דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

ותודה לחשמל: אופל הציגה קומבו מסחרי, עם יכולת שטח

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • אופל חשפה קומבו 4X4 חדש
  • עם תוספת הנעה אחורית באמצעות מנוע חשמלי
  • "שיווק מקומי נמצא בבדיקה"

מסחרית שטח: אופל חשפה גרסה כפולת הנעה לקומבו המסחרי, ועשתה זאת באמצעות מערכת שפותחה על-ידי דנג'ל, המתמחה בשדרוג יכולת השטח של דגמים מסחריים מבית סטלנטיס והתפרסמה בעבר הודות לגרסאות הנעה כפולה של פיג'ו 504 סטיישן וטנדר משנות ה-80.

אופל תהיה ראשונה להציג את המערכת במסחרית, אבל אין כל ספק שהיא תגיע גם לאחיו הכמעט-זהים - סיטרואן ברלינגו, פיג'ו פרטנר, פיאט דובלו וטויוטה פרו-אייס סיטי.

צפייה בתוכן ותודה לחשמל: אופל הציגה קומבו מסחרי, עם יכולת שטח

דיזל מלפנים, חשמל מאחור: בשונה מהגרסה כפולת הנעה הקודמת לקומבו, בה חוברה תיבת ההילוכים לגל הינע עבור הגלגלים האחוריים, כאן היא מושגת על-ידי מנוע חשמלי אחורי נפרד המחובר ישירות לגלגלים וניזון מצמד סוללות בקיבולת 4.8 קוט"ש. על הנעת הגלגלים הקדמיים אחראי מנוע טורבו-דיזל בנפח 1.5 ליטר (130 כ"ס), עם תיבת 8 הילוכים אוטומטית (6 ידנית בעבר).

דנג'ל גם שינתה את מערך המתלים המעניקים כעת עוד 9 ס"מ של מרווח גחון, ומשפרים כך בין היתר את זוויות הגישה-נטישה. נוסף גם מיגון תחתי ייעודי למנוע, לתיבת ההילוכים ולמיכל הדלק.

לדברי אופל, ניתן יהיה לרכוש את הגרסה כפולת הנעה בגרסת מרכב קצרה (440 ס"מ אורך, 278.5 ס"מ בסיס גלגלים) או בארוכה (475 ו-297.5 ס"מ בהתאמה) עם מקום לשבעה נוסעים.

מה אנחנו חושבים:  מערכת ההנעה הכפולה החדשה של דנג'ל מסקרנת, ועשויה להתאים לשוק המקומי היטב. ראשית בגלל האפשרות לקבל אותה עם תיבת הילוכים אוטומטית, שנית מכיוון שהיא פחות מורכבת מבחינה מכאנית ולכן עשוי תג המחיר להיות נמוך מבעבר. אנחנו לגמרי רואים ברכב הזה אלטרנטיבה לטנדרים כפולי הנעה שהתייקרו משמעותית בשנים האחרונות.

הירשמו לקבלת עדכונים ומבצעים בעולם הרכב

למאמר זה התפרסמו 6 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה