דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

טויוטה קורולה סטיישן במבחן ארוך טווח: שלב הסיכומים

Getting your Trinity Audio player ready...

בשבועות האחרונים חתמנו את המבחן ארוך הטווח לטויוטה קורולה סטיישן. קיבלנו אותה בחודש אפריל האחרון כשהיא חדשה לחלוטין, עם קילומטרים ספורים על השעון וניילונים על המושבים; החזרנו אותה לאחרונה עם כ-12,000 קילומטרים - נתון כמעט כפול מהממוצע הארצי לרכב פרטי, ובלי אף תקלה במהלך הדרך. אז איך היה?

בסרטון המסכם שלפניכם ניסינו לתמצת את המכונית הזו בכמה דקות קצרות. אם תרצו להעמיק - צירפנו כאן גם את סדרת הסרטונים המלאה שהפקנו במהלך המבחן.

צפייה בתוכן טויוטה קורולה סטיישן במבחן ארוך טווח: שלב הסיכומים


בפתיחת המבחן עסקנו בשאלה יסודית - למה היברידית ולמה סטיישן? בסרטון הראשון הסברנו את סוגיית הסוללות ואת תפיסת העולם שטויוטה, וגם הצגנו כמה מספרים מפתיעים לגבי התפלגות המכירות של הקורולה. ספויילר: מסתבר שהישראלים אוהבים סטיישן.

צפייה בתוכן טויוטה קורולה סטיישן במבחן ארוך טווח: שלב הסיכומים

אחד מהערכים הבולטים ביותר של מכוניות הסטיישן הוא כמובן בתחום השימושיות. הסרטון השני בסדרה עסק בדיוק בזה, החל מתאי האחסון ברכב, דרך המושב האחורי ועד לתא המטען. וגם: פתרון יעיל לכל החול שתמיד נשאר ברכב כשנוסעים לים.

צפייה בתוכן טויוטה קורולה סטיישן במבחן ארוך טווח: שלב הסיכומים

הסרטון השלישי עסק בנושא הבטיחות, תחום שאי אפשר לדלג עליו כיום. דיברנו על הבטיחות הפאסיבית, על מבחני הריסוק ועל המערכות האקטיביות - לא רק על אלו שנמצאות ואלו שחסרות, אלא גם על אופן הפעולה של כל אחת מהמערכות.

צפייה בתוכן טויוטה קורולה סטיישן במבחן ארוך טווח: שלב הסיכומים


הפרק הרביעי בסדרת הסרטונים הוקדש למערכת ההיברידית. ככל שחלפו החודשים ונצברו הקילומטרים, למדנו את הטריקים הקטנים שמאפשרים לנצל טוב יותר את היכולות החשמליות של הקורולה. במהלך המבחן השגנו לא רק צריכת דלק מצוינת, אלא הצלחנו גם להגיע לאחוזים מרשימים של שימוש בחשמל.

צפייה בתוכן טויוטה קורולה סטיישן במבחן ארוך טווח: שלב הסיכומים

רגע לפני הסוף, לא שכחנו להקדיש תשומת לב גם למאפיינים הקלאסיים של הקורולה כמכונית משפחתית - נוחות הנסיעה והתנהגות הכביש. פלטפורמת ה-TNGA עמדה במרכזו של הסרטון החמישי בסדרה, עם כל ההיבטים הנלויים אליה בתחום מערכת המתלים, חלוקת המשקל ועוד.

צפייה בתוכן טויוטה קורולה סטיישן במבחן ארוך טווח: שלב הסיכומים



בסיכומה של תקופת המבחן, נהגנו בסך הכל למרחק של 12,125 קילומטרים ורשמנו צריכת דלק ממוצעת של 19.6 ק"מ לליטר - כך שבסך הכל צרכנו כ-618 ליטרים בעלות של כ-4,000 שקלים (לפי מחירי הדלק הנוכחיים). לא הרבה עבור כמות נסועה שכזו.

בקרוב נפרסם כאן מבחן ארוך טווח חדש. אם יש לכם שאלות נוספות או משהו אחר שתרצו לדעת על הקורולה, שתפו אותנו באמצעות התגובות.

למאמר זה התפרסמו 1 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה