דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

בעזרת הסמל - סאנגיונג רקסטון הוא KGM

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • הרקסטון יהיה ראשון עם השם החדש ליצרנית הוותיקה
  • אין כל שינוי מכאני, אך מסך המגע גדול מבעבר
  • המחיר מתחיל ב-260 אלף שקל

בעזרת השם: סאנגיונג, יצרנית הרכב הוותיקה בקוריאה, נרכשה לפני כשנתיים על ידי קונצרן התעשיה הקוריאני KG ומכונה מאז KGM. הרקסטון, רכב הפנאי-שטח עם מקום לשבעה, הוא דגם ראשון שישווק כאן תחת שם המותג החדש.

מלבד השם החדש, השינוי העיקרי הוא מסך מגע גדול מבעבר ("12.3 לעומת "8) עם צימוד לאפל קארפליי ואנדרואיד אוטו שבאופן תמוה לא היו בדגם היוצא. לוח מחוונים דיגיטלי ("12.3) המוצע בחו"ל לא עשה דרכו לגרסה שתשווק כאן.

בסיס מוכר: המכלולים המכאניים נותרו ללא כל שינוי. עם מנוע טורבו-דיזל, 4 צילינדרים בנפח 2.2 ליטר (202 כ"ס), המחובר לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית ולתיבת העברה עם הנעה אחורית לכביש, כפולה לשטח והילוך כוח עם נעילת דיפרנציאל אחורית אוטומטית (Eaton). גלגל חלופי אין, שכן את מקומו תופס מיכל אוריאה.

כבעבר רקסטון יוצע בשתי רמות גימור, הבסיסית (260 אלף שקל) בעלת מערכות בטיחות אקטיביות צנועות הכוללת בלימה אוטונומית והתרעת סטייה מנתיב. הגרסה הבכירה (300 אלף שקל) בעלת תגבור הגה חשמלי (הידראולי בבסיסי) ולכן כוללת גם שמירת נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית והתרעה שטחים מתים אקטיבית (מונעת כניסה לנתיב פנוי) ועל פתיחת דלת כשהשטח לא פנוי.

מה אנחנו חושבים: תחת סאנגיונג בעבר, או KGM כעת, הרקסטון שומר על ייחודו כאחד האחרונים שנותרו נאמנים לפורמט רכבי שטח משפחתיים. והוא עושה זאת עם תג מחיר נמוך משמעותית מטויוטה לנד קרוזר. אבל.

כאמור זה לא ממש עזר ליצרנית להימנע מפשיטת רגל נוספת בהיסטוריה שלה. האם בעלת הבית החדשה תצליח במקום שבו רבות וטובות (דייהו, SAIC ומהינדרה) נכשלו? ימים יגידו.

למאמר זה התפרסמו 5 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה