דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

שטח ירוק: לנדרובר דיפנדר פלאג-אין נחשף

Getting your Trinity Audio player ready...

רק בשבוע שעבר עמדו חובבי השטח בעולם והרימו גבה כאשר ג'יפ חשפה גרסה היברידית-נטענת לג'יפ רנגלר ואילו כעת מציגה היצרנית הבריטית גרסה דומה גם ללנד רובר דיפנדר 110.

יחידת הנעה וביצועים

גרסת ה-PHEV של הדיפנדר תזכה לכינוי P400e כנגזרת מסוג והספק המנוע. מדובר בשילוב בין מנוע טורבו-בנזין בנפח 2.0 ליטרים ומנוע חשמלי בהספק של 105 קילוואט, כאשר יחד ההספק המשולב עומד על 404 כ"ס והמומנט על 65.2 קג"מ. ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 5.6 שניות והמהירות המירבית עומדת על 209 קמ"ש.

לנד רובר דיפנדר PHEV

הסוללה בגודל 19.2 קווט"ש מספקת טווח נסיעה חשמלי של 43 ק"מ ואילו צריכת הדלק המשולבת עומדת על 30.3 ק"מ לליטר. זמן הטעינה ל-80% מקיבולת הסוללה באמצעות כבל Mode 2 יארך 7 שעות ואילו בטעינה באמצעות Mode 3 הזמן יתקצר לשעתיים. בעמדת DC בקצב של 50 קילוואט הדיפנדר המחושמל יזדקק ל-30 דקות ארוכות כדי להטעין 80% מהסוללה - נתונים איטיים עבור רכב פלאג-אין.

ללנד רובר דיפנדר P400e כושר גרירה של עד 3,000 ק"ג, 500 ק"ג פחות מגרסאות הבנזין והדיזל.

לצד הנעת הכלאיים תציע לנד רובר גם גרסת D300 חדשה, בעלת מנוע דיזל 6 צילינדרים בטור עם מערכת מיקרו היברידית (גרסת בנזין 6 צילינדרים P400 מיקרו-היברידית הוצעה בעת השקתו בשנה שעברה). למנוע זה הספק של 300 כ"ס ונתון מומנט מירבי של 66.2 קג"מ. ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 6.7 שניות.

לנד רובר דיפנדר PHEV

גם שאר גרסאות הדיזל של הדיפנדר שודרגו למנועי 6 צילינדרים עם מערכת מיקרו היברידית במקום 4 צילינדרים. כעת גרסת D240 זכתה לתוספת 9 כ"ס ו-14.3 קג"מ (250 כ"ס ו-58.1 קג"מ) ועונה לשם D250. גרסת הדיזל הבסיסית D200 שמרה על שמה והספק המנוע בעוד נתון המומנט עלה ב-7.1 קג"מ ל-50.9 קג"מ. צריכת הדלק של שתי הגרסאות עומדת על 11.3 ק"מ לליטר. ההאצה ל-100 קמ"ש עומדת על 10.2 שניות ו-8.3 שניות ב-D250.

לנד רובר דיפנדר PHEV

אבזור

גרסת הפלאג-אין תציע אבזור סטנדרטי הכולל מתלי אוויר, חישוקי 20 אינץ', בקרת אקלים תלת-איזורית, חלונות כהים וכאופציה יוכלו הרוכשים לבחור בין 5 או 6 מושבים.

בלנד רובר ממהרים לעדכן את רכב השטח הצעיר עם כמה פריטים נוספים. הדיפנדר יציע אפשרות לגג בד מתקפל בגרסת ה-110 וחבילת מתלים משופרים ואילו תאורת לד, מערכת שמע Meridian, תצוגה עילית ופנסי ערפל – יוצעו כאופציות נפרדות. עוד חידושים הם הוספת שלושה צבעים חדשים למבחר עם אפשרות לצביעה דו-גונית.

הדיפנדר יקבל גם רמת גימור X-Dynamic שתותאם בהתאם לרמות אבזור השונות (S, SE, HSE) ותציע גימורים חיצוניים שונים וחישוקים בגווני אפור ושחור. גרסת Hard Top שמוכוונת יותר כרכב עבודה תאפשר כושר העמסה של 800 ק"ג, כושר גרירה של עד 3,500 ק"ג ונפח העמסה של עד 2,059 ליטרים (1,355 ליטרים בגרסת 90 הקצרה).

למאמר זה התפרסמו 1 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו
חזור למעלה