דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

קאדילק CTS סטיישן החדשה

Getting your Trinity Audio player ready...



קאדילק CTS סימנה את תחיית מותג קאדילק ובעיקר את תחילת החדירה לאירופה. עכשיו עם הצגת הדור השני CTS זוכה לראשונה לגרסת סטיישן שתכונה "ספורט-וואגון" ותתחרה ראש בראש מול ב.מ.וו סדרה 5 טורינג, אודי A6 אוונט וכו'.


קאילק CTS ספורט-וואגון / צילומים: יצרן


אם אתם חוששים ממראה ששורשיו נעוצים בראשית ספרי השיפוץ הישראלים אז הסירו דאגה מליבכם. CTS ספורט-וואגון בהחלט ניראת טוב. יחידות התאורה מאחור צרות וזוויתיות ודלת תא המטען מעניקות ל-CTS ספורט וואגון מראה ייחודי, שרירי וספורטיבי. מי אמר שמכונית יוקרה חייבת לבוא בתצורת סדאן?


היתרון האמיתי של גרסאות הסטיישן על פני גרסאות הסדאן הוא כמובן נפח תא מטען גדול יותר ושימושיות. ואכן CTS ספורט-ואגון מציעה תא מטען בעל נפח הטענה מרשים של כ-720 ליטר וקיפול המושבים האחוריים יניב נפח מרשים עוד יותר של כ-1452 ליטר. המידות החיצוניות של CTS ספורט-וואגון דומות עד זהות לגרסת הסדאן: אורך 486 ס"מ, רוחב 184 ס"מ, גובה 150 ס"מ (גדול ב-3.5 ס"מ) ובסיס גלגלים באורך של 288 ס"מ.


קאילק CTS ספורט-וואגון. ניראת שרירית וספורטיבית


הבסיס המכני זהה ולכן CTS ספורט-וואגון זוכה להנות מאותן יחידות כוח של גרסת הסדאן – V6 בנפח 2.8 ליטר ו-208 כ"ס, V6 בנפח 3.6 ליטר ו-307 כ"ס ובעתיד תצטרף יחידת כוח חדשה לוגמת סולר: V6 בנפח 2.9 ליטר ו-250 כ"ס.
אל CTS ספורט-וואגון ישודכו תיבה ידנית או אוטומטית, שתיהן בעלות שישה יחסי העברה וכאופציה ניתן יהיה להזמין את CTS ספורט-וואגון עם הנעה כפולה במקום אחורית.


לדגמי קאדילק בישראל - קאדילק


למאמר זה התפרסמו 0 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה