דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

למשפחה הממהרת: קיה EV9 GT

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • קיה חשפה גרסת ביצועים ל-EV9
  • עם 508 כ"ס ו-4.5 שניות ל-100 קמ"ש
  • שיווק מקומי? רק בהזמנה מיוחדת

חשמל וביצועים: קיה חשפה את ה-EV9 GT, גרסת ביצועים לפנאי חשמלי הגדול ודגם חשמלי שני של קיה שזוכה להשבחת ביצועים, אחרי ה-EV6 GT. שיווק מקומי צפוי רק בהזמנה מיוחדת במהלך שנה הבאה.

מערכת ההנעה משלבת צמד מנועים חשמליים, קדמי עם 217 כ"ס ואחורי עם 367 כ"ס המפיקים 508 כ"ס, 124 כ"ס יותר מהגרסה כפולת ההנעה המוכרת. הזינוק ל-100 קמ"ש אורך כ-4.5 שניות, קיצוץ של 0.8 שניות, אבל עדיין איטי יותר ממתחרים כמו ניו EL8.

טווח הנסיעה טרם פורסם, אבל קיה מבטיחה יכולת טעינה אולטרה מהירה זהה לגרסה הרגילה ומילוי מ-10% ל-80% ב-25 דקות.

מה עוד צריך לדעת: ה-EV9 GT מקבל גם מערכת המדמה צליל ותחושת האצה של מנוע בנזין מוגדש ותיבה כפולת מצמד, בדומה לאיוניק 5N. משמעותית יותר היא תוספת בולמי זעזועים אדפטיביים, בלמים גדולים יותר, כיול שונה להגה וגם דיפרנציאל מוגבל החלקה המשולב במנוע האחורי. על הקשר לאספלט אחראים צמיגי קונטינטל ספורט-קונטק 6, דביקים יותר מהאקו-קונטקט של הגרסה הרגילה.

המראה התעדכן קלות, עם פגושים אגרסיביים יותר ותוספת יחידות תאורה בסבכה הקדמית. למושבים תמיכה משופרת וריפוד אלקנטרה ועל ההגה ממוקם מתג GT המעביר את כל המערכות למצב האגרסיבי ביותר.

מה אנחנו חושבים: ה-EV9 GT נראה כמשדרג לא רק את הביצועים בקו ישר, אלא גם את היכולת הדינמית של רכב הפנאי הגדול, מבלי להיגרר למוחצנות מיותרת. והוא מבטיח לשלב את כל היתרונות השימושיים של הגרסה הרגילה, לרבות מערכת חשמל מתקדמת המוכרת של היצרנית הקוריאנית.

נותרו רק שתי שאלות חשובות. הראשונה, מה יהיה תג המחיר שיוצמד לו, בוודאי לאור השינוי הצפוי במיסוי לרכב חשמלי. השניה: מי צריך גרסת ביצועים לרכב עצום מידות כזה? אין לנו תשובה לאף אחת מהן.

הירשמו לקבלת עדכונים ומבצעים בעולם הרכב

למאמר זה התפרסמו 7 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

  • 1. אגרסיבי? קשקוש 
    דני, 24-11-2024

    מה שחשוב הוא הטווח, תנו יותר טווח ופחות אגרסיות...

    סגור תגובה

  • 2. יש בארץ  
    יקיר, 24-11-2024

    למשפחה הממהרת , byd tang 2024, קצת יותר חזקה , 517 כוחות סוס , .4.4 שניות מ 0-100 . 324 אלף שח. המחודשת , כבר במלאי בסניפים. החלפתי במוו סדרה 5 2021 , ל7 מקומות חשמלי . רכב נוח וטכנולוגי מאוד. קיה עדיין לא ברמות של ByD בחשמל בלבד.

    סגור תגובה

  • 3. ל-2 משתתף בצערך. (לת)
    GT, 24-11-2024

  • 4. ZEEKR X 
    משה, 24-11-2024

    איזה גועל על ההגה. תלמדו מ ZEEKR X מהו ניקיון ומינימליזציה. מקסים!

    סגור תגובה

  • 5. למשפחה הממהרת: קיה EV9 GT 
    DANY_FROM_ISRAEL, 24-11-2024

    4. קנית זבל סיני. בעיה שלך. היגואר XJ שלי טובה פי אלף.

    סגור תגובה

  • 6. 2 לא מאמין לך 
    שוקי, 25-11-2024

    מה היה לך, 520? הטאנג עדיפה רק בהאצה בקו ישר. האוטו לא מתנהג כג'יפ ולא כסדאן. סיימתי את נסיעת המבחן אחרי 5 דקות. היתה לי 530, לא מצליח לראות את מה שראית גם כשאני מנסה בכח.

    סגור תגובה

  • 7. למשפחה הממהרת: קיה EV9 GT 
    DANY_FROM_TORONTO, 26-11-2024

    5 דני. הבוקר נסעתי לסוחר לינקולן/פורד הקרוב אלינו. שם יש יועץ מיוחד ללינקולן. שאר היועצים מיועדים למכוניות פורד.
    החלפת השמן עלתה 8.31 קנדי. בדרך כלל אני אצל הסוחר בשעה 07:30 ואז אני ראשון עבור החלפת השמן אבל נאלצתי להסיר מעט קרח מהחלון הקדמי ומחלונות הצדדים. לחלון האחורי ולשתי מראות הצד יש מפשיר. בגלל שחיברתי את ה-BLOCK HEATER אתמול בלילה המכונית התחממה מהר מאוד ולכן החלונות הפשירו מהר מאוד. בגלל זה איחרתי אז הייתי צריך לחכות קצת יותר משעה.
    אחר כך נסעתי בבנטלי עם אשתי למוסך שבו קניתי את הבנטלי כדי לתת למנהל ולאשתו עוגיות ועוגת פירות וויסקי שאשתי אפתה. שם ראיתי 2015 BENTLEY CONTINENTAL COUPE. לבנטלי הזה יש V12 בנפח 6 ליטר עם טורבו כפול. המנוע מפיק 626 כ"ס. התאוצה היא 4.2 שניות. זה רכב חלומות בשבילי. אחרי שאמכור את הבנטלי שלי, אקנה אחד משנת 2005 או 2007. ל-2 המכוניות הללו יש מנועים וביצועים דומים.

    סגור תגובה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה