דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

היברידית-ספורטיבית: אופל אסטרה GSe נחשפה

Getting your Trinity Audio player ready...

לפני שבועיים דיווחנו על הצהרת הכוונות של אופל והשקת תת המותג GSe לרכבים היברידיים-נטענים וחשמליים בעלי אופי ספורטיבי, כהומאז' לדגמי GSI מהעבר. כעת מציגה היצרנית הגרמניה (שבבעלות קונצרן סטלנטיס) את התוצר הראשון של החטיבה החדשה -  אופל אסטרה GSe בגרסאות האצ'בק וסטיישן.

אופל אסטרה GSe

האסטרה בדור השישי, שנחתה בישראל לפני שבועיים בלבד, מבוססת על הדור השלישי של פיג'ו 308 ובהתאם היה זה מתבקש שכל יחידות ההנעה יופיע גם באחות הגרמנית. האסטרה GSe אם כך, עושה שימוש ביחידת הנעה החזקה מבין השתיים שמציעה ה-308 ההיברידית-נטענת. מקבוצת לובינסקי, יבואנית אופל בישראל, נמסר כי בשלב זה נבחן שיווק גרסת ה-GSe הספורטיבית, אך לצד זאת מוסיפים כי הגרסה החשמלית (שטרם נחשפה רשמית) תקדים אותה.

לאופל אסטרה GSe מנוע טורבו-בנזין בנפח 1.6 ליטרים הפועל בשילוב מנוע חשמלי, ויחד מספקים השניים 225 כ"ס ו-36.7 קג"מ המניעים את הגלגלים הקדמיים ומשודכים לתיבה אוטומטית בעלת 8 הילוכים. יחידה הנעה זו קיימת בדגמים אחרים של הקונצרן כגון פיג'ו 3008 ו-508, אופל גרנדלנד ו-DS 7.

אופל אסטרה GSe

באופל לא פרטו אודות זמני ההאצה או טווח הנסיעה, אך ניתן להניח שיהיו הם קרובים לאלו של פיג'ו 308 המקבילה, עם האצה ל-100 קמ"ש שאורכת כ-7.5 שניות וטווח נסיעה חשמלי של כ-60 ק"מ, באמצעות סוללת 12.4 קוט"ש.

אופל אסטרה GSe

גרסה חזקה יותר של יחידת הנעה זו מספקת גם 300 כ"ס ב-3008 GT וב-DS 7, ואף 360 כ"ס בפיג'ו 508 Sport Engineered ובהמשך גם ב-DS 9 ובגרסת הביצועים של ה-DS 7 המחודשת.

אופל אסטרה GSe

כדי לייחד את האסטרה GSe מבחינה ספורטיבית, דאגו באופל לצייד אותה בבולמי Koni, הנמכה של 10 מ"מ וכיול מתלים, הגה ובקרת אחיזה ספורטיביים יותר. ל-GSe חישוקי "18 בעיצוב ספורטיבי המזכירים את אלו שהוצגו ברכב הקונספט – מנטה GSe. פרט לכך השינויים בעיצוב זניחים וכוללים פגוש בעל סבכה תחתונה מורחבת במעט וגימור שחור המגיע עד לבתי פנסי הערפל, דיפיוזר אחורי ספורטיבי אך עדיין צנוע ואילו מבפנים העיצוב דומה לזה של גרסת ה-GS Line המשווקת בישראל.

למאמר זה התפרסמו 2 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה