דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

גם יונדאי תציג חשמלית קטנה ועירונית

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • האינסטר יהיה החשמלי הקטן והזול של יונדאי
  • על בסיס קספר, רכב פנאי קטן המשווק בקוריאה
  • בישראל ינחת במהלך 2025

חשמל בזול: יונדאי חשפה תמונות ופרטים ראשונים של אינסטר, שיהיה החשמלי הקטן והזול של יונדאי, תשובה קוריאנית למתחרים כמו דאצ'יה ספרינג, BYD סיגל וסיטרואן e-C3 שכבר הוצגו, וגם מול פולקסווגן ID.1, רנו טווינגו ופיאט פנדה שיחשפו בעתיד.

ההצגה רשמית תהיה בסוף החודש בתערוכת בוסאן שבדרום קוריאה, כשאלינו הוא צפוי להגיע במהלך שנה הבאה. תג המחיר באירופה יהיה כ-20 אלף יורו, דומה למחירה של i20.

מה אנחנו יודעים: האינסטר יהיה גרסה חשמלית לקספר, רכב פנאי קטן עם מנוע בנזין המשווק בדרום קוריאה. בהשוואה ל-i10 המוכרת הוא קצר ב-7.5 ס"מ (359.5 ס"מ) עם בסיס גלגלים קצר ב-2.5 ס"מ (240 ס"מ). גם העיצוב צפוי להיות דומה לרכב הפנאי הקטן, לרבות שימוש ביחידות תאורה עגולות מלפנים.

יונדאי לא חושפת פרטים טכניים אודות מערכת ההנעה פרט לטווח נסיעה רשמי שיעמוד על 355 ק"מ, בדומה לזה של המתחרים העדכניים.

מה אנחנו חושבים: שילוב מערכות הנעה חשמליות בתעשיית הרכב נעשה בתחילה בדגמים גדולים של מותגי יוקרה, משם גם עבר לקטגוריות נוספות כמו רכבי פנאי ומשפחתיות קומפקטיות של יצרניות ליבה. אך עד כה אף יצרנית רכב לא הצליחה לשלב אותו במכוניות קטנות ועירוניות ולהגיע לשילוב של מוצר ומחיר שיאפיל על דגמי הבנזין הפופולאריים. וזאת למרות יתרונות משמעותיים לחשמליות קטנות כמו הפחתת זיהום האוויר במרכזי הערים או היכולת להסתפק בטווחי נסיעה צנועים מאלו של חשמליות גדולות יותר.

כעת נדמה שהקטגוריה הזו צפויה להפוך לדבר החם הבא בשוק האירופי, עם היצע גדול של דגמים המעוניינים להשיג דריסת רגל בסגמנט החדש. ואם יונדאי תצליח לשלב באינסטר מערכת הנעה מתקדמת כפי שעשתה בדגמים חשמליים אחרים, הוא עשוי להפוך במהרה ללהיט מכירות.

למאמר זה התפרסמו 14 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה