דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

גרסת בסיס חדשה לטסלה מודל Y

Getting your Trinity Audio player ready...

טסלה אירופה החלה בשיווק גרסת הנעה אחורית של המודל Y, רכב הפנאי מבוסס המודל 3. לעומת גרסת ה-Long Rang, שהיא כיום גרסת הכניסה של הדגם בישראל ומצוידת בשני מנועים חשמליים, לגרסת ההנעה האחורית מנוע אחד כמובן, זאת בדומה לדגמי מקבילים כגון סקודה אניאק, פולקסווגן ID.4 ויונדאי איוניק 5, מה שיסייע לה להגביר את התחרות.


טסלה מודל Y

המודל Y הבסיסית מאיצה ל-100 קמ"ש ב-6.9 שניות (איטית ב-1.9 שניות מגרסת ההנעה הכפולה), המהירות המירבית עומדת על 217 קמ"ש (זהה) ואילו טווח הנסיעה עומד על 455 ק"מ, 78 ק"מ פחות.

מבחינת פרטי הבטיחות, האבזור והעיצוב, אין הבדל של ממש בין הגרסאות וגם גרסת ההנעה האחורית תציע חישוקי 19" ואופציה ל-20". עוד נתון דומה הוא כי בשלב זה ניתן להזמין את המודל Y עם 5 מושבים בלבד, אך באירופה ניתן כבר לבחור בריפודי עור לבן, לעומת שחור בלבד בישראל.


טסלה מודל Y

המחירים של גרסת הכניסה החדשה לעומת גרסת הטווח המוארך זולים ב-5% עד למעלה 20%, בהתאם לתמחור במדינות השונות. כך למשל בגרמניה מחירה של גרסת הכניסה עומד על 53,990 אירו לעומת גרסת ה-Long Range שמחירה עומד על 56,990 אירו, פער של 5.2% בלבד. בספרד לעומת זאת מחירה של הגרסה הבסיסית עומד על 51,200 אירו, בעוד גרסת ה-LR עולה 65,990 אירו, פער של 22.4%. אם כך, ניתן להניח שבמידה וגרסת ההנעה האחורית תגיע לישראל, מחירה ינוע בין 265,000 שקלים ל-310,000 שקלים.

למאמר זה התפרסמו 1 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

  • 1. חבל שהמחירים טיפסו כל כך  
    שרון, 30-08-2022

    טסלה יכלה להיות מלכת המכירות של החשמליות בישראל עוד הרבה זמן. אבל המחירים היום כבר מאוד יקרים במיוחד שאפשר לקנות גיפיפ של המתחרות הארופאיות והקוריאניות סביב ה 190 אלף והסיניות סביב ה 150-170.
    נכון שכנראה שיהיו חובבי טסלה שהמחירים לא יפריעו להם. רק חבל שזה לא יהיה הרבה יותר.

    סגור תגובה

חזור למעלה