דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

מסרב להיכנע: סוזוקי ויטרה מתעדכן פעם נוספת

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • סוזוקי מעדכנת (שוב) את הויטרה
  • הפנסים חדשים, מסך המגע הוגדל
  • יגיע לישראל בשנה הבאה

אין מחליף באופק: סוזוקי ויטרה שהוצג לפני כעשור בתערוכת פריז, לא צפוי להיות מוחלף בדגם חדש ובמקום זאת עובר כעת מתיחת פנים שניה במספר. שינויי העיצוב צנועים ומתמקדים בחרטום עם סבכה, פגוש ויחידות תאורה שונים. גם החישוקים עוצבו מחדש ונוספו חמישה צבעי מרכב חדשים להיצע.

השינוי בתא הנוסעים הוא מסך מגע גדול יותר ("9 לעומת "7), זהה לזה המותקן בסוויפט החדשה, עם חיבור אלחוטי לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי. בנוסף, אפליקציית סלולאר חדשה בשם "סוזוקי קונקט" תאפשר קבלת מידע על מקום החניה של הרכב, נתונים על היסטוריית טיפולים, הסבר על נורות אזהרה וגם התרעה במקרה של גניבה.

עדיין על בנזין: מערך הבטיחות עודכן עם יכולת זיהוי מורחבת לבלימה האוטונומית, שכעת מנטרת גם תנועה חוצה בפניה שמאלה בצמתים, בקרת שיוט אדפטיבית משודרגת הכוללת גם שמירת נתיב ומעקב אחרי רכב מוביל במידה וסימוני הכביש אינם מזוהים, מצלמה פנימית שסורקת את פני הנהג ומתריעה מפני עייפות והסחות דעת וכן מערכת חדשה לזיהוי תמרורים המאפשרת לקבע את המהירות המותרת בבקרת השיוט.

מערכת ההנעה נותרה כבעבר, בנזין מוגדש עם 4 צילינדרים בנפח 1.4 ליטר וסיוע היברידי-מתון (48V) המפיק 129 כ"ס בחיבור לתיבת 6 הילוכים ידנית או אוטומטית. תוצע גם גרסה היברידית (שלא שווקה עד כה בישראל) עם 115 כ"ס משילוב בין מנוע חשמלי למנוע בנזין בנפח 1.5 ליטר ובחיבור לתיבת 6 הילוכים רובוטית חד מצמדית. בשני המקרים ההנעה קדמית עם אופציה להנעה כפולה.

מה אנחנו חושבים: בסוזוקי מסרבים להתרגש מהמירוץ הטכנולוגי של תעשיית הרכב, ועובדים בקצב משלהם, עם אורך חיים יוצא דופן להיצע הדגמים הקיים. וגם כאשר מוכרז דור חדש - כמו במקרה של הסוויפט - הרי שמדובר למעשה בשדרוגים קלים לאותו מוצר ותיק.

מסתבר שיש ביקוש גם לגישה השמרנית הזו, שכן המכירות של סוזוקי בשנה החולפת הגיעו ל-221 אלף יחידות בשוק האירופי - גידול מרשים של 36% בהשוואה לשנה שקדמה לה. הויטרה, אגב, הוא הדגם הנמכר ביותר שלה באירופה - מה שמסביר את הגישה של "סוס מנצח לא מחליפים". האם האסטרטגיה הזו תחזיק מעמד לאורך זמן? אנחנו בספק.

למאמר זה התפרסמו 35 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה