דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

טויוטה C-HR נחשף בדור חדש - גם עם חיבור לשקע

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • טויוטה חושפת דור חדש ל-C-HR
  • עם מראה עדכני ומערכות בטיחות מורחבות
  • השיווק בישראל - במהלך השנה הבאה

טויוטה חשפה הבוקר (ב') דור שני לרכב הפנאי C-HR, אחד הדגמים הנמכרים ביותר של היצרנית היפנית באירופה וגם בישראל. הבסיס הוא עדיין פלטפורמת ה-TNGA של היצרנית, אך העיצוב התעדכן משמעותית, תא הנוסעים השתנה, מערכות הבטיחות שודרגו והיצע יחידות ההנעה הורחב - אך יחידת ההנעה ההיברידית-נטענת לא צפויה להגיע לישראל. היצרנית מצהירה כי טויוטה C-HR החדש תוכנן וייוצר באירופה, כאשר גם הרכבת הסוללות תתבצע על אדמת היבשת הישנה.

טויוטה CHR

המראה של ה-C-HR ממשיך את הקו של דגמי המותג האחרונים, בהם bZ4X ופריוס, עם יחידות תאורה צרות בדמות האות C וסבכה תחתונה גדולה יחסית. לראשונה בטויוטה יציע ה-C-HR ידיות נשלפות לדלתות, לטובת שיפור היכולת האווירודינאמית, בעוד הצביעה הדו גונית הורחבה וכעת ימשיך הגג השחור גם אל חלקו האחורי של הרכב. על דלת תא המטען תופיע יחידת תאורה רוחבית שבמרכזה שם הדגם בכיתוב מואר, ואילו חישוקי הגלגלים יוצעו בקוטר מירבי של "20. על אף שהפלטפורמה ובסיס הגלגלים (264 ס"מ) לא השתנו, ה-C-HR החדש יהיה קצר מקודמו ב-3 ס"מ (436 ס"מ), רחב ממנו ב-3.5 ס"מ (183 ס"מ) ועם גובה זהה של 156 ס"מ.

טויוטה תצייד את ה-C-HR בשלוש יחידות הנעה היברידיות, כולן מהדור החמישי של היצרנית. מנוע ה-1.8 ליטרים שמוכר מהקורולה יציע הספק של 140 כ"ס (18+) ויוצע עם הנעה קדמית, כאשר לצידו יוצע מנוע 2.0 ליטרים עם 197 כ"ס (13+) עם הנעה קדמית או כפולה.

טויוטה CHR

לראשונה ב-C-HR תציע טויוטה גם יחידת הנעה היברידית-נטענת, שמוכרת מהפריוס, עם מנוע בנזין בנפח 2.0 ליטרים והספק משולב של 223 כ"ס. בטויוטה עדיין לא מפרסמים נתונים רשמיים על קיבולת הסוללה או טווח הנסיעה, אך סביר להניח שהנתונים יהיו דומים לאלו של הפריוס - עם קיבולת של 13.8 קוט"ש, טווח חשמלי של כ-65 ק"מ וזמן טעינה של שעתיים וחצי.

הגרסה הנטענת תציע גם בלימה רנגרטיבית בשלוש רמות עוצמה שונות, כאשר החזקה שבהן מאפשרת נהיגה "בדוושה אחת". בנוסף תציע טויוטה יכולת חדשה לזיהוי אוטומטי של כניסה לאיזורי פליטה נמוכה, בהם הרכב יעבור באופן עצמאי לשימוש בחשמל.

טויוטה CHR

בטויוטה מבטיחים שיפור בנוחות הנסיעה ובהתנהגות הכביש בכל הגרסאות, הודות לכיול חדש למתלים, להיגוי ולבלמים.

תא הנוסעים של ה-C-HR זכה למראה עדכני ומודרני מבעבר עם בורר הילוכים אלקטרוני זעיר, לוח מחוונים דיגיטלי בגודל "12.3 שגם יציע תצוגות מתחלפות ומסך מגע בגודל "8 או "12.3, הכולל גם חיבור אלחוטי לממשקי אנדרואיד אוטו ואפל קארפליי. תאורת אווירה עם 64 גוונים תשמש לראשונה גם את מערכות הבטיחות ותחליף את הצבע לאדום בעת זיהוי סכנה.

טויוטה CHR

טויוטה תציע לראשונה ב-C-HR גג זכוכית פנוראמי, אך ללא כיסוי בד - שכן לדברי היצרנית הציפוי החיצוני מספיק על מנת להפחית את הקרינה וההתחממות, בעוד הויתור על הכיסוי מאפשר חסכון של 5 ק"ג ושיפור של 3 ס"מ במרווח לראשי הנוסעים. עוד יציע ה-C-HR אפליקציה לפתיחה והנעה של הרכב, ללא צורך במפתח, וכן מערכת חדשה לחניה אוטומטית שמאפשרת שליטה גם מתוך האפליקציה וללא נהג ברכב.

מערך הבטיחות יכלול את המגוון המוכר של היצרנית, לרבות בלימה אוטונומית, שמירת נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית וניטור שטחים מתים במראות, ובנוסף תוצע גם אופציה לחבילת בטיחות מורחבת הכוללת סיוע למעבר נתיב, מצלמה פנימית לניטור מצב הנהג וגם יכולת לנהיגה עצמאית בפקקי תנועה, ללא דרישה לידיים על ההגה - במקומות שבהם החוק מאפשר זאת.

למאמר זה התפרסמו 1 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו
חזור למעלה