובה לבדוק מחדש את זמני ההקפה על המסלול הקרוב לביתכם.

מתי בישראל: רבעון שני.

לכתבה המלאה >>>

אודי R8

אודי TT - גם הספורטיבית הצנועה יותר של אודי עברה עדכון שיגיע בקרוב לישראל. מלבד שינויי עיצוב קלים, אודי ויתרה על דלתית נפתחת למיכל התדלוק, הוסיפה תאורה מסביב לשקעי ה-USB וגם ציידה את ה-TT במתלים מגנטיים המנמיכים את הרכב.

מתי בישראל: רבעון שני.

לכתבה המלאה >>>

אודי TT

 אסטון מרטין - יצרנית האקזוטיקה הבריטית תשיק בקרוב גרסאות V8 חדשות לדגמי ה-DB11, תצרף אליהן את גרסאות ה-AMR החזקות וגם תציג דור חדש ל-DBS קופה. כל זה יקרה במהלך 2019, לא ברור מתי בדיוק.

אסטון מרטין DB11

ב.מ.וו Z4 - דור חדש למכונית הרודסטר. מה השתנה? כמעט הכל: העיצוב דינאמי יותר, תא הנוסעים השתנה לחלוטין, תאורת החזית מקבלת פנסי מטריקס-לד ויש אפילו תצוגה עילית לנהג. מה לא השתנה? הדברים החשובים באמת: חלוקת משקל מושלמת של 50:50 ומנוע 3.0 ליטרים בהספק של 340 כ"ס. ככה אנחנו אוהבים אותה.

מתי בישראל? רבעון שני.

לכתבה המלאה >>>

ב.מ.וו Z4

ב.מ.וו X3M ו- X4M - באופן מפתיע, זו הפעם הראשונה שצמד הג'יפונים הזה מקבל גרסאות M. מספרים ונתונים רשמיים עדיין אין, מכיוון שהשניים נמצאים בהליכי פיתוח על מסלול הנורבורגרינג, אבל השמועות מדברות על הספקים של 500 כ"ס. ההנעה כמובן תהיה כפולה.

מתי בישראל: רבעון בישראל.

ב.מ.וו X4M

יונדאי i30N - מכוניות ראשונות כבר נחתו בנמל חיפה, כך שאנחנו כבר ממש קרובים לשיווק של ה-i30 הספורטיבית. עד שזה יקרה, קבלו קצת נתונים: מנוע 2.0 ליטר טורבו עם 275 כ"ס, מומנט של 36 קג"מ, תיבת הילוכים ידנית בלבד ותאוצה של 6.1 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש. לגולף GTI ולסיאט לאון קופרה יש סיבה לדאגה.

מתי בישראל: רבעון ראשון.

לכתבה המלאה >>>

יונדאי i30 N

מרצדס AMG GT - מכונית הספורט הממוקדת של מרצדס עוברת גם היא מתיחת פנים, וזוכה לגרסת 4 דלתות חדשה, עיצוב מחודש לפגושים, לגריל הקדמי וגם לאלמנטים שונים בתא הנוסעים. מערכת חדשה שהוטמעה מאפשרת למדוד נתונים בנהיגת מסלול, ואם זה מעניין אתכם - ודאי תשמחו לדעת שהוצגה גם גרסת מסלול יעודית עם הספק של 585 כ"ס, שיפורים אווירודינאמיים ומתלים מותאמים למסלול.

מתי בישראל: רבעון שני.

מרצדס AMG GT

סוזוקי סוויפט ספורט - לראשונה אי פעם, הגרסה הספורטיבית של סוזוקי סוויפט צפויה להגיע לישראל. זה יקרה עם מנוע 1.4 ליטרים בהספק של 140 כ"ס ותיבת הילוכים ידנית. המפרט לא אמור לאיים על פולו GTI, אבל גם המחיר צפוי להיות נמוך משמעותית.
מתי בישראל: סוף 2019.

לכתבה המלאה >>>


קופרה אטקה - השם "אטקה" מוכר כמובן מסיאט, אבל דגמי הספורט של המותג הספרדי מקבלים מעתה מיתוג נפרד תחת השם "קופרה". הקופרה אטקה יגיע אלינו עם 300 כ"ס, הנעה כפולה ותיבת DSG, ולמעשה יהיה רכב הפנאי הספורטיבי היחיד מסוגו. מעניין, לא?

מתי בישראל: מחצית שניה.

לכתבה המלאה >>>

קופרה אטקה

סקודה קודיאק RS - עוד גרסה ספורטיבית לרכב פנאי, אבל עם פחות רעל בעיניים ביחס לקופרה. הקודיאק הספורטיבי מצטייד במנוע דיזל בהספק של 240 כ"ס, הוא מאיץ ל-100 קמ"ש בתוך 7 שניות וגם מחזיק בשיא ההקפה המהירה ביותר על מסלול הנוברורגרינג לרכב עם 7 מקומות ישיבה.

מתי בישראל: סוף שנת 2019.

לכתבה המלאה >>>

סקודה קודיאק RS

פורשה 911 - אם אתם אוהבים לנהוג ויש לכם מיליון שקלים פנויים בארנק, אין בכלל שאלה - אתם צריכים להזמין לעצמכם סיבוב על ה-911 החדשה. הדור השמיני של מכונית הספורט האיקונית מקבל שינויים קלים בעיצוב, משפר את הביצועים ביחס לקודמו וגם מציג שתי טכנולוגיות חדשות: האחת מאפשרת ראיית לילה באמצעות מצלמה תרמית והשניה דואגת לנהיגה זהירה על כביש רטוב.

מתי בישראל: מרץ.

לכתבה המלאה >>>

פורשה 911

פורשה טייקן - הדגם הסופי של מכונית הספורט החשמלית טרם נחשף, אבל כבר בשלב זה אנחנו יודעים שפורשה שואפת להספק של 600 כ"ס, טווח נסיעה של 500 ק"מ ו-3.5 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש. אצל היבואנית הישראלית יש כבר רשימת המתנה ובה כמה עשרות לקוחות פוטנציאליים.

מתי בישראל: סוף שנת 2019.

פורשה טייקן

פרארי 488 פיסטה - תמורת 3 מיליון שקלים תקבלו את דגם הקצה של ה-488, עם 720 כ"ס ותאוצה של 2.85 שניות ל-100 קמ"ש. למרות התוספת לביצועים, המשקל של הפיסטה נמוך יותר מה-488 ה"רגילה" הודות לשימוש נרחב בסיבי פחמן. כדי שתישארו יציבים גם במהירות של 340 קמ"ש, זכתה הפיסטה לשיפור גם ביכולת ההצמדה.

מתי בישראל: במהלך השנה

פרארי 488 פיסטה
 
רנו מגאן RS -
 הדור החדש של המשפחתית הספורטיבית כבר היה אמור להגיע מזמן, ורכב אחד צהוב ויפה כבר מסתובב על מסלולי המירוצים בדרום הארץ. השנה זה סוף סוף יקרה, ונוכל לפגוש כאן את המשפחתית הצרפתיה בגרסת "קאפ" לוהטת עם מנוע 1.8 ליטרים בהספק של 280 כ"ס, דיפרנציאל טורסן מוגבל החלקה ועוד מיני תופינים.
מתי בישראל: סוף הרבעון הראשון.

לכתבה המלאה >>>



מסחריות וטנדרים

אופל קומבו - ההצטרפות של אופל לקבוצת פיג'ו סיטרואן מתבטאת עכשיו גם בדגם מסחרי חדש, שיהיה אח תאום לברלינגו. העיצוב החיצוני יותר מכובד ואלגנטי ופחות ססגוני מזה של הסיטרואן, אך ביתר הפרמטרים מדובר במכוניות זהות. אבל האם יבואנית אופל תצליח לדגדג את הפופולאריות של הברלינגו?

מתי בישראל: רבעון ראשון.

אופל קומבו

מיצובישי טרייטון - למרות השינויים הדרמטיים בעיצוב, מדובר בסך הכל במתיחת פנים לטנדר המוכר של מיצובישי. החזית מזכירה כעת את האאוטלנדר והאקליפס קרוס, תיבת ההילוכים קיבלה הילוך שישי, נוחות הנסיעה שופרה הודות להגדלת בולמי הזעזועים, נוספו חומרי בידוד רעשים וגם מערכות בטיחות מתקדמות.

מתי בישראל: רבעון רביעי.

לכתבה המלאה >>>

מיצובישי טרייטון




סיטרואן ברלינגו - דור חדש לאחת המסחריות הפופולאריות בישראל בכל הזמנים. בתמונות שפרסמה היצרנית מופיע הברלינגו עם צביעה ססגונית ופריטי עיצוב אופנתיים; סביר להניח שרוב הלקוחות ירכשו אותו דווקא בגרסאות שגרתיות יותר, אך גם הם יהנו ממימדים גדולים יותר, נפחי העמסה משופרים ומנועי בנזין ודיזל חדשים עם תיבות הילוכים אוטומטיות.

מתי בישראל: רבעון שלישי

לכתבה המלאה >>>

סיטרואן ברלינגו

פולקסווגן קראפטר - כבר בתחילת השנה תשיק חטיבת המסחריות של פולקסווגן את גרסת ה-5 טונות של הקראפטר החדש, אבל החידוש המסקרן יגיע בשלב מאוחר יותר. מדובר בגרסת קליפורניה XXL, שהופכת את הקראפטר לבית ממונע לכל דבר ועניין. כמו בקליפורניה הקטנה יותר, שמבוססת על הטרנספורטר, גם פה תמצאו מיטה זוגית, ארונות בגדים ומטבחון - ואילו הקראפטר הגדול מוסיף לחוויה גם תא שירותים ומקלחון. מי צריך צימר?

מתי בישראל: מחצית שניה.

פולקסווגן קראפטר

למאמר זה התפרסמו 12 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה