עם מחיר שמכוון בול אל להיטי מכירות מוכחים אבל עם ממדים גדולים בהרבה, ליפמוטור C10 מסתמנת כאיום ממשי על מובילי השוק, עם יחס תמורה-למחיר יוצא דופן. לקחנו אותה למבחן מקומי ראשון
הסיבוב הראשון של ליפמוטור בישראל לא ירשם כהצלחה מסחררת בדברי הימים של שוק הרכב המקומי. עם דגם אחד קטן (T03) וזול ששווק ללא מערכות בטיחות, ויבואן שעשה צעדים ראשונים בעולם הארבע גלגלי, לא הוגן היה לצפות ליותר מזה. אבל עכשיו יוצא המותג לדרך חדשה, תחת החטיבה האירופית שנשלטת על ידי קונצרן סטלנטיס העצום, עם יבואנית ותיקה מאוד ובעיקר עם דגם מתקדם בהרבה. מה שנותר הוא רק תג-מחיר אטרקטיבי.
צפייה בתוכן ליפמוטור C10 (מבחן ראשון) - הגודל צריך לקבוע
שכן ה-C10 קיבל תג-מחיר דומה לזה של להיטי החשמל BYD אטו 3 וג'ילי גיאומטרי C, אך עם ממדים גדולים בהרבה ואבזור עשיר. כמו שמר ישראלי הכי אוהב. אבל האם מדובר בעסקה יוצאת דופן גם אחרי נהיגה ארוכה על כבישי ישראל? התשובה לפניכם.
סיכום: ל-C10 יש יתרונות על מתחריו בכמה פרמטרים חשובים, בראשם מרחב הפנים שהוא ללא ספק חסר תחרות ביחס לסביבת המחיר שלו. גם האבזור עשיר, העיצוב נאה, תא הנוסעים איכותי ונוחות הנסיעה טובה.
מתחרים ישירים: BYD אטו 3, ג'ילי גיאומטרי C, לינק אנד קו 02
מחיר הגרסה הנבחנת: 185 אלף שקל
טוב: מרחב פנים, נוחות נסיעה, איכות חומרים, אבזור
בסדר: ביצועים, טווח נסיעה
טעון שיפור: קצב טעינה, הנדסת אנוש, מערכת בלימה
ציון: 7
אבל יש גם רשימת חסרונות לא קצרה. הנדסת האנוש לא משכנעת, הביצועים פושרים, טווח הנסיעה רק סביר והתנהגות הכביש אינה מלוטשת. חשוב מכך, משמעות השימוש בטעינה חד-פאזית בישראל היא שקצב הטעינה בעמדות ביתיות (AC) ארוך עד כדי הגבלת השימוש ברכב. טוב אם אתם נוסעים למרחקים קצרים או לא משתמשים ברכב מדי יום, פחות מוצלח אם מדובר ברכב ראשון ועיקרי במשפחה.
וזה חבל. אחרי ארבעה ימים עם ה-C10 נותרנו עם תחושה שאילו היו הסינים מקפידים יותר, הליפמוטור הזה היה הופך להפתעה גדולה לטובה. אפילו אם מדובר יהיה בעדכון תוכנה (צפוי) ושדרוג מתבקש (מאוד) של מערכת הטעינה, התמונה הייתה שונה לגמרי. הכדור אצל הסינים.
איך נראה: המראה החיצוני חשמלי-גנרי, עם סבכה קדמית אטומה ויחידות תאורה רוחביות מלפנים ומאחור, אבל הממדים המכובדים יוצרים בכל זאת רושם מוצלח, וכך גם פסי הגגון ה"קשוחים". ידיות הדלתות נשלפות, אבל באופן תמוה זה לא קורה באופן חשמלי, מה שהופך את פתיחת הדלתות למסורבלת שלא לצורך.
סביבת הנהג מרשימה עם צמד מסכים גדולים וללא מתגים כלל - עוד נראה איך זה מסתדר. אהבנו את הגוון החום של הדיפונים דמויי העור, עם איכות חומרים מצוינת ועדיפה על המתחרות הישירות. היצע תאי האחסון נדיב, אך תא הכפפות קטן יחסית.
מסך המגע המרכזי ("14.6) תומך בעברית ופועל באופן חלק ומהיר, כאשר לצדו יש לוח מחוונים דיגיטלי ("10.25) יעיל. אהבנו גם את האפשרות הייחודית להגדרת "תסריטי הפעלה" נוחים, למשל הפעלת קירור ופתיחת חלונות בכניסה לרכב כאשר הטמפרטורה בו עולה על הרף שהוגדר, או טיפשיים יותר כמו למשל קיפול מראות בנסיעה מעל 130 קמ"ש כאשר החלון האחורי-שמאלי פתוח.
אבל ריכוז כל מערכות הרכב בתוך המסך הוא עניין מסורבל ומטריד כצפוי (לא רק כאן, בכל מכונית), שגם יוצר סיכון בנהיגה עקב הצורך להסיט מבט מהכביש. כתבנו את זה לא מעט בעבר, ונמשיך להעיר על זה: אין כל היגיון בכיוון פתחי מיזוג או מראות הצד דרך המסך.
גם הצגת אחוז הטעינה הרגעי או שינוי מצב הנהיגה, אפשריים דרך תפריטי המסך בלבד. ובאותו זמן שבחירת רגנרציה מירבית או ניתוק חלק ממערכות הבטיחות ברי ביצוע במצב "P" בלבד, הגדרת התסריטים המופרכת שתיארנו יכולה להתבצע בזמן נהיגה מהירה. אין ספק שנדרש כאן תכנון קפדני יותר. לא פחות בעייתית עבור הנהג המקומי היא חסרונה של קישוריות למכשירי אנדרואיד ואפל. היבואנית מבטיחה שבעתיד תהיה כזו.
מצד שני, ובניגוד לדגמים מוערכים ויקרים יותר (היי יונדאי איוניק 5), לליפמוטור יש כמו למרבית החשמליות אפליקציה ייעודית. זו מאפשרת בין היתר בדיקה של מצב הטעינה, פתיחה של הרכב מרחוק והפעלת מיזוג מראש. בנוסף ישנה גם תמיכה ב-V2L לטובת הפעלת מכשירי חשמל חיצוניים.
מושב הנהג גדול ונוח עם ראות טובה לכל הכיוונים. המושב האחורי הוא מליגה אחרת: עם בסיס גלגלים של 282.5 ס"מ ורוחב של 190 ס"מ - נתונים טובים מסקודה קודיאק למשל - ה-C10 מציע מרווח יוצא מהכלל לנוסעים מאחור. בנוסף יהנו היושבים שם גם מרצפה שטוחה, שקעי טעינה ופתחי מיזוג ייעודיים.
דף הנתונים מדווח על נפח תא מטען של 435 ליטר, אך בפועל הוא מרגיש גדול יותר. עם זאת, גלגל חלופי אין כאן וברכב המבחן לא היה גם מדף לכיסוי המטען. גם כאן, בעתיד הוא צפוי להגיע.
מפרט האבזור בגרסה הבכירה שנבחנה כולל כוונון חשמלי, חימום ואוורור למושבים הקדמיים, גלגל הגה מחומם, חלון שמש גדול, דלת תא מטען חשמלית וחישוקי "20.
מפרט הבטיחות כולל בין היתר בלימה אוטונומית, שמירת נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, התרעת שטח מת כולל על פתיחת דלת ומצלמה לניטור הנהג. הרשימה מכובדת, אך קצב ההתרעות והצפצופים שהמערכות מייצרות מטריד גם בנסיעה שגרתית, ללא כל צורך.
כן, אפשר לנתק את המערכות (רק במצב "P"), אך חלקן חוזרות לפעולה בתוך זמן קצר ללא התערבות הנהג, עם התרעה נוספת על "הפעלת חירום". מתיש ומיותר.
איך נוסע: בשונה ממרבית מתחרותיה, ל-C10 יש מנוע אחורי המחובר לגלגלים הסמוכים אליו. עם הספק של 215 כ"ס הוא מבטיח 7.5 שניות בזינוק ל-100 קמ"ש, אך בפועל התחושה איטית יותר, עם קושי בשמירה על הקצב בעליות ארוכות. לא מפתיע, שכן ההספק דומה למתחרים, אך המשקל העצמי כבד מהם ב-200-350 ק"ג.
בלימה רגנרטיבית מתאפשרת בשלוש רמות עוצמה, אך הבחירה בהן (מהמסך כמובן) מתאפשרת רק בהתאם למצב הנהיגה, כך שכדי לבחור ברגנרציה גבוהה יש להעביר למצב "חסכון", או להגדיר אישית את כל מאפייני הרכב - שוב, מסורבל ומיותר. יש גם מצב לנהיגה ב"דוושה אחת", אך הבחירה בו מתאפשרת, ניחשתם נכון, רק ב"P".
סוללת 70 קוט"ש מבטיחה טווח נסיעה תיאורטי של 424 ק"מ. אנחנו מדדנו צריכת חשמל של 18.9 קוט"ש ל-100 ק"מ של נסיעה רגועה וטווח מעשי של 335 ק"מ. מאכזב? כן. אבל לא כמו קצב הטעינה.
בניגוד למרבית מתחריו, ל-C10 מערכת טעינה חד-פאזית, שבאופן רשמי מאפשרת למלא את הסוללות בתוך 12.5 שעות בעמדת AC מהסוג המצוי בבתים. בפועל המצב גרוע בהרבה. שכן נדיר (מאוד) שעמדות טעינה ביתיות מספקות מתח עבודה של 32 אמפר הנדרש כדי לעמוד בהערכות ליפמוטור.
במקרה הטוב מדובר במחצית מכך, וכתוצאה זמן הטעינה בפועל יהיה כפול ויעמוד על כ-25 שעות לטעינה ביתית, כתלות באספקת החשמל שתוכל העמדה לקבל. מגבלה של ממש למי שמשתמש ברכב באופן יומיומי ומעדיף להימנע מעמדות מהירות ומאוד יקרות לשימוש.
בטעינה בעמדות AC ציבוריות המצב נסבל יותר, שכן הן לרוב מספקות 32 אמפר ויאפשרו להגיע לאותן 12.5 שעות מובטחות. גם בטעינת DC מהירה ה-C10 קרוב יותר למתחרים - עם קצב טעינה של 90 קילוואט שמאפשר מילוי מ-10% ל-80% בתוך 35 דקות. לא רע.
כיול מתלים רך מעניק נוחות נסיעה טובה מאוד על מרבית סוגי הכבישים, אך במהירויות נמוכות נשמעת אוושת מנוע (מלאכותית) מוגזמת המטרידה למדי בפקקים. במהירויות גבוהות יותר חודרים רעשי צמיגים, עקב בחירה משונה בצמיגים רחבים (245 מ"מ) בעלי אופי ספורטיבי (דנלופ e.sport MAXX).
אותו כיול רך יוצר שקיעת מרכב ניכרת תחת עומס, עם מעט מאוד תחושות מההגה המלאכותי ועוד פחות מכך מהבלמים שהתגלו כספוגיים וחסרי כל תחושה. יכולת התמרון בנסיעה עירונית טובה.
כמו תמיד ב-icar לכותרת אין קשר לתוכן הכתבה. רכב חשמלי עם טווח מוגבל וטעינה איטית הוא כמו הכרזה על "רכב ספורט" שעושה 0-100 ב-12 שניות.
ככל שקוראים יותר על ה-C10, רשימת הדיל- ברייקרס הולכת וגדלה.
מכל הסינים האלה לא יאמן איך הישראלים מתנפלים על הרכבים האלה
תגידו להם לקנות רכב גרמני או צרפתי?? בחיים לא
אבל יצרן שעד לפני יומיים ייצר מנועים למכסחות דשא ברור שיקנו
רכב מיותר: עיצוב משעמם, טעינה בעייתית, תפעול מסך מבלבל, תחזוקה יקרה (לטעון רק דרך עמדות DC ציבוריות???). טעות היה להביא אותו. יימכר לכמה חברות ליסינג שיעבירו ללקוחות שלא מבינים, וייגמר הסיפור.
חוץ מזה שלרכב אין קישוריות לסלולרי, אין גלגל רזרווי, אין כפתורי הפעלה,
צריך לקנות שניים? אחד להשאיר בטעינה והשני לנסוע ואחרי כן להחליף בינהם כי טעינה לוקחת יממה?
מי קונה כזה דבר?
דבר ראשון הכותב טעה בטווח, הוא רשם שצריכה ממוצעת 18.9 זה 335 קמ וזה לא, זה 370
דבר שני הטעינה ה"איטית" היא אכן פחות מהירה מהבווידי לדוגמא אבל ב 30% מה שאומר שאם שמתם את הרכב ב 22 בלילה עם סוללה ריקה ב8 בבוקר היא מלאה כבר ומי מאיתנו נוסע 370 קמ ביום עוד במצב פחות חסכוני
דבר שני המערכת שמע, הנוחות נסיעה, המרחב הנדיב לגמרי ממצבים אותו מעל המתחרות בסגמנט בפער
אני לא מבין מה התעסקות על שטויות כמו תפריטים במסך ולא על הדבר הכי חשוב, הנהיגה החוויה הכללית והנוחות היוצאת דופן..
תעשו נסיעת מבחן לפני שאתם שופטים.
4. תערוך השוואה בין שניהם ותראה שאף אחד לא מנצח.
11. זה יותר גרוע מפח אשפה. זה... רכב סיני עם מעקב 24/7.
30. לא גם אם חשמליות, רק חשמליות כי הן מזיקות.
35. אתה בעצמך מטומטם כי אתה לא יודע לכתוב מטומטם.
36. ראית את דני המתחזה שהוא גם מתחזה של דני מטורנטו בסיל U.
לא לחכות שהרכב יטען עד 8 ואז להתחיל להתקדם לכיוון העבודה.
ואם בני הבית רוצים לצאת לבלות בערב? ההורים? הילדים שכבר יש להם רישיון?
שיוותרו על היציאה כי הרכב צריך לחכות בטעינה?
נסיעת מבחן לא תפתור את הבעיה הבסיסית הזו
37 ו38 אתם מתחזים שהשם האמיתי שלהם הוא מוחמד. אני דני האמיתי. גם 40 הוא מתחזה והוא לא אני.
למתחזה מ37-אני נהגתי בארה"ב ב2021 בסיל U ולא אהבתי אותו.
למתחזה מ38:יש לדני מטורנטו זכויות יוצרים.
אני אבקש מחר מYNET לחסום אתכם,מתחזים ארורים!
4. לינק אנד קו 02 יותר טובה בכל פרמטר (לת)
יואל, 05-01-2025
5. גלגלים קטנים יחסית למרכב, חזית שהיא חיקוי של VW ID.4 פנים הרכב נראה זול בצבע של קיא.. (לת)
ניר, 05-01-2025
6. בעל גילי
ניר, 05-01-2025
איך בדיוק היא אמורה לתחרות בגילי וbyd בתור בעל גילי כבר מעל שנתיים הכי חשוב זה הטווח והטעינה הרכב משרת אותי לא הפוך
סגור תגובה
7. בכל סין נמכרו...
נתי, 05-01-2025
בכל סין נמכרו מהמותג הנל 144 אלף יחידות כל הדגמים יחד.
אז הפראיירים פה יתפנלו כאילו אין מחר.
שיהיה בהצלחה לזוכים
סגור תגובה
8. מה ש3 אמר
דוד, 05-01-2025
מכוער, יקר להחריד ופשוט זוועה. לא לקנות סיניות
סגור תגובה
9. הטווח ברכב חשמלי חייב להיות ראשון
ארז, 05-01-2025
הטווח ברכב חשמלי חייב להיות בראש רשימת הנתונים ולא קבור אי שם בכתבה. אם כתבי הרכב שלכם לא הבינו את זה עד עכשיו הם תקועים בעבר.
סגור תגובה
10. "ליפמוטור C10 מסתמנת כאיום ממשי על מובילי השוק"???
הצחקת את כולם, 05-01-2025
כמו תמיד ב-icar לכותרת אין קשר לתוכן הכתבה. רכב חשמלי עם טווח מוגבל וטעינה איטית הוא כמו הכרזה על "רכב ספורט" שעושה 0-100 ב-12 שניות.
ככל שקוראים יותר על ה-C10, רשימת הדיל- ברייקרס הולכת וגדלה.
12. מכוניות סיניות שלא שוות 40 אלף שח
פראיירים לא מתים, 05-01-2025
בסין עולה בקושי 40 אלף שח
לא מבין איך אנשים קונים את החרא הזה במחיר של טסלה
סגור תגובה
13. הסינים עם רכבים לא אפויים!
באנו לנקנק, 05-01-2025
אין שום סיבה לקנות את הקקה הזה .
סגור תגובה
14. עוד פעם סיני? עוד פעם חשמלי? (לת)
נ-ח-נ-ק-נ-ו, 05-01-2025
15. ישראלים כבר בחרו ב byd
א., 05-01-2025
ושום דבר לא ישנה את החלטת העדר.
סגור תגובה
16. נתן (לת)
רכב מכוער , 05-01-2025
17. לא משכנע
גורי בר, 05-01-2025
עיצוב חיצוני משמים, שטיקים מוזרים בתפעול, ושום דבר ממש מרומם נפש בפרמטרים המכניים/חשמליים. מכונית שעל פניו נותנת לך הרבה פח, תרתי משמע. מבאס.
סגור תגובה
18. טעינה חד פאזי?
אייל, 05-01-2025
מה זה נדבר הזה? 25 שעות טעינה ביתית? טכנולוגיה ישנה
סגור תגובה
19. פח אשפה סיני (לת)
עמית , 05-01-2025
20. נסעתי עליו נסיעת מבחן
יוסף , 06-01-2025
מתלים לא משכים בכלל, קורס על באמפרים.
נסו להזיז את משענת היד, כולה חורקת איכות הרכבה ירודה ביותר.
מרווח בפנים, יש לו כח, לא מתנדנד בפניות ומבודד רעשים טוב.
מערכת סאונד סבירה ולא יותר.
מולטימדיה מגיבה סבבה.
טעינת רכב איטית.
לא חושב על לקנות בפן האישי.
תא מטען סביר. ללא תא קדמי
סגור תגובה
21. רק KGM טורס (לת)
הכי אמין שיש, 06-01-2025
סגור תגובה
22. ליפמוטור C10 (מבחן ראשון) - הגודל צריך לקבוע
DANY_FROM_TORONTO, 06-01-2025
Leapmotor C10 לא נמכר בקנדה ובארה"ב כי יש 100% מס על מכוניות חשמליות סיניות.
סגור תגובה
23. צוקער פושקע (לת)
מי הדפוק שיקנה רכב ללא קישוריות לנהג?!, 06-01-2025
סגור תגובה
24. ראיתי את דני נוהג על כזה בטורונטו בפנים חמוצות
גארי, 06-01-2025
לא יודע אם הוא מתבאס מהאוטו או שבדיוק עשה בוטוקס. אבל לא נראה שהוא מרוצה מהקניה שלו
סגור תגובה
25. נמאס
מישהו, 06-01-2025
מכל הסינים האלה לא יאמן איך הישראלים מתנפלים על הרכבים האלה
תגידו להם לקנות רכב גרמני או צרפתי?? בחיים לא
אבל יצרן שעד לפני יומיים ייצר מנועים למכסחות דשא ברור שיקנו
סגור תגובה
26. אם רוצים למנוע זיהום אויר צריך שהרבה אנשים יקנו רכבים חשמליים
אני, 06-01-2025
איך רוצים שאנשים יקנו בכמויות עם כאלה מחירים?
סגור תגובה
27. התרגשנו !!!!!
וולפגאנג מיציבושי, 06-01-2025
רכב מיותר: עיצוב משעמם, טעינה בעייתית, תפעול מסך מבלבל, תחזוקה יקרה (לטעון רק דרך עמדות DC ציבוריות???). טעות היה להביא אותו. יימכר לכמה חברות ליסינג שיעבירו ללקוחות שלא מבינים, וייגמר הסיפור.
סגור תגובה
28. ליפמוטור C10 (מבחן ראשון) - הגודל צריך לקבוע
DANY_FROM_TORONTO, 06-01-2025
24 גארי. איך יכולת לראות אותי נוהג ב-leapmotor c10 בטורנטו כי המכונית הזו לא זמינה בקנדה?
מה מספר הטלפון שלך?
סגור תגובה
29. זהירות - "דני מטורונטו" מנסה להשיג מידע אישי - הוא נוכל. (לת)
דויד ממונטריאול, 06-01-2025
30. ל 28, למנוע זיהום אוויר צריך תחב"צ, לא עוד כלי רכב
נהג נורמלי, 06-01-2025
כולל כמובן בשבת אחרת עשינו מעט מאוד,
ועבודה מהבית גם תעשה מהפך.
עוד מכוניות בפקקים, גם אם חשמליות, לא יביאו תועלת.
סגור תגובה
31. מכוערת. אין מילה אחרת. מכוערת
שביט, 06-01-2025
אחר המילה מוכערת יאן לי סיבה להכנס לשם ולבדוק את המכונית.
סגור תגובה
32. אז צריך לקנות שתיים? אחת בטעינה והשניה נוסעת 250 ק"מ?
אני בשוק, 06-01-2025
חוץ מזה שלרכב אין קישוריות לסלולרי, אין גלגל רזרווי, אין כפתורי הפעלה,
צריך לקנות שניים? אחד להשאיר בטעינה והשני לנסוע ואחרי כן להחליף בינהם כי טעינה לוקחת יממה?
מי קונה כזה דבר?
סגור תגובה
33. ליפמוטור C10 (מבחן ראשון) - הגודל צריך לקבוע
DANY_FROM_TORONTO, 06-01-2025
29 דויד ממונטריאול. אתה צודק כי אני לא צריך לבקש את מספר הטלפון של 28. שאר התגובה שלי נכונה כי הוא לא גר בטורונטו.
סגור תגובה
34. כמה טעויות בכתבה
עשיתי נסיעת מבחן ויש לי atto3, 07-01-2025
דבר ראשון הכותב טעה בטווח, הוא רשם שצריכה ממוצעת 18.9 זה 335 קמ וזה לא, זה 370
דבר שני הטעינה ה"איטית" היא אכן פחות מהירה מהבווידי לדוגמא אבל ב 30% מה שאומר שאם שמתם את הרכב ב 22 בלילה עם סוללה ריקה ב8 בבוקר היא מלאה כבר ומי מאיתנו נוסע 370 קמ ביום עוד במצב פחות חסכוני
דבר שני המערכת שמע, הנוחות נסיעה, המרחב הנדיב לגמרי ממצבים אותו מעל המתחרות בסגמנט בפער
אני לא מבין מה התעסקות על שטויות כמו תפריטים במסך ולא על הדבר הכי חשוב, הנהיגה החוויה הכללית והנוחות היוצאת דופן..
תעשו נסיעת מבחן לפני שאתם שופטים.
36. ראיתי את דני מישראל בתוך BYD סיל U
מאור., 07-01-2025
ודווקא עם פרצוף שמח.
סגור תגובה
37. ליפמוטור C10 (מבחן ראשון) - הגודל צריך לקבוע
DANY_FROM_ISRAEL, 07-01-2025
4. תערוך השוואה בין שניהם ותראה שאף אחד לא מנצח.
11. זה יותר גרוע מפח אשפה. זה... רכב סיני עם מעקב 24/7.
30. לא גם אם חשמליות, רק חשמליות כי הן מזיקות.
35. אתה בעצמך מטומטם כי אתה לא יודע לכתוב מטומטם.
36. ראית את דני המתחזה שהוא גם מתחזה של דני מטורנטו בסיל U.
סגור תגובה
38. ליפמוטור C10 (מבחן ראשון) - הגודל צריך לקבוע
DANY_FROM_ISRAEL, 07-01-2025
לדעתי הלינקולן 2007 של דני מטורנטו היא תחליף מצוין לרכב חשמלי.
היגואר 1999 שלי והבנטלי של דני מטורנטו הם למי שרוצה רכבי בנזין מכוונים גבוה.
סגור תגובה
39. ל 34, אנשים צריכים להגיע לעבודה ב 8 בבוקר
נהג נורמלי, 07-01-2025
לא לחכות שהרכב יטען עד 8 ואז להתחיל להתקדם לכיוון העבודה.
ואם בני הבית רוצים לצאת לבלות בערב? ההורים? הילדים שכבר יש להם רישיון?
שיוותרו על היציאה כי הרכב צריך לחכות בטעינה?
נסיעת מבחן לא תפתור את הבעיה הבסיסית הזו
סגור תגובה
40. 37 אני לא הייתי יכול לראות את המתחזה שלך שהוא גם מתחזה של דני מטורנטו
מאור., 07-01-2025
כי הוא אני!
סגור תגובה
41. כל הכבוד ???? לליפמוטור. הם עשו רכב מצוין
ורסו S, 07-01-2025
רק צריך לעשות השוואה לBYD סיל U.
סגור תגובה
42. על תגובה 41 שלי:
ורסו S, 07-01-2025
סימני השאלה הם בגלל שזה רכב רגיל.
סגור תגובה
43. ליפמוטור C10 (מבחן ראשון) - הגודל צריך לקבוע
DANY_FROM_ISRAEL, 07-01-2025
37 ו38 אתם מתחזים שהשם האמיתי שלהם הוא מוחמד. אני דני האמיתי. גם 40 הוא מתחזה והוא לא אני.
למתחזה מ37-אני נהגתי בארה"ב ב2021 בסיל U ולא אהבתי אותו.
למתחזה מ38:יש לדני מטורנטו זכויות יוצרים.
אני אבקש מחר מYNET לחסום אתכם,מתחזים ארורים!
סגור תגובה
44. ליפמוטור C10 (מבחן ראשון) - הגודל צריך לקבוע
DANY_FROM_ISRAEL, 07-01-2025
אני עם BYD מהעבודה כבר שנתיים, ראיתי את הרכב אצל חבר , הרכב עם מערכת שמע ומרחב של הסיל U, הטעינה באמת מאתגרת אבל לילה יספיק לטעינה מלאה.
אם ישנו את ההספק טעינה , זה בטוח הרכב הבא שלי.