דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

דיווח מאוסטרליה: מיצובישי פאג'רו יחזור על בסיס ניסאן פטרול

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • מיצובישי עשויה להחיות את הפאג'רו
  • על בסיס הדור הבא של ניסאן פטרול
  • עם שלדת סולם ומערכת מתלים מתקדמת
מיצובישי פאג

קם לתחייה: אתר חדשות הרכב באוסטרליה CarsGuide מפרסם כי הפאג'רו עשוי לחזור לאולמות התצוגה של מיצובישי בעתיד. רכב השטח היפני, שהוצג לראשונה ב-1981 ויצורו הופסק ארבעים שנה לאחר מכן, עשוי לחזור לחיים על בסיס הדור הבא של ניסאן פטרול (מכונה Y63). זאת בדומה לחלוקת פלטפורמות בין שתי היצרניות היפניות החברות באותו קונצרן, כמו למשל במקרה של אקסטרייל ואאוטלנדר.

בראיון לאתר החדשות אמר שון ווסקוט, מנכ"ל מיצובישי אוסטרליה, כי היצרנית מפתחת רכב פנאי גדול מהאאוטלנדר. הוא הוסיף כי "אני לא יכול להגיד מה יהיה השם שלו, איך הוא יראה, איזו מערכת הנעה תהיה לו והאם יש שלדת סולם או מרכב אחוד. אני יכול להגיד שאנחנו נשמח לקבל רכב כזה, זה שם (פאג'רו, י"ש) מוכר וטוב ובעל ערך למותג".

ותודה לאינפיניטי: ניסאן פרסה לאחרונה תמונות פרומו לפטרול הבא, לקראת חשיפה רשמית בקרוב. בדומה לפטרול היוצא (Y62) הוא יעשה שימוש בפלטפורמה ומכלולי הנעה של רכב הפנאי הגדול של אינפינטי, ה-QX80, שהוצג לאחרונה בדור חדש. על בסיס שלדת סולם חדשה, אבל עם מערך מתלים מודרני יותר לרבות אופציה לקפיצי אוויר המאפשרים הגבהת מרכב.

גם מערכת ההנעה מודרנית משמעותית - V6 כפול-מגדשים בנפח 3.5 ליטר במקום מנועי V6 או V8 אטמוספריים בפטרול היוצא. החיבור יהיה לתיבת 9 הילוכים אוטומטית (7 הילוכים בעבר) והנעה כפולה.

מה אנחנו חושבים: הפאג'רו נחשב במשך שנים לאחד מרכבי השטח המשפחתיים הטובים ביותר, בין היתר כי שילב חידושים רבים בקטגוריה. למשל מתלה קדמי נפרד והגה כוח בדור הראשון משנות השמונים, או מערכת הנעה "סופר סלקט" בדור השני (מכונה Q) מתחילת שנות התשעים ועד הדור השלישי (כונה בישראל קינג) שהתבסס על מרכב אחוד ומיתלים נפרדים שהקנו לו איכויות נסיעה בכביש טובות בהרבה מהמקובל בקטגוריה. לא מעט מהפרסום וההילה לה זכה קשורה ל-12 ניצחונות בדקאר, יותר מכל קבוצה אחרת בקטגוריית הרכבים.

חזרה של פאג'רו לאולמות התצוגה היא ללא ספק בשורה משמחת עבור חובבי שטח בכלל וחסידי הדגם בפרט, גם אם הפעם הפורמט לא יהיה ייחודי למיצובישי. ולצד זאת הסיכויים לראות אותו נוחת באולם התצוגה המקומי של המותג קלושים, שכן היצרנית מעדיפה להתמקד בשווקים מתפתחים בהם היא יכולה לגרוף נתח רווחים גדול, ולא להתמודד עם תהליך יקר ועמוס ביורוקרטיה של תקינה מערבית (אירופאית או אמריקאית) המחויבת בכדי לאפשר לו לעשות עליה. חבל.

למאמר זה התפרסמו 6 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה