דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

רנו קפצו'ר בישראל, גם שברולט טראקס מתקרב

Getting your Trinity Audio player ready...


בתערוכת אוטומוטור שנפתחה הבוקר חשפה קרסו את רנו קפצ'ור, ג'יפון קומפקטי שיתחרה בניסאן ג'וק. הקפצ'ור, שמבוסס על רנו קליאו, יהיה ארוך בסנטימטר אחד מהג'וק, רחב ממנו בסנטימטר אחד וזהה במימד הגובה. עם זאת, בזכות תכנון חכם למדי יציע הקפצ'ור מרווח פנימי סביר בהחלט יחד עם תא מטען גדול למדי.

לגלריית התמונות המלאה מתערוכת אוטומוטור - בקרו בעמוד הפייסבוק של iCar



היצע המנועים של הקאפצ'ור בישראל יכלול את שני מנועי הטורבו שפגשנו ברנו קליאו החדשה. המנוע הבסיסי, בנפח 900 סמ"ק, יניב הספק של 90 כ"ס וירשום צריכת דלק של 20.4 ק"מ לליטר, מה שממקם אותו בקבוצת הזיהום השניה ומאפשר מחיר ידידותי למדי של 109,900 שקל - מחיר שלא צפוי להשתנות באופן משמעותי עם הרפורמה במיסוי הירוק. המנוע הגדול יותר, בנפח 1,200 סמ"ק, יצויד בתיבה רובוטית כפולת מצמדים ויצרוך ליטר של דלק על כל 18.5 קילומטרים. ההספק של המנוע הוא 120 כ"ס, ותג המחיר ה"משפחתי" יעמוד על 126,900 שקל לגרסת הבסיס.

מפרט האבזור הבסיסי של רנו קאפצ'ור כולל 4 כריות אוויר (שמתפקדות כמו 6), מסך מגע גדול הכולל מערכת ניווט, כרטיס התנעה, חישוקים קלים ופנסי ערפל. גרסאות מאובזרות יותר יציעו גם מערכת בקרת אקלים, חיישני חניה ומצלמת רוורס, וגם עם אופציה ייחודית להתאמה אישית של עיצוב הרכב, מבחוץ ומבפנים.



חבילת עיצוב ייחודית תתאפשר מעתה גם בניסאן ג'וק, בגרסה שתיקרא Personalization. החבילה החדשה, שהוצגה גם היא בתערוכת אוטומוטור, כוללת חישוקים קלים בקוטר "17, מראות צד צבעוניות, טבעות צבעוניות מסביב לפנסי הערפל, פסי עיצוב וספוילר אחורי. הגרסה החדשה תשווק בארבעה צבעים: כתום, לבן, אדום ושחור מבריק.



רכב נוסף שיתחרה ברנו קאפצ'ור ובניסאן ג'וק הוא שברולט טראקס, שהוצג גם הוא בתערוכת אוטומוטור. הטראקס מעט יותר גדול מהמתחרים הישירים, וגם צפוי להיות משווק עם מנועי 1.8 ליטר או 1.4 טורבו. השיווק יתחיל בחודש ספטמבר הקרוב, ותג המחיר יהיה "משפחתי" גם במקרה זה. אחיו התאום של הטראקס, אופל מוקה, יגיע גם הוא לישראל בשלב מסוים - אך ספק אם גם הצלע השלישית בחבורה, ביואיק אנקור, תגיע ארצה.

למאמר זה התפרסמו 1 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה