דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

המכוניות של תערוכת ז'נבה 2017

Getting your Trinity Audio player ready...



מכוניות קטנות


טויוטה יאריס
- למרות שכבר חלפו 6 שנים מאז השקתה, טויוטה בחרה לבצע מתיחת פנים שניה ליאריס ולא להציג דגם חדש. השינויים בעיצוב קטנים, אך יש מנוע 1.5 ליטר חדש וגם ביצועים וצריכת דלק עדיפים. לישראל היא תגיע עוד השנה.

לכתבה המלאה >>>

טויוטה יאריס


סוזוקי סוויפט
- העיצוב החיצוני עבר שינוי מהותי, אבל הדור החדש של הסוויפט שומר על המימדים המוכרים. בעולם ישווקו גרסאות עם מנוע 1.0 ליטר טורבו, מנוע היברידי ואפילו תוצע הנעה כפולה. בימים הקרובים ננהג בה במסגרת ההשקה העולמית, ואז גם נוכל להעביר דיווח מקיף על השינוי באיכות.

לכתבה המלאה >>>

סוזוקי סוויפט


סיאט איביזה
- דור חדש לאחת המכוניות הפופולאריות בישראל. האיביזה החדשה תהיה הרבה יותר גדולה ומרווחת, ולראשונה תוצע במרכב 5 דלתות בלבד. תהיה גם גרסת FR מעוצבת, כמובן, והמנועים ילקחו מהארסנל הנוכחי של קבוצת פולקסווגן. 

לכתבה המלאה >>>

סיאט איביזה

סקודה סיטיגו - הקטנטנה של סקודה כבר חוגגת יום הולדת שישי, אך דגם חדש עדיין לא נראה באופק. מתיחת הפנים הנוכחית כוללת שינויי עיצוב קלים מבפנים ומבחוץ, תוספות לאבזור וגם תושבת יעודית לסלולארי, שהופכת אותו למעין מסך מולטימדיה "לעניים".

לכתבה המלאה >>>

 סקודה סיטיגו

פורד פיאסטה - אחד הדגמים המצליחים ביותר באירופה נחשף בדור חדש. חיצונית, ההבדלים לא גדולים - אך הפיאסטה החדשה גדולה משמעותית מקודמתה, וגם נראית הרבה יותר טוב מבפנים. לראשונה, תוצע גרסת "פנאי" עם הגבהה קלה ואיפור שטח.

פורד פיאטסה

קיה פיקנטו - המלכה של שוק הרכב הישראלי נחשפת בדור חדש, שיתחיל להימכר בישראל עוד לפני סגירת שערי התערוכה. ישראל תהיה השוק הראשון שיקבל את הפיקנטו החדשה, ולמרות שלא צפויים הבדלים מכאניים גדולים - כל חידוש יתקבל בברכה.

לכתבה המלאה >>>

קיה פיקנטו

מכוניות משפחתיות

יונדאי i30 סטיישן - הדור החדש של ה-i30 כבר נחשף בתערוכת פריז, ובז'נבה הוצגה גרסת הסטיישן שלה. היא גדלה במעט ביחס לדור היוצא, ונפח תא המטען צמח בהתאם, ולישראל היא כנראה תגיע עם מנוע 1.4 ליטר טורבו. סוף סוף.

יונדאי i30 סטיישן

סקודה ראפיד - המשפחתית הקטנה של סקודה עוברת מתיחת פנים קלה, ומקבלת מנוע 1.0 ליטר טורבו עם 3 צילינדרים בלבד. גם מערכות בטיחות צפויות להתווסף לחבילה.

 סקודה ראפיד

רכבי פנאי

אופל קרוסלנד X - עם פתיחת התערוכה הודיעה קבוצת פיג'ו-סיטרואן על רכישתה של אופל מידי GM, וזה כנראה התוצר הראשון של הבעלות החדשה. הג'יפון החדש יהיה קטן מהמוקה, ויתבסס על פיג'ו 2008. הוא צפוי להחליף גם את המריבה.

לכתבה המלאה >>>

אופל קרוסלנד X

דאצ'יה לוגאן MCV סטפווי - הסטיישן המשפחתית שהגיעה לישראל לאחרונה, עולה על עקבים ומקבל גרסת פנאי שימושית. כמו תמיד אצל דאצ'יה, לא מדובר רק בהצהרה אופנתית: הלוגאן MCV סטפווי תציע מרווח גחון גבוה ב-5 ס"מ מזה של הלוגאן MCV הרגילה.

דאצ'יה לוגאן MCV סטפווי

מאזדה CX5 - הדור החדש של רכב הפנאי היפני עורך בכורה אירופאית בתערוכת ז'נבה. העיצוב מרשים, המימדים כמעט ולא השתנו וגם המנועים נותרו דומים - אך במאזדה מבטיחים שיפור משמעותי באיכות הנסיעה וביכולות הדינאמיות.

לכתבה המלאה >>>

מאזדה CX5

מיצובישי אקליפס קרוס - אח קטן לאאוטלנדר, שיתחרה בטויוטה C-HR. רכב הפנאי החדש של מיצובישי, שיגיע לישראל עוד השנה, מכוון היישר לפלח הלוהט ביותר של שווקי הרכב בעולם. לראשונה במיצובישי, הוא יציע מנוע 1.5 ליטר טורבו. גם הנעה כפולה תהיה חלק מהמפרט.

 מיצובישי אקליפס קרוס


ניסאן קשקאי
- רכב הפנאי המצליח ביותר באירופה עובר מתיחת פנים. זו כוללת עיצוב חיצוני קשוח יותר שהגיע היישר מהמקסימה האמריקאית, איכות חומרים משופרת בתא הנוסעים ומערכת "נהיגה אוטונומית" בכביש המהיר.

 ניסאן קשקאי

סאנגיונג קוראנדו - רכב הפנאי הקומפקטי של סאנגיונג, שכבר כמה שנים נעדר מהשוק הישראלי, עובר מתיחת פנים מקיפה. המנוע יהיה 2.0 ליטר בנזין או 2.2 ליטר דיזל, עם הנעה קדמית או כפולה.

 סאנגיונג קוראנדו

סובארו XV - מדובר בדור חדש לחלוטין, למרות שהעיצוב כמעט ולא השתנה. ה-XV החדש הפך מעט יותר ספורטיבי בזכות פנסים בעיצוב שונה, בסיס הגלגלים הוארך במעט והצטרפה מערכת ה-X-Mode המוכרת מהפורסטר - כך שעדיין מדובר ברכב שיכול לרדת לשטח.

לכתבה המלאה >>>

 סובארו XV

סקודה קודיאק סקאוט - את הקודיאק לא צריך להציג, למרות שמרבית הישראלים עוד לא ראו אותו אפילו. רכב הפנאי החדש של סקודה, עם 7 מקומות ישיבה, צפוי להפוך ללהיט במחוזותינו. גרסת הסקאוט, שהופכת אותו לקצת יותר "שטח" (לפחות בנראות), מוסיפה עוד קצת עניין - אבל לא מעבר לזה.

 סקודה קודיאק סקאוט

פולקסווגן טיגואן אולספייס - גרסת ה-7 מושבים המוארכת של הטיגואן הוצגה זה מכבר בתערוכת דטרויט עבור השוק האמריקאי, והיא עורכת הופעת בכורה אירופאית בתערוכת ז'נבה. עשויה בהחלט לעניין גם את הקהל הישראלי.

 פולקסווגן טיגואן אולספייס

קיה נירו פלאג אין - הנירו ההיברידי היה אחד הדגמים המעניינים יותר בתערוכת ז'נבה של השנה שעברה, והשנה הוא מגיע שוב - הפעם בגרסה נטענת מהשקע. טווח הנסיעה באמצעות סוללה בלבד עומד על 55 קילומטרים, וגם הביצועים השתפרו ביחס לנירו הרגיל.

 קיה נירו פלאג אין


רנו קפצ'ור
- הג'יפון המצליח של רנו עדיין נראה מצוין, למרות הגיל והותק, אבל מתיחת הפנים הנוכחית עושה את הרענון המתבקש. יחידות התאורה החדשות מזכירות את אלו של הקדג'אר, וישנו גם שיפור באיכות החומרים ובמפרט האבזור האופציונלי. 

 רנו קפצ'ור

רכבי פנאי יוקרתיים

DS7 קרוסבאק - מותג היוקרה של קונצרן פיג'ו-סיטרואן מפציע לראשונה עם דגם ייחודי משלו, ולא כזה שמבוסס לחלוטין על מכונית אחרת של סיטרואן. ה-DS7 קרוסבאק אמור להתחרות באודי Q5 - לא פחות - אך הוא מתבסס על פיג'ו 3008, עם חיזוקים משמעותיים בסעיף העיצוב וגם מתלים אדפטיביים.

DS7 קרוסבאק

וולוו XC60 - דור חדש לאחד מרכבי הפנאי-יוקרה המצליחים ביותר בישראל. שלא במקרה, ה-XC60 החדש נראה כמו גרסה מוקטנת של ה-XC90, עם עיצוב אוונגרדי וסופר-אלגנטי מבחוץ ומבפנים. גם כאן צפויה גרסה היברידית-נטענת.

וולוו XC60

מרצדס מייבאך G650 - מרצדס G קלאס הוא אולי רכב השטח האולטימטיבי, אבל כדי להפוך אותו לנחשק יותר - יצרה מרצדס גרסת מייבאך מפוארת עבורו. בתפריט: מנוע V12 עם 630 כ"ס, גג נפתח ומושבים מפנקים של S קלאס. לטייל בסטייל.

מרצדס מייבאך G650

ריינג' רובר וולאר - עוד רכב פנאי-פרימיום מתוצרת ריינג' רובר. הוולאר החדש אמור להתמקם בין האיווק לבין הריינג' רובר ספורט, ולהתחרות בפורשה קאיין וב.מ.וו X6. לישראל הוא יגיע ברבעון השלישי של 2017.

 ריינג' רובר וולאר

מכוניות מנהלים ויוקרה

אופל אינסיגניה ספורט טורר - גרסת הסדאן של האינסיגניה החדשה נחשפה ממש לא מזמן, אבל בתערוכת ז'נבה הבכורה הרשמית הוא של גרסת הספורט-טורר. כלומר, הסטיישן. האם ידעתם שמדובר באחת ממכוניות המנהלים-סטיישן הבודדות שמשווקות בישראל?

אופל אינסיגניה ספורט טורר


אינפיניטי Q50
- מכונית המנהלים היוקרתית עוברת מתיחת פנים קלה. אין שינויים דרמטיים, וגם צג המגע הכפול נותר על מקומו, אך חדי העין ישימו לב לשינויים קלים ביחידות התאורה, בגריל ועוד.

אינפיניטי Q50


ב.מ.וו סדרה 5 טורינג
- הדור החדש של סדרה 5 נחת לאחרונה בישראל, והאירופאים יוכלו בקרוב לפגוש גם בגרסת הסטיישן שלו. בעוד אצלנו גרסה כזו נחשבת להזיה משונה, השוק האירופי דווקא מעריך את השילוב של יוקרה ושימושיות. ובעצם, למה לא?

ב.מ.וו סדרה 5 טורינג


לקסוס LS
- ספינת הדגל של לקסוס נחשפת בדור חדש, והגרסה הראשונה להתייצב לעיני הקהל האירופי היא כמובן ה-LS500h ההיברידית. רמת היוקרה גבוהה מאי פעם, וגם העיצוב דרמטי ומסעיר. עם הספק של 354 כ"ס, לגרסה ההיברידית, יש למה לצפות.

לקסוס LS


פולקסווגן ארטאון
- בהתחלה קראו לדגם פאסאט CC, אחר כך הלכה הפאסאט ונשארה ה-CC, ועכשיו פולקסווגן ממשיכה במגמת הבידול ומעניקה שם חדש לחלוטין לגרסת הקופה 4 דלתות של הפאסאט. כל מאפייני האיכות מהפאסאט נשמרו בדגם הזה, שקיבל גם עיצוב יוקרתי יותר ומרווח משופר לנוסעים מאחור.

פולקסווגן ארטאון


פורשה פנמרה ספורט טוריסמו
- אהבתם את הפנמרה, אבל העגלה של התאומים לא נכנסת בבגאז'? הספורט טוריסמו היא מעין גרסת סטיישן מעוצבת לפנמרה, שכוללת גם לראשונה בפורשה 5 מקומות ישיבה. אגב, פנקס ההזמנות בישראל כבר נפתח: המחיר עומד על 897,000 שקלים.

פורשה פנמרה ספורט טוריסמו


קיה אופטימה סטיישן פלאג אין
- האופטימה החדשה עדיין לא הגיעה לישראל, אולי בשל חוסר ההצלחה של הדור הקודם - שנמכר בעיקר לשוק המוניות. לצערנו, לא נראה שגרסת הסטיישן פלאג אין הייבריד החדשה תהיה זו שתביא את האופטימה החדשה לארץ הקודש.

 קיה אופטימה סטיישן פלאג-אין

מכוניות ספורט

אודי RS3 ספורטבק - מתיחת הפנים של דגמי ה-A3 מסיימת את הסבב, ומגיעה עד לגרסת הספורט הקיצונית של הדגם. הבשורה העיקרית היא שיפור ההספק מ-367 ל-400 כ"ס, מה שמאפשר לה להאיץ ל-100 קמ"ש בתוך 4.1 שניות. אנחנו היינו שמחים לקצת פחות השקעה בתאוצות וקצת יותר תשומת לב למעורבות הנהג.

אודי RS3


אודי RS5
- רק לאחרונה התבשרנו על כך שה-S5 החדשה הגיעה לישראל, ואודי כבר ממהרת להציג גרסת RS חזקה עוד יותר. בחזית ישכון מנוע 2.9 ליטר טורבו חדש לחלוטין, מבית היוצר של פורשה, והוא יעביר לגלגלים לא פחות מ-450 כוחות סוס. אלו בתמורה יאיצו את האודי הנאה ל-100 קמ"ש בתוך 3.9 שניות.

אודי RS5

ב.מ.וו סדרה 4 - נדמה שהדור הנוכחי של סדרה 3 וסדרה 4 כבר נמצא איתנו הרבה שנים, אך רק בשנה שעברה התמתחה ה-3 בפעם הראשונה - וכעת מגיעים העדכונים גם למשפחת ה-4, גרסת הקופה על כל תצורותיה (קופה, קבריולה וגראן קופה). עיקר ההבדלים הם בעיצוב, וגם שם הבשורות לא מרטיטות.

 ב.מ.וו סדרה 4


הונדה סיוויק טייפ R
- לדור הנוכחי של הסיוויק טייפ R חיכינו שנים רבות. הפעם הונדה ממהרת, וזמן קצר לאחר השקת הסיוויק החדשה נחשפת גם גרסת הספורט שלה. מנוע ה-2.0 ליטר של הדור היוצא שופר והוא כעת מפיק 320 כ"ס, ותיבת ההילוכים היא עדיין הידנית הישנה והטובה.

 הונדה סיוויק TYPE-R


טויוטה יאריס GRMN
- מתיחת הפנים ליאריס מביאה איתה גם גרסה ספורטיבית, עם מנוע 1.8 ליטר שחמוש במגדש על ומייצר לא פחות מ-210 כ"ס. נתוני ביצועים לא פורסמו, אך בטויוטה מבטיחים שהיא תהיה המהירה בקטגוריה. אגב, אם תהיתם - משמעות השם היא ראשי תיבות של Gazoo Racing Masters of Nuerburgring. שכן Gazoo, כך מסתבר, היא סדנת המירוצים של טויוטה.

 טויוטה יאריס GRMN


למבורגיני הורקאן פרפורמנס
- עוד לפני פתיחת התערוכה, הצהירה למבורגיני על כך שההורקאן פרפורמנס החדשה שברה את שיא המהירות להקפת מסלול הנורבורגרינג הגרמני - ועברה את פורשה 918. הנתונים המלאים שנחשפו בז'נבה מספרים על 640 כ"ס (לעומת 610 בהורקאן סטנדרטית), ותאוצה של 2.9 שניות ל-100 קמ"ש.

 למבורגיני הורקאן פרפורמנס

מרצדס E  קלאס קבריולה - הפעם, סוף סוף, גרסאות הקופה והקבריולה של ה-E קלאס מבוססות באמת על ה-E, ולא על ה-C כמו בדור הקודם. תוספת הגודל אומרת שהפעם ניתן באמת לקחת 4 נוסעים לשיוט מהנה עם גג פתוח.

מרצדס E קלאס קבריולה


סקודה אוקטביה RS245
- עוד קצת ביצועים למונית הכי מהירה בסביבה. אחרי שבשנה שעברה עלה ההספק של האוקטביה הספורטיבית מ-220 ל-230 כ"ס, כעת נוספים לה 15 כ"ס נוספים - ולא פחות חשוב מכך, דיפרנציאל מוגבל החלקה שאמור לחסל את מחלת תת ההיגוי ממנה סובלת הסקודה.

סקודה אוקטביה RS


פורד פיאסטה ST
- אחרי שכבר חשבנו שראינו ושמענו הכל, מגיעה פורד ומציגה את הגרסה החמה של הפיאסטה עם מנוע 3 צילינדרים בלבד. הנפח הוא 1.5 ליטר, אך אל דאגה: הספק של 197 כ"ס אמור להספיק למכונית במשקל נמוך יחסית, והתאוצה המובטחת ל-100 קמ"ש אורכת 6.7 שניות בסך הכל. אולי הפעם היא גם תגיע סוף סוף לישראל?

פורד פיאסטה ST


פרארי 812
- אי אפשר לסיים פסקה על מכוניות ספורטיביות בלי להזכיר את פרארי, ואי אפשר לעשות את זה טוב יותר מאשר עם הפרארי החזקה ביותר אי פעם. מחליפת ה-FF רומזת בשמה על מקצת הנתונים: מנוע V12 עם הספק של 800 כ"ס פועם בקרבה, כאשר שיא ההספק מושג ב-8,000 סל"ד. התאוצה ל-100 קמ"ש אורכת 2.9 שניות, בדרך למהירות מרבית של 340 קמ"ש. 

 פרארי 812

למאמר זה התפרסמו 1 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה