דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

אסטון מרטין מפתיעה: רוצה לייצר תואם מרצדס G קלאס

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • אסטון מרטין רוצה להתחרות במרצדס G קלאס
  • תציג דגם חדש על בסיס DBX, עם יכולת שטח משופרת
  • מערכות ההנעה ימשיכו להגיע ממרצדס
אסטון מרטין DBX

רמבו בריטי: אסטון מרטין שוקלת לבנות רכב שטח קשוח שיתחרה במרצדס G קלאס, הזוכה להצלחה אדירה גם בעשור החמישי לחייו. כך מפרסם אוטוקאר הבריטי. שם הקוד שניתן לרכב העתידי במסדרונות מטה החברה בגיידון הוא 'פרויקט רמבו', כינוי הרומז לזה של למבורגיני LM002 מאמצע שנות השמונים שכונה "רמבו-למבו".

מקור בחברה ציין כי פיתוח דגם כזה יהיה כדאי אך ורק אם יוחלט כי יש עבורו לפחות כ-2,500 רוכשים פוטנציאליים. לכן הוא לא יוכל להתבסס על פלטפורמה ייחודית אלא ככל הנראה על זו של ה-DBX הוותיק, עם שינויים מתבקשים למערך המתלים כך שתתאפשר נסיעה בשטח קשה. יתכן גם שתתווסף תיבת העברה עם הילוך כוח.

כמו שאר דגמי אסטון מרטין, גם רכב הפנאי-שטח העתידי יעשה שימוש במנועי מרצדס AMG המחזיקה ב-20% ממניות השליטה ביצרנית הבריטית. יתכן כי הפעם הוא יקבל דווקא את הגרסה ההיברידית-נטענת, המשלבת בין V8 כפול מגדשים לחשמל.

מה אנחנו חושבים: באופן מפתיע, רכבי שטח אמיתיים זוכים לביקושים ערים בשנים האחרונות בכל קטגוריה אפשרית, החל מסוזוקי ג'ימני ועד מרצדס G קלאס. אסטון מרטין מעוניינת גם להיות חלק בחגיגה ולכן יש היגיון בתכניות. השאלה היחידה היא כיצד היא תצליח לשמור על האופי הייחודי שלה בקטגוריה שהקשר בינה ובין מותג מכוניות הספורט לא קיים.

למאמר זה התפרסמו 1 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה