דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

קיצונית גם עם ארבע דלתות - ב.מ.וו חשפה את ה-M3 CS

Getting your Trinity Audio player ready...


בקצרה:
- קיצונית יותר, אבל לא כמו ה-M4 CSL
- מציעה עוד 40 כ"ס וקיזוז ההאצה ל-100 קמ"ש
- צפויה להגיע לישראל ברבעון השלישי של השנה


לפני 8 חודשים הציגה ב.מ.וו את ה-M4 CSL (ר"ת Coupe Sport Leichtbau, קופה ספורטיבית קלת משקל), שהיא גרסה קיצונית ל-M4 קומפטישן. כעת היא מעבירה גם את ב.מ.וו M3 תהליך דומה, אך לא זהה לגמרי.

ב.מ.וו M3 CS
יחידת ההנעה מבוססת זו של ה-M3 Competition xDrive ולה מנוע כפול מגדשים, 6 צילינדרים בטור, בנפח 3.0 ליטר, אך ב-CS נוספו לאורווה 40 סוסים לכדי 550 כ"ס ובעוד שיא המומנט נותר זהה (66.2 קג"מ) הוא שומר עליו עד 5,950 סל"ד (450 סל"ד יותר). ביצועי המנוע המשופרים מגיעים הודות ללחץ גדישה גבוה יותר (2.1 באר לעומת 1.7) ומערכת שימון וקירור משופרות.

ב.מ.וו M3 CS
המנוע משודך לתיבה אוטומטית עם 8 הילוכים והנעה כפולה עם דיסקיות הצמדה נשלטות אלקטרונית כאשר במצב ההנעה הכפולה הרגיל, עובר יותר כוח לציר האחורי שמצויד בדיפרנציאל מוגבל החלקה וגם כאן ניתן להגדיר כי 100% מהכוח יגיעו אליו באופן בלעדי.

ב.מ.וו M3 CS
לעומת ה-M4 CSL שהפחיתה ממשקלה 75 ק"ג, הפעם הדיאטה הייתה פחות קיצונית וה-M3 CS הפחיתה ממשקלה 15 ק"ג בלבד. תוספת הכוח והפחתת המשקל סייעו לגלח רק עשירית שנייה בההאצה ל-100 קמ"ש שאורכת כעת 3.4 שניות ואילו המהירות המירבית עומדת על 302 קמ"ש (12 קמ"ש יותר).

ב.מ.וו M3 CS
ל-M3 CS סבכת כליות עם פתחים גדולים יותר ופרט לגג הקרבון הסטנדרטי בכל דגמי M3, כעת גם מכסה המנוע ומסיט האוויר הקדמי (שהוגדל), עשויים סיבי פחמן, זאת בנוסף לחבילת הקרבון שזמינה ב-M3 קומפטישן הכוללת את כונסי האוויר, מראות הצד ומסיט האוויר האחורי, שהינה סטנדרטית ב-CS. ליחידות התאורה הקדמיות תאורת יום בגוון צהוב קלאסי (במקום לבן).

ב.מ.וו M3 CS
מבפנים כל הגימורים הכסופים בדשבורד הוחלפו בקרבון, כמו גם הקונסולה המרכזית (שמוותרת על משענת היד), הגימורים סביב הפקדים שעל ההגה שנעטף אלקנטרה עם פס מרכוז אדום ומנופי השליטה מאחורי ההגה עשויים גם הם קרבון. מושבי ה-M קרבון סטנדרטיים ב-CS והם מחוממים ומתכווננים חשמלית, לעומת מושבי באקט מלאים ב-M4 CSL שגם ויתרה לגמרי על המושב האחורי.

ב.מ.וו M3 CS
חטיבת M כיילה את המתלים והבולמים האדפטיביים, בקרת האחיזה וגיאומטריית הגלגלים כך שיתאימו באופן מיטיבי לנהיגת מסלול. עוד שדרוגים כוללים סעפת פליטה עשויה טיטניום (שסייע להפחית 4 ק"ג). גם את קשיחות המרכב ניתן לשדרג עם חבילה תואמת שמוסיפה מוטות תמיכה בתא המנוע. החישוקים ("19" מלפנים ו-"20 מאחור) עשויים אלומיניום מחושל והם נועלים צמיגי מישלן פיילוט ספורט 4 S (לעומת פיילוט ספורט קאפ 2 R ב-M4 CSL). 
 

למאמר זה התפרסמו 1 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה