דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

ניו חשפה את ה-EC7: פנאי חשמלי חדש

Getting your Trinity Audio player ready...


ניו (NIO) היא יצרנית רכב סינית צעירה שהוקמה ב-2014 במטרה להתחרות בפלח היוקרה החשמלי מעבר לגבולות הרפובליקה העממית. היא מכונה "הטסלה הסינית" ולא בכדי - בעבר כבר הציגה את ה-ET7 כמתחרה למדל S ואת ה-ET5 כמתחרה למודל 3. היא גם מתחרה בסבב הפורמולה E לצד שמות גדולים כמו פורשה, מזראטי ומקלארן.

בנוסף לדגמי הסדאן היא משווקת כבר 4 רכבי פנאי וכעת היא חשפה את ה-EC7, רכב פנאי-קופה שני וגדול יותר שיתחרה בדגמים כמו אודי Q8 ספורטבק אי-טרון, טסלה מודל X וג'נסיס GV70.

ניו EC7

העיצוב החיצוני ממשיך את שפת העיצוב המוכרת והאלגנטית משאר דגמי ניו. בחזית ישנה תאורה בשתי קומות – פס לד דקיק ותחתית תאורת מטריקס לד. בפרופיל נבחין מיד בגג המשתפל מוקדם לאחור ומסתיים בזנב קטום עם מסיט אוויר אקטיבי. מאחור ישנן יחידות תאורה צרות לרוחבו של הרכב וללא מאפייני עיצוב מצועצעים.

ניו EC7

מידותיו של ניו EC7 גדולות מאלו של אודי Q8 ספורטבק אי-טרון. אורכו עומד על 496.8 ס"מ (5.3+), רוחבו עומד על 197.4 ס"מ (3.7+), גובהו עומד על 171.4 ס"מ (9.5+) ובסיס גלגלים של 296 ס"מ (3.2+).

מבפנים הוא זהה ל-ES7 ועם דשבורד רחב בשתי קומות עם גימורי עץ, מסך מולטימדיה ("12.8) במרכזו וקונסולה רחבה בין המושבים. מול הנהג ישנו לוח מחוונים דיגיטלי ("10.2) ותצוגה עילית ("16), לנוסע ישנו כיסא נשכב עם הדום נשלף, ולכל המושבים אופציה לחימום, אוורור ועיסוי.

ניו EC7

בבטיחות הניו EC7 יציע מגוון מערכות בטיחות אשר עושות שימוש ברדאר לייזר, 5 רדארים נוספים, 11 מצלמות ו-12 חיישנים אולטרה-קוליים כמו גם טכנולוגיית V2X לרכב מקושר. דגמי ניו אחרים כמו ה-ES8 ו-ET7 המצויידים באותן מערכות בטיחות כבר נבחנו ב-Euro NCAP וזכו לציון המירבי של 5 כוכבים, כך שגם ל-EC7 צפוי ציון גבוה.

ניו EC7

ניו EC7 מבוסס פלטפורמת NT 2 המתקדמת וכמו ה-ES7 עימו הוא חולק מכללים גם לו צמד מנועים חשמליים בהספק של כ-653 כ"ס (245 כ"ס מלפנים ו-408 כ"ס מאחור) ונתון מומנט מירבי של 86.6 קג"מ. ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 3.8 שניות.

ניו EC7 מצויד במערכת בלמי "ברמבו" עם דיסקים בקוטר 380 מ"מ מלפנים וקליפר 6 בוכנות ויחד עם צמיגי פירלי P-זירו הם מביאים את הרכב לעצירה מלאה מ-100 קמ"ש בתוך 33.9 מטר בלבד. עוד נמצא מתלי אחורי רב חיבור ובולמי אוויר. ניו מציינת כי חלוקת המשקל שווה בין החלק הקדמי לאחורי. עוד ישנו בורר מצבים מורחב, כולל מצבי נסיעה בשטח חולי, בקרת נגרר ומצב מותאם אישי.

ניו EC7

ל-EC7 מקדם גרר נמוך של 0.23 בלבד ומערך סוללות זהה לאח השגרתי עם גרסאות 75 או 100 קוט"ש כאשר בפסגת ההיצע סוללת 150 קוט"ש וטווח נסיעה של 940 ק"מ. נציין כי הטווח פורסם בתקן CLTC הסיני ולא ה-WLTP האירופאי והמחמיר יותר. ל-EC7 טכנולוגיית V2L לטעינת מכשירים חיצונית וכמו דגמי ניו אחרים, יציע גם אפשרות החלפת סוללה, בדומה לניסיון של "בטר פלייס" עד שקרה לפני כמעט עשור.

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה