דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

מרצדס GLC קופה - הדור השני נחשף

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • מרצדס GLC קופה: יותר מעוצב, פחות שימושי
  • מערך הטכנולוגיה מרשים מבעבר
  • גרסאות היברידיות-נטענות יציעו טווח חשמלי של עד 130 ק"מ

כמעט שנה לאחר שנחשף הדור הנוכחי של מרצדס GLC, מציגה יצרנית היוקרה גם את גרסת הקופה האופנתית, שתתחרה באודי Q5 ספורטבק ובב.מ.וו X4. מהיבואנית המקומית נמסר כי השיווק בישראל צפוי להיפתח לקראת סוף השנה.

השינוי העיקרי בהשוואה ל-GLC הרגיל הוא בחלק האחורי המשתפל בחדות לאחור ויוצר כך מראה דמוי קופה, וגם מביא לתוספת של כ-4.5 ס"מ לאורך הכללי (476 ס"מ) ולהפחתה של מקדם הגרר (0.27 לעומת 0.29). תא המטען לעומת זאת קטן ממנו ב-75 ליטר (545 ליטר) בגרסאות הרגילות וב-80 ליטר בהיברידי נטען (390 ליטר).

מרצדס GLC קופה - הדור השני נחשף

סביבת הנהג זהה ל-GLC הרגיל של מרצדס, לרבות לוח מחוונים דיגיטלי ("12.3) ומסך מגע ענק ("11.9) שמייתר את משטח המגע הבעייתי בדגם היוצא וגם מאפשר תא אכסון גדול יותר. גם מערכות הבטיחות זהות עם יכולות משופרות לעומת ה-GLC קופה היוצא לרבות לבקרת השיוט האדפטיבית (תגובה לרכב עומד במהירות של עד 100 קמ"ש, 40 קמ"ש יותר מבעבר), מערכת המסתייעת במצלמות היקפיות השומרת את הרכב במרכז הנתיב גם במהירויות עירוניות, הרחבת יכולת זיהוי תמרורים (עצור ורמזור אדום) וגם התרעת שטח מת אקטיבית (מונעת כניסה לנתיב לא פנוי) ועל פתיחת דלת כשהשטח לא פנוי.

מרצדס GLC קופה - הדור השני נחשף

כל מנועי ארבעת הצילינדרים בנפח 2.0 ליטר מקבלים מערכת היברידית קלה (48v). בנזין עם 204 כ"ס ב-GLC200 ו-258 כ"ס ב-GLC300, או דיזל עם 197 כ"ס ב-GLC220d ו-269 כ"ס ב-GLC300d. כל המנועים מחוברים לתיבת תשעה הילוכים אוטומטית והנעה כפולה קבועה.

גרסאות היברידיות-נטענות משלבת בין מנועי הבנזין או הדיזל עם מנוע חשמלי (109 כ"ס) המוצב בתוך תיבת ההילוכים. התפוקה המשולבת עומדת על 313 כ"ס ב-GLC300e, או 381 כ"ס ב-GLC400e ו-335 כ"ס ב-GLC300de. המצברים בקיבולת גדולה פי שניים מה-GLC הקודם (31.2 קוט"ש) מאפשרים טווח נסיעה נקי מזיהום ארוך פי שלושה מהדגם היוצא של בין 110 ל-130 ק"מ במהירות של עד 140 קמ"ש (10 קמ"ש יותר). יש גם אפשרות ייחודית לטעינה מעמדה מהירה (60DC) ומילוי ל-100% בכחצי שעה.

מרצדס GLC קופה - הדור השני נחשף

בהשוואה לדגם היצא מערך המיתלים שודרג עם מפסקי סרנים מורחבים (6 מ"מ מלפנים, 23 מ"מ מאחור) לטובת יכולת דינמית גבוהה מבעבר. כאופציה יוצעו מיתלי אוויר האחראים למרווח גחון משתנה (2+ ס"מ לנסיעה בשטח) והיגוי אחורי אקטיבי (עד 4.5 מעלות) המצמצם את קוטר הסיבוב ב-90 ס"מ (10.9 מטר), נתון צנוע אף מ-A קלאס משפחתית.

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה