דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

הדגמים שיגיעו לישראל עד סוף 2018

Getting your Trinity Audio player ready...

שנת 2018 מסתמנת כשנה מלאה בהשקות בשוק הרכב הישראלי, במיוחד בתחום רכבי הפנאי. מאז תחילת השנה הספקנו לפגוש כאן את אופל קרוסלנד הקטן והגרנדלנד הקומפקטי, סיטרואן C3 איירקרוס המעוצב, דור חדש לסאנגיונג רקסטון, סקודה קארוק ומיצובישי אקליפס קרוס, יונדאי קונה וג'יפ קומפאס, וגם דאצ'יה דאסטר החדש ורכב הפנאי הסיני MG ZS. גם רכבי פנאי יוקרתיים הגיעו ארצה וביניהם DS7 קרוסבק, ב.מ.וו X2 ו-X3, אלפא רומיאו סטלביו תלתן ירוק, יגואר E-Pace, פורשה קאיין, לקסוס NX המחודש וגרסת 7 המושבים ל-RX וגם וולוו XC40.

המתקפה לא עצרה רק ברכבי הפנאי: לקסוס התחדשה עם ה-CT הקומפקטית, מרצדס השיקה את ה-CLS החדשה, טויוטה הביאה את הקאמרי הגדולה, ונחתו כאן גם שמות חשובים כמו ב.מ.וו M5 החדשה, הונדה סיוויק Type R ופולקסווגן הפולו החדשה בדור השישי שלה.

אז לפניכם כל הדגמים שעוד מחכים לנו בחצי השנה שנותרה.

סוזוקי ג'ימני

לאחר כ-20 שנה, הדור החדש של הג'ימני סוף סוף הוצג. העיצוב נותר קשוח ולדברי סוזוקי לא נפגעו יכולות השטח הגבוהות, ולצד זאת נקבל שדרוג במנוע, באיכות החומרים, באבזור ובמערכות הבטיחות.

לכתבה המלאה >>>

סוזוקי גימני

סוזוקי ויטרה טורבו

מנוע הטורבו החדש של הויטרה מוכר לרובנו מהקרוסאובר הפופולארי, אך הוא הוצג בויטרה כבר בסוף שנת 2015. רק עכשיו היבואן הודיע כי הגרסה המוגדשת תגיעה ארצה. מדובר במנוע טורבו-בנזין בנפח 1.4 ליטר המספק 140 כ"ס ו-22.4 קג"מ הזמינים מ-1500 סל"ד.

לכתבה המלאה >>>

סוזוקי ויטרה

קיה סטוניק

קיה הציגה רכב פנאי קטן החולק מאפיינים רבים עם יונדאי קונה. קיה מציינים כי הסטוניק הותאם לשוק האירופאי והוא בעל התנהגות כביש משופרת, וכמובן כולל אבזור עשיר ומערכות בטיחות מתקדמות. בשלב זה המפרט הישראלי אינו ידוע, אך ההשקה המקומית תתקיים כבר ב-18 ביולי.

לכתבה המלאה >>>

קיה סטוניק

קיה סטינגר

בקיה מכוונים גבוה וקורצים  ללקוחות הפרימיום. הסטינגר היא מכונית מנהלים בעיצוב מהמם בתצורת קופה חמש דלתות. המפרט האירופאי מציע מנוע טורבו-דיזל בנפח 2.2 ליטר המספק 200 כ"ס, אך גרסאות הבנזין הרלוונטיות יותר לשוק הישראלי מציעות מנוע 2.0 ליטר טורבו-בנזין המספק 255 כ"ס ותיבה אוטומטית בעל 8 הילוכים וגרסה חזקה במיוחד העושה שימוש במנוע V6 בנפח 3.3 ליטר המספק 365 כ"ס. בגרסאות הבכירות יוצעו מגוון תוספות כגון בלמי ברמבו מוגדלים, חישוקים במידות של 19 אינץ' ועוד.

קיה סטינגר

קיה נירו פלאג אין הייבריד

קיה נירו משווקת אצלנו מזה כשנתיים, ושנה לאחר השקתה הוסיפה קיה גם גרסת פלאג-אין הייבריד (ובעולם הוצגה גם גרסה חשמלית לגמרי). כעת הגרסה ההיברידית הנטענת עושה עליה. נירו PHEV עושה שימוש באותו מנוע בנזין המוכר מהגרסה ההיברידית ובעל הספק כ"ס דומה (141 כ"ס), אך הוא מסוגל לנסוע כ-57 ק"מ על חשמל בלבד, הודות להתקנת סוללה חזקה יותר.

קיה נירו

קיה סיד

קיה הציגה את הדור השלישי של המשפחתית הקומפקטית שלה, בתצורות האצ'בק וסטיישן. קו המנועים כולל מנוע 1.0 ליטר ו-1.4 ליטר מוגדשים בהספקים של 120 ו-140 כ"ס בהתאמה. בעוד המנוע הקטן יקבל רק תיבה ידנית, מנוע ה-1.4 ישודך גם לתיבה רובוטית דו-מצמדית בעלת 7 הילוכים. קיה סיד החדשה תקבל מערכות בטיחות אקטיביות כגון בלימת חירום אוטונומית וכאופציה יוצעו גם בקרת שיוט אדפטיבית והתרעת רכב בשטח מת.

לכתבה מלאה >>>

קיה סיד

מרצדס A קלאס

הדור הרביעי של המכונית הקומפקטית היוקרתית של מרצדס ביצע קפיצת מדרגה משמעותית ושואל מאפייני עיצוב חיצוניים ופנימיים מה-CLS החדשה. נוסף לכך מידותיה של ה-A  קלאס החדשה צמחו והיא קיבלה מנועים חדשים, מערכות בטיחות מתקדמות ומערכת מולטימדיה חדשה. ההשקה המקומית תתקיים בחודש אוגוסט הקרוב.

לכתבה המלאה >>>

מרצדס A קלאס

פולקסווגן טוארג

רכב הפנאי הגדול של פולקסווגן יגיעו אלינו בדור החדש והשלישי במספר. הדגם החדש מוגדר כספינת הדגל של היצרן ובו יוטמעו הטכנולוגיות המתקדמות ביותר. הטוארג החדש גדל במרבית מידותיו אך משקלו פחת ב-106 ק"ג. לטוארג החדש קו מנועי טורבו-דיזל וטורבו-בנזין בתצורת V6 ואף גרסה חזקה במיוחד העושה שימוש במנוע V8, אך יחידת ההנעה המעניינת ביותר היא גרסת פלאג-אין הייבריד בעלת הספק של 367 כ"ס.

לכתבה המלאה >>>

פולקסווגן טוארג

קופרה אטקה

מותג הביצועים של סיאט שיצא לדרך עצמאית, השיק בתחילת השנה דגם ראשון המבוסס על רכב הפנאי הקומפקטי סיאט אטקה. הקופרה אטקה מציע עיצוב חיצוני מוחצן מהגרסאות הרגילות של האטקה אך גולת הכותרת היא מנוע 2.0 ליטר בהספק של 290 כ"ס, המוכר מהלאון קופרה הספורטיבית.

לכתבה המלאה >>>

קופרה אטקה

אודי A6

מכונית הסאלון של אודי תגיע אלינו בדור השמיני שלה ותציג מפגן טכנולוגי מרשים: 3 מסכים דיגיטאליים בפנים הרכב, 4 סוגי מתלים, מערכת היגוי לגלגלים האחוריים, ויחידת הנעה מיקרו-היברידית המשולבת במנוע טורבו-בנזין בנפח 3.0 ליטר המספק 340 כ"ס ומומנט של 51 קג"מ.

לכתבה המלאה >>>

אודי A6

אודי A7

גרסה הקופה 5 דלתות של ה-A6 תגיע גם היא עד סוף השנה, וכמו האחות במרכב הסדאן תהייה עמוסת טכנולוגיות מתקדמות. בתחום הבטיחות למשל (ובהתאם לרמת הגימור) תכלול אודי A7 עד 39 מערכות סיוע לנהג, 5 רדארים, 5 מצלמות, 12 חיישנים אולטרא-קוליים וסורק לייזר.

לכתבה המלאה >>>

אודי A7

אודי Q8

באיחור אופנתי השיקה אודי בחודש שעבר רכב פנאי גדול בתצורת קופה שיתחרה באבי הקטגוריה ב.מ.וו X6 ובמרצדס GLE קופה. ל-Q8 מנוע טורבו-דיזל V6 בנפח 3.0 ליטר המספק 282 כ"ס  ובהמשך תצטרף גם גרסה חלשה יותר בהספק של 228 כ"ס. אם אתם לא בעניין לוגמי סולר, תציע אודי גם גרסת בנזין V6 בנפח 3.0 ליטר שתספק 340 כ"ס. למנועים החדשים גם מערכת מיקרו-היברידית לטובת חיסכון בדלק, ואבזור עשיר מאוד.

לכתבה המלאה >>>

אודי Q8

ב.מ.וו X4

אומנם עברו רק 4 שנים מהצגת הדור הראשון, אך ב.מ.וו הזדרזה להשיק דור חדש מאחר והוצג דור חדש ל-X3 עליו הוא מבוסס. ה-X4 הוא אח קטן ל-X6 ומתחרה במרצדס GLC קופה. מידותיו של הדור החדש צמחו כמעט בכל פרמטר  והעיצוב עדכני ותואם את קו הדגמים החדש של ב.מ.וו.

לכתבה המלאה >>>

במוו X4

למאמר זה התפרסמו 17 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה