דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

מצאו את ההבדלים: לנד רובר משווקת איווק מחודש

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • ריינג' רובר איווק עדכני נחת בישראל
  • השינוי העיקרי הוא מסך מגע חדש
  • תג המחיר מתחיל ב-389 אלף שקל

מצאו את ההבדלים: יבואנית לנד רובר מתחילה לשווק בישראל ריינג' רובר איווק לאחר מתיחת פנים שעבר. העיצוב החיצוני נותר כמעט ללא שינוי, בעוד בסביבת הנהג יש כעת מסך מגע מרכזי בודד ("11.4) במקום צמד מסכים בעבר, מה שמאפשר גם הוספת תא אחסון. גם בורר ההילוכים וגלגל ההגה שונו.

הוא יוצע ברמת גימור אחת הכוללת ריפודי עור, כיוון חשמלי למושבים הקדמיים, מצלמות היקפיות ודלת תא מטען חשמלית. מערך הבטיחות כולל בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית והתרעת שטח מת.

הנעה מוכרת: מערכת ההנעה היחידה בהיצע כוללת מנוע בנזין מוגדש, עם 4 צילינדרים בנפח 2.0 ליטר (200 כ"ס) הנתמך מערכת היברידית קלה (48V). החיבור הוא לתיבת 9 הילוכים אוטומטית ולהנעה כפולה קבועה.

גרסה היברידית-נטענת ששווקה בעבר תוצע כעת רק בהזמנה מיוחדת, בגלל תג מחיר עסיסי של 506 אלף שקל. מערכת ההנעה בגרסה זו משלבת כבעבר בין מנוע בנזין מוגדש (3 צילינדרים, 1.5 ליטר, 200 כ"ס) המחובר לגלגלים הקדמיים דרך תיבת 8 הילוכים אוטומטית ומנוע חשמלי אחורי (109 כ"ס) שמעביר כוח ישירות לגלגלים הסמוכים אליו.

סוללה בקיבולת 14.9 קוט"ש מאפשרת טווח נסיעה חשמלי של כ-60 ק"מ, צנוע משמעותית מגרסאות היברידיות נטענות של מרצדס GLC העדכני וב.מ.וו X3 חדש שיוצג בקרוב.

מה אנחנו חושבים: מתיחת הפנים שעבר האיווק צנועה למדי, ללא שינוי בעיצוב החיצוני שנחשב לנקודת החוזקה העיקרית שלו ועם שדרוג קל לממשק המשתמש. בעוד שבעבר זכה ה"בייבי ריינג' רובר" להצלחה אדירה בהיותו כרטיס כניסה למשפחת האצולה הבריטית, כיום בקטגוריה רוויה במתחרים - שחלקם כמו פורשה מקאן כבר עברו להנעה חשמלית מלאה - השדרוג שעבר קטן מידי ויקשה עליו את התמודדות.

למאמר זה התפרסמו 4 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה