דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

עם השראה היסטורית - ב.מ.וו חשפה קונספט מרהיב

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • ב.מ.וו חשפה קונספט תצוגה מרהיב
  • עם מרכב ייחודי, על בסיס סדרה 8
  • ייצור סדרתי? לא בקרוב

השראה היסטורית: במסגרת אירוע "קונקורסו ד'אלגנס וילה ד'אסטה" (Concorso d'Eleganza Villa d'Este) השנתי, כינוס רכב קלאסי שנערך בסוף השבוע האחרון על שפת אגם קומו שבאיטליה, חשפה ב.מ.וו דגם תצוגה בשם סקייטופ. מדובר בקונספט מרהיב לציון חגיגת חצי יובל להשקת ה-Z8 רודסטר, שהייתה המכונית האחרונה של היצרנית הגרמנית ששימשה כרכב הרשמי של ג'יימס בונד.

כבסיס משמשת סדרה 8, עם מנוע V8 כפול מגדשים בנפח 4.4 ליטר - החזק ביותר בהיצע ב.מ.וו - עם הספק של יותר מ-600 כ"ס. החיבור הוא לתיבת 8 הילוכים אוטומטית ולהנעה כפולה.

העיקר העיצוב: החלק החשוב ביותר בקונספט הוא העיצוב החיצוני, עם מרכב טארגה ואפשרות לגג פתוח מעל מושב הנהג והנוסע, וללא צמד מושבים אחוריים כמו בסדרה 8 רגילה. פתיחה של הגג מתבצעת באמצעות הסרת שני פאנלים פריקים בגימור עור הזהה לפנים, אותם ניתן להכניס לאזור ייעודי בתא המטען.

העיצוב החיצוני משלב לדברי ב.מ.וו מראה עדכני לאף הכריש המפורסם של היצרנית עם יחידות תאורה צרות מלפנים ומכסה מנוע המשתפל בחדות מטה עם צמד פתחי אוורור, בעוד שבחלקה האחורי יש פס אורכי המזכיר מסיטי אוויר מרכבי מירוץ משנות החמישים והשישים. סביבת הנהג, לעומת זאת, זהה לסדרה 8 המוכרת.

מה אנחנו חושבים: בשנים האחרונות ספגה ב.מ.וו לא מעט ביקורת על עיצוב דגמיה השונים, כשהיא מתרחקת מהאתלטיות הדינמית שאפיינה אותה בעבר לטובת מראה אגרסיבי, שרירי, מוחצן ובולט. בחירה מודעת שמחסלת באופן מכוון וברור כל זכר לעבר.

את המורשת מנסה היצרנית לשמר באמצעות רכבי תצוגה כמו הסטייקופ שנחשפה כעת או ה-Z4 קופה שהוצגה כקונספט אשתקד. חבל רק שב.מ.וו מסתפקת בהצגה בלבד, ולא מתכננת להביא אותם לייצור סדרתי.

למאמר זה התפרסמו 2 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה