דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

שברולט בלייזר מקבל מנוע 2.0 ליטרים

Getting your Trinity Audio player ready...

יבואנית שברולט מתחילה לשווק גרסה חדשה לרכב הפנאי בלייזר, עם מנוע טורבו-בנזין בנפח 2.0 ליטרים שיציע ביצועים מוחלשים לעומת לגרסת ה-RS הקודמת, ששווקה עם מנוע 3.6 ליטרים במחיר זהה של 285,000 שקלים. גרסת ה-3.6 ליטרים החזקה לא תוצע יותר בגרסת ה-RS ותשווק מעתה רק בגרסת ה-Premier במחיר של 280,000 שקלים.
 

מנוע ה-2.0 ליטרים המוגדש מציע הספק של 230 כ"ס ומומנט של 35.7 קג"מ - הפחתה של 75 כ"ס ו-1.5 קג"מ ביחס לגרסת ה-V6 בנפח 3.6 ליטרים. אמנם, מנוע הטורבו מציע זמינות כוח עדיפה עם שיא מומנט שמושג כבר ב-1,500 סל"ד (לעומת 5,000 סל"ד במנוע ה-V6), אך התאוצה ל-100 קמ"ש אורכת 8 שניות במנוע החדש, 1.2 שניות יותר ממנוע ה-V6.

מנגד, צריכת הדלק במנוע החדש השתפרה ב-8% בנסיעה בין עירונית וב-17% בנסיעה עירונית, והוא מציג נתונים של 8.9 ק"מ לליטר בנסיעה עירונית ו-11.5 ק"מ לליטר בנסיעה בין עירונית.

מפרט האבזור השתנה רק במעט, עם תוספת בגרסת ה-2.0 ליטרים של מערכת לדימום מנוע בעמידה ותאורת LED במקום קסנון. מלבד זאת מציע הבלייזר כניסה והנעה ללא מפתח, בלם יד חשמלי, גג שמש פנוראמי, גלגל הגה מחומם, מושבי עור עם חימום ואוורור מלפנים, כוונון חשמלי עם זכרונות למושב הנהג, מצלמת 360 מעלות עם תצוגת תלת-מימד, מראה מרכזית עם מצלמה, הנעה בשלט רחוק, תא מטען חשמלי עם פתיחה בהושטת רגל ומערכת מולטימדיה עם מסך "8.
 

ההבדלים בין שתי רמות הגימור נוגעים בעיקר לתחום העיצוב: בעוד גרסת ה"פרימייר" מציעה עיצוב אלגנטי יותר, עם סמלי שברולט בצבע זהב, גימורי כרום ואפשרות לריפוד בצבעי שחור או בז', גרסת ה-RS מציעה מראה ספורטיבי יותר עם שבכה קדמית שונה, סמלי שברולט בצבע שחור, פתחי מיזוג עם מסגרת אדומה, תפרי עור בצבע אדום ואופציה לחישוקי "21 (לעומת "20 כסטנדרט).

לצפייה בכל דגמי שברולט בישראל

למאמר זה התפרסמו 1 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו
חזור למעלה