דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

יגואר F-Pace מתעדכן ומקבל הנעה היברידית

Getting your Trinity Audio player ready...

יגואר F-Pace היה לרכב הפנאי הראשון של מותג יגואר. כעת, 5 שנים מאז הוצג, חושפת יגואר את מתיחת הפנים של ה-F פייס. מחברת המזרח, יבואנית יגואר בישראל, נמסר כי הדגם המחודש יגיע אלינו במהלך הרבעון הראשון של שנת 2021.

יגואר F-Pace

עיצוב ומידות

עיצוב החזית עבר שינוי קל בלבד כאשר יחידות התאורה מקבלות עיצוב פנימי חדש וכך גם מכסה המנוע, כונסי האוויר והשבכה הקדמית. מאחור נפגוש יחידות תאורה חדשות לגמרי ורחבות יותר וכן פגוש בעיצוב חדש. בנוסף ישנם חישוקי 19 ו-20 אינץ' חדשים ולראשונה גם חישוקי 21 אינץ'.

יגואר F-Pace

השינוי המשמעותי יותר קורה בתוך הרכב. הדשבורד מציג עיצוב חדש וזוכה ללוח מחוונים דיגיטלי ולמסך מולטימדיה גדול יותר. גם גלגלת ההילוכים המוכרת של יגואר הוחלפה באחת עם מראה רגיל יותר ולסיום יגואר מעבירה את פקדי החלונות מחלקה העליון של הדלת אל משענת היד כמקובל.

יגואר F-Pace

יחידות הנעה

יגוארF פייס החדש יציע 8 יחידות הנעה – 4 בנזין ו-4 דיזל, כאשר כולן משודכות לתיבה אוטומטית בעלת 8 הילוכים, הנעה כפולה (המעבירה יותר כוח לסרן האחורי) ורובן אף זוכות לתוספת מערכת מיקרו-היברידית 48 וולט.

בדומה לרכבי פנאי יוקרתיים אחרים, גם ה-F-Pace קיבל יחידת הנעה היברידית נטענת. מדובר בגרסה שמקבלת את השם P400e ומצטיידת במנוע 2.0 ליטרים מוגדש אשר בשילוב מנוע חשמלי מציג הספק משולב של 404 כ"ס ונתון מומנט מירבי של 65.2 קג"מ, בדומה ליחידת ההנעה שהוצגה בלנד רובר דיפנדר החדש.

יגואר F-Pace

לעומת הדיפנדר, כאן הסוללה ב-F-Pace קטנה יותר והיא בגודל 17.1 קווט"ש (19.2 קווט"ש בדיפנדר) אך נתוני הביצועים טובים יותר בשל העובדה שהיגואר קטן יותר. הסוללה מספקת טווח נסיעה חשמלי גדול יותר העומד על 53 ק"מ, ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 5.3 שניות וצריכת הדלק המשולבת עומדת על 45.4 ק"מ לליטר.

זמני הטעינה ל-80% עומדים על 30 דקות בעמדת טעינה מהירה (32 קילוואט) ושעה ו40 דקות בעמדת טעינה ביתית (7 קילוואט). הנהג יוכל לבחור בין מצב נסיעה חשמלי לגמרי, מצב היברידי או מצב בו ניתן לשמור את הסוללה לשימוש עתידי.

גרסאות הטורבו-בנזין עם החיזוק המיקרו-היברידי מצוידות במנוע 3.0 ליטרים עם 6 צילינדרים בטור, בשתי עוצמות שונות: הראשונה בהספק של 340 כ"ס עם מומנט של 48.9 קג"מ והשנייה בהספק של 400 כ"ס ועם מומנט של 56 קג"מ. בנוסף תוצע גרסת 2.0 ליטרים ללא מערכת מיקרו-היברידית עם 250 כ"ס ו-37.2 קג"מ.

גרסאות הטורבו-דיזל כוללות מנועי 2.0 ליטרים בהספקים של 163 ו-204 כ"ס וגרסת 3.0 ליטרים בהספק של 300 כ"ס.

יגואר F-Pace

אבזור ובטיחות

ה-F פייס זוכה כאמור למערכת מולטימדיה חדשה עם מסך חדש בגודל 11.4 אינץ' (10 אינץ' בעבר) בגימור זכוכית, כאשר לדברי יגואר מרבית הפונקציות ניתנות לביצוע בלחיצה אחת או שתיים בלבד. למערכת אפשרות עדכוני On-Air ושילוב שני כרטיסי SIM, קישוריות אנדרואיד אוטו ואפל קארפליי ואופציה לחיבור שני מכשירי טלפון במקביל באמצעות בלוטות'.

בנוסף ישנו לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 12.3 אינץ', תצוגה עילית (אופציונלית), מערכת נטרול הרעשים שופרה, ישנה תאורת לד מלאה עם אופציה לתאורת מטריקס לד אדפטיבית, מערכת שמע מבית Meridian, פונקציות עיסוי חדשות ושדרוג למערכת חימום ואוורור המושבים עם פיזור נרחב ומושבים רחבים יותר.

יגואר F-Pace

בתחום הבטיחות יציע ה-F-Pace  החדש בנוסף לבלימת חירום אוטונומית, התרעת סטייה מנתיב עם היגוי אקטיבי והתרעת עייפות, גם בקרת שיוט אדפטיבית, מעבר אוטומטי לאורות גבוהים והתרעת פתיחת דלת בזיהוי רכב חולף.

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה