דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

מיצובישי טרייטון מתחדש

Getting your Trinity Audio player ready...

מיצובישי L200 הוצג לראשונה בשנת 1978 והחל מהדור השני (1986-1996) הגיע גם לישראל. הוא נקרא כאן כך גם בדור השליש, בתוספת השם "מגנום", ואילו בדור הרביעי זכה בישראל לכינוי "האנטר". הדור החמישי הוצג לראשונה בשנת 2015 ומאז הוא גם משווק בישראל וזכה לכינוי טרייטון (כשנה לאחר מכן הגיע אחיו התאום – פיאט פולבאק). הטרייטון הוא אחד מהדגמים הנמכרים ביותר של מיצובישי ברחבי העולם, שני רק לאאוטלנדר. כעת, 3 שנים אחרי תחילת ייצורו, מיצובישי הכריזה בתאילנד (ארץ ייצורו של הטרייטון) על מתיחת הפנים של הדור החמישי שיישווק גלובלית ל-150 מדינות.

מיצובישי טרייטון 2019

עיצוב

העיצוב החיצוני החדש תואם את שפת העיצוב העכשווית של מיצובישי וחזית הטנדר שואלת מאפיינים רבים מהאאוטלנדר המחודש וממיצובישי אקליפס קרוס (עיצוב "מגן דינאמי", בשפת מיצובישי). גם צידי הרכב עברו שינוי משמעותי, עם קווים ארוכים וחדים יותר הבולטים בעיקר בקשתות בתי הגלגלים. לטרייטון המחודש נוספו שלושה צבעים חדשים; כתום מטאלי, אפור "גרפיט" מטאלי ולבן "יהלום", זאת בנוסף לצבעי כסף לבן ושחור.

עיצוב הפנים מנגד, די דומה לדגם הנוכחי, אך עם מספר שינויים. גלגל ההגה חדש, הקונסולה המרכזית בעיצוב שונה וכך גם מחשב הדרך שבלוח המחוונים. במיצובישי מדווחים על שיפור בחומרים ובעיצוב המושבים לטובת שיפור הנוחות.

מיצובישי טרייטון 2019

מידותיו של הטרייטון המחודש אינן שונות מהותית מהדגם הקיים, בהשוואה לגרסת 4X4  בעלת קבינה כפולה. האורך הכללי עומד על 530 ס"מ (ארוך ב-1.5 ס"מ), הרוחב עומד על 181.5 ס"מ (ללא שינוי), הגובה עומד על 179.5 ס"מ (גבוה ב-2 ס"מ) ובסיס הגלגלים עומד על 300 ס"מ (ללא שינוי). כמו כן הטרייטון מוצע בתצורת קבינה בודדת, קבינה וחצי וקבינה כפולה, כאשר אורך הארגז עומד על 226.5 ס"מ / 185 ס"מ / 152 ס"מ (בהתאמה).

מנוע וביצועים

מיצובישי טרייטון המחודש עושה שימוש במנוע הטורבו דיזל המוכר. מדובר במנוע בנפח 2.4 ליטר המספק 181 כ"ס ומומנט העומד על 43.8 קג"מ. העדכון המשמעותי הוא במעבר לתיבה אוטומטית בעלת 6 הילוכים (במקום 5 הילוכים) עם אפשרות למנופי שליטה מגלגל ההגה ותוספת מערכות "עצור וסע".

מיצובישי לא פרטו אודות צריכת הדלק והמשקלים, אך ציינו כי הטרייטון החדש עבר מקצה שיפורים מקיף. לטענתם, נוחות הנסיעה שופרה על ידי שימוש בבולמים גדולים יותר בעלי נפח שמן גבוה יותר. נוספו יריעות בידוד רעשים ובנוסף יכולת הבלימה שופרה הודות לדיסקיות בלם וקליפרים גדולים יותר.

מיצובישי טרייטון 2019

שטח

מיצובישי מציינים כי הטרייטון המחודש ימשיך להיות מבוסס שלדת סולם ויציע מרווח גחון העומד על 22 ס"מ, זווית גישה של 31 מעלות, וזווית נטישה העומדת על 23 (תלוי בגרסאות).

הטרייטון המחודש יעשה שימוש במערכת הנעה כפולה משופרת. מיצובישי תציע את מערכת ה-Super Select 4WD לטובת ביצועי שטח גבוהים ובנוסף את מערכת ה-Easy Select 4WD המאפשרת מעבר קל בין מצבי נהיגה שונים.

לשתי המערכות בורר מצב שטח חדש הכולל התאמה למשטחי עפר, בוץ/שלג, חול וסלעים (בשילוב למצב 4LLc - Low+Lock). שילוב לאחד ממצבי השטח משפיע על תגובת המנוע, תיבת ההילוכים והבלמים למינון אחיזת הגלגלים. כמו כן, ישנה בקרת ירידה במדרון נשלטת אלקטרונית, לטובת ירידה בטוחה במשטחים חלקלקים או תלולים.

מיצובישי טרייטון 2019

אבזור ובטיחות

מיצובישי טרייטון המחודש יציע מגוון רכב של אפשרויות אבזור כגון מערכת מולטימדיה מקורית, פתחי מיזוג בתקרה ליושבים מאחור, מראה מרכזית נגד סנוור, חישוקי 16 ועד 18 אינץ' ועוד. הטרייטון המחודש יזכה לקבל מערכות בטיחות מתקדמות כגון התרעת התנגשות ובלימת חירום אוטונומית (כולל זיהוי הולכי רגל), התרעת רכב בשטח מת, התרעת תנועה חוצה מאחור וחיישני חניה עם אפשרות בלימה אוטונומית ותצוגת מעוף הציפור.

מיצובישי טרייטון 2019

אוסמו מאסוקו, מנכ"ל מיצובישי מוטורס, אמר: מיצובישי L200 החדש הוא אחד מהדגמים הגלובליים החשובים ביותר שלנו. ההצלחה שלו תאיץ עוד יותר את תנופת הצמיחה של החברה. הדגם החדש מביא עימו שיפורים בעמידות, אמינות ובנוחות, אשר פותחו במשך 40 שנה מאז הצגת הדגם. אני בטוח לגמרי כי מיצובישי L200 יעמוד בדרישות השונות ורצונות הלקוחות ברחבי העולם".

מכלמוביל, יבואנית מיצובישי בישראל, נמסר כי מיצובישי טרייטון המחודש יגיע לישראל ברבעון הרביעי של 2019.

לדגמי מיצובישי בישראל – מיצובישי

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה