דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

אינפיניטי QX80 חדש - ניסיון שלישי מול אסקלייד

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • אינפיניטי QX80 החדש החליף V8 קלאסי ב-V6 מוגדש
  • סביבת הנהג מודרנית, מערכת המיתלים מתקדמת
  • בניגוד לעבר, עשוי להגיע גם אלינו. 'אולי ב-2025'

יפן באמריקה: אינפינטי חשפה QX80 חדש, דור שלישי לרכב הפנאי הגדול שלה שצפוי להתמודד מול קאדילק אסקלייד ולינקולן נוויגיטור הוותיקים ומבוססים. שיווק בארה"ב יחל בקיץ הקרוב,  בעוד שאלינו יתכן ויגיע לראשונה באמצעות היבואנית הרשמית פריסבי (לשעבר קרסו), במהלך 2025.

העיצוב החיצוני כמעט זהה לקונספט אותו הציגה היצרנית בשנה שעברה והוא מרשים ובולט בהרבה מה-QX80 היוצא. סביבת הנהג מודרנית מבעבר עם מעט מאוד מתגים וצמד מסכים גדולים ("14.3) המשמשים לוח מחוונים ומסך מגע, עם מערכת הפעלה מבוססת גוגל. מסך נוסף ("9) מוצב בחלק התחתון של הקונסולה ואחראי על בקרת האקלים.

חיישנים במשענות הראש של המושבים מנטרים את טמפרטורת הנוסע היושב בהם ומעדכנים את בקרת האקלים בהתאם. כבעבר הוא יוצע עם צמד שורות מושבים מאחור ומקום לשמונה או שבעה נוסעים עם צמד מושבי קפטן בשורה השניה.

מערך הבטיחות שודרג וכולל כעת בקרת שיוט אדפטיבית הניזונה מנתוני מערכת הניווט ומתאימה מהירות לתנאי הדרך, ומערכת אוטונומית (רמה 2.5) המאפשרת נהיגה ללא ידיים על ההגה בכבישים מוגדרים, בדומה למערכת סופר-קרוז של קאדילק.

שישה במקום שמונה: את מנוע הבנזין V8 האטמוספרי הוותיק מחליף V6 כפול-מגדשים בנפח 3.5 ליטר, עם 450 כ"ס. הוא מחובר לתיבת תשעה הילוכים אוטומטית (שבעה בעבר) ומחובר להנעה אחורית בגרסאות הבסיס, או כפולה-קבועה בבכירות.

כבסיס עדיין משמשת שלדת סולם ותיקה אבל קשיחה לדברי היצרנית ב-57% ביחס לדור היוצא, ובכך משפרת משמעותית את היכולת הדינמית. ה-QX80 יוצע לראשונה עם מתלי אוויר כאופציה לטובת מרווח גחון משתנה (7- או 6.1+ ס"מ) והבטחה לשיפור משמעותי של נוחות הנסיעה, ביחס למערכת ההידראולית בדגם היוצא.

מה אנחנו חושבים: על הנייר נראה שאינפיניטי שדרגה משמעותית את רכב הפנאי הגדול שלה מכל בחינה. עם הופעה חיצונית מרשימה יותר וסביבת נהג מודרנית משמעותית. יש גם יחידת הנעה עדכנית והבטחה לשיפור משמעותי בנימוסי הכביש. האם זה יספיק כדי לאפשר לו להשתחרר ממעמד שחקן הספסל של הקטגוריה ולמצב עצמו בצמרת? ימים יגידו, אבל הפוטנציאל לכך הפעם גדול מאי פעם.

למאמר זה התפרסמו 12 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה