דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

עדכון מתבקש - אסטון מרטין DBX עכשיו עם מסך מגע

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • אסטון מרטין מעדכנת את ה-DBX
  • יציע מסכים גדולים ואיכותיים יותר
  • ינחת כאן בסוף השנה

הרמת מסך: כמעט חמש שנים לאחר שהוצג לראשונה, אסטון מרטין סוף כל סוף מציגה עדכון מתבקש ל-DBX. השינוי המשמעותי ביותר הוא מערכת הפעלה באמצעות מסך מגע ("10.25) במקום חוגה מסורבלת ומיושנת של דגמי מרצדס מהעשור הקודם.

גם סידור המתגים שונה, עם מתג המשמש בורר הילוכים בקונסולה שבין המושבים במקום מתגים על הדשבורד וסביבו כפתורים נוספים לשליטה במערכות השונות. לוח המחוונים הדיגיטלי נותר בגודל זהה ("12.3) עם רזולוציה גבוהה יותר. כאופציה תוצע מערכת שמע של B&W עם 23 רמקולים (9 יותר מבעבר).

רק בכוח: ה-DBX ישווק מעתה רק בגרסת 707 החזקה בהיצע, שכן היא אחראית ל-66% מסך המכירות ב-2023 ול-90% מסך המכירות מתחילת השנה. שינויים מכאניים אין, והיא תוצע כבעבר עם מנוע V8 כפול מגדשים בנפח 4.0 ליטר המפיק 707 כ"ס. החיבור הוא לתיבת 9 הילוכים אוטומטית (עם מערכת מצמדים במקום ממיר מומנט) ולהנעה כפולה, אחורית בבסיסה המעבירה כוח לפנים כשנדרש.

גם הביצועים נותרו ללא שינוי עם זינוק ל-100 קמ"ש ב-3.3 שניות ו-310 קמ"ש מרביים. כבעבר דיסקים קרמיים (390-420 מ"מ לפנים-אחור) נותרו ציוד תקני.

מה אנחנו חושבים: רכב הפנאי של אסטון מרטין הצליח לשלב היטב בין שימושיות משפחתית של רכב פנאי ויכולת דינמית גבוהה, כמצופה מהמותג הבריטי. אבל הוא התקשה לאפשר לאסטון את הגידול המיוחד במכירות, כפי שעשה הקאיין לפורשה או האורוס עבור למבורגיני, והיו לכך סיבות רבות.

השדרוג שעבר מתמקד בטעון שיפור – מערכת ההפעלה המיושנת, והיה נדרש שיתבצע כבר לפני שנים. העדכון אמור לאפשר לו להפוך למתחרה בולט יותר בקטגוריה, אבל כדי לשפר את מיצובו של המותג בטבלת המסירות אסטון תידרש להרבה יותר מכך.

למאמר זה התפרסמו 4 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה