דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

איסוזו דימקס שלא הכרתם: בלי דיזל, עם חשמל

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • איסוזו חשפה דימקס ראשון חשמלי
  • מבטיחה יכולת העמסה וגרירה זהים לדיזל
  • אמור להגיע ארצה בסוף 2025
איסוזו דימקס EV

מתחבר לשקע: איסוזו חשפה דימקס EV, קונספט חשמלי לטנדר שהיה בעבר לאחד מרבי המכר של הקטגוריה בישראל. בשונה מטנדרים על בסיס ייעודי כמו ריביאן R1T ושברולט סילברדו EV, איסוזו ביצעה הסבה לגרסת הדיזל האמור לאפשר ייצור יעיל יותר ועלויות פיתוח זולות יותר. ההבדל העיצובי מסתכם בסבכה, יחידות תאורה וחישוקים ייחודיים לגרסה החשמלית.

חשמל במקום דיזל: מערכת ההנעה משלבת שני מנועים, קדמי (54 כ"ס) ואחורי (122 כ"ס) המאפשרים הנעה כפולה ותפוקה משולבת של 176 כ"ס, 13 כ"ס יותר ממנוע הטורבו-דיזל בדימקס המשווק כאן. מצברים בקיבולת 66.9 קוט"ש אמורים לאפשר טווח נסיעה של כ-300 ק"מ, אם כי נתונים רשמיים לרבות הביצועים טרם פורסמו. איסוזו כן מציינת כי יכולות העבודה דומות לשל גרסת הדיזל, לרבות כושר גרירה (3.5 טון) וכושר העמסה (1 טון).

מה אנחנו חושבים: טנדרים עם הנעה חשמלית מסתמנים כדבר החם הבא בשוק האמריקאי, עם היצע נרחב של דגמים של היצרניות הוותיקות (פורד, שברולט וראם) והצעירות (ריביאן וטסלה). לעומת זאת טנדרים באירופה ואצלנו עדיין ניזונים באופן בלעדי כמעט על טהרת הסולר, ואם איסוזו אכן תצליח להקדים את טויוטה, שהציגה לפני יותר משנה אב טיפוס להיילקס חשמלי, ולהיות הראשונה שמנחיתה כבר בשנה הבאה טנדר חשמלי, זה עשוי להציב אותו ביתרון משמעותי ראשון מזה שנים.

למאמר זה התפרסמו 14 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה