דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

פולקסווגן פולו הושקה בישראל

Getting your Trinity Audio player ready...

"פולקסווגן פולו החדשה הושקה בישראל" [למפרטים וחוות דעת על הרכב - פולקסווגן פולו]. כותרת זו חוזרת על עצמה בכל כמה שנים, וגם התוכן לא משתנה בהרבה. מאז ומעולם הייתה הפולו מכונית עממית אך איכותית, מודרנית אך שמרנית. הדור החמישי לשושלת הסופר-מיני, אשר זיכה אותה בתואר מכונית השנה באירופה ל-2010, אינו שובר את המסורת. ניר דקל, מנכ"ל מותג פולקסווגן בישראל, דיבר על המעבר העקבי של לקוחותיו מדור לדור של פולו. ואכן, נהגי פולו ותיקים ירגישו בבית בין רגע בתוך המכונית החדשה. הפורמט האיכותי-סולידי נשמר. תא הנוסעים מזכיר את זה של הגולף, שמזכיר את זה של הפאסאט. אמנם די במבט חטוף מבחוץ כדי להבין שזו הפולו המוחצנת ביותר ב-35 השנים האחרונות, אבל בפנים הרכב אין הפתעות.

 

פולקסווגן פולו החדשה - פרונט

פולקסווגן פולו החדשה. מוכרת לכם מאיפושהו? / צילומים: יצרן

פולקסווגן פולו החדשה תשווק בישראל עם שני מנועים שונים: 1.4 ליטר עם 85 כוחות סוס המוכר לנו מהדגם היוצא, ו-1.2 מוגדש טורבו המספק 105 כ"ס. המנוע החדש מחליף למעשה את ה-1.6 ליטר המסורתי. לא מדובר בטורבו עם יומרות ספורטיביות במיוחד, אלא בכזה שמפיק את המירב ממנוע קטן, חסכוני וירוק יחסית. דקל הודה שיש צורך בחינוך שוק כדי למכור מנועי טורבו קטנים ללקוח הישראלי, אך ציין כי לפולקסווגן יש את היכולת לעשות מהלך שכזה.

 

פולקסווגן פולו החדשה - מאחור

החידוש המשמעותי בפולקסווגן פולו החדשה נוגע לתיבת ההילוכים. הגיר הרובוטי כפול המצמדים של היצרנית, ה-DSG עטור השבחים, נכנס לשירות בפולו. ולא סתם DSG, אלא הגרסה הבכירה בעלת 7 יחסי העברה. בסיבוב שערכנו על הפולו 1.4, ניכר שהתיבה מצליחה לסחוט ביצועים לא רעים יחסית מהמנוע המנומנם.

תיבת הילוכים ידנית, למי ששואל, תוצע כרגע רק עם מנוע ה-1.4 ורק ברמת הגימור הבסיסית (טרנדליין). דקל ציין כי הביקוש לפולו ידניות יורד בעקביות עם השנים. "צר לי על המגמה הזו, אך אלו דרישות השוק".

 

פולקסווגן פולו החדשה - תא נוסעים

ניכר שיפור מסוים בעבודת המתלים והבולמים של פולקסווגן פולו החדשה, לעומת הדור הקודם. אמנם הפולו שומרת על הנסיעה הנוקשה - כצפוי ממכונית שבאה ממקום בו האספלט איכותי יותר - אך שיכוח הזעזועים השתפר מעט. כמו כן, המכונית מרגישה יציבה על האספלט ומציעה התנהגות כביש בוגרת עבור מכונית קטנה. אפילו ההיגוי ההידרו-חשמלי מרגיש נסבל. נסיעת מבחן מקיפה נערוך ב-iCar בהמשך.

המחירים מתחילים ב-98,000 שקלים עבור גרסת ה-1.4 הידנית - עלייה של 5-8 אלף ? ביחס לדור הקודם - ונוסקים ל-113,000 שקלים למהדורת הטורבו. כל המכוניות מגיעות בתצורת 5 דלתות האצ'בק ועם 4 כריות אוויר.

לדגמי פולקסווגן בישראל - פולקסווגן

למאמר זה התפרסמו 4 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה