דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

רנו סניק 2012: מתיחת פנים ומנועי 1.2 טורבו

Getting your Trinity Audio player ready...




הדור השלישי של רנו סניק משווק בישראל מזה שנה ו-3 חודשים בלבד, אך באירופה יש לו ותק רב יותר
מה שאומר כי הגיעה העת למתיחת פנים. במסגרת הרענון הנוכחי הוחלפה השבכה הקדמית, עודכנו יחידות התאורה מלפנים ומאחור וכן נוספו פנסי LED אופנתיים וגימורי כרום. כל החידושים יגיעו גם לרנו גרנד סניק, גרסת 7 המושבים של המיניוואן הצרפתי.

[לעמודי הדגם בקטלוג iCar: רנו סניק - רכב חדש, רנו גרנד סניק - רכב חדש]


רנו סניק המחודש. עיקר השינויים - מתחת למכסה המנוע / צילומים: יצרן

באירופה יימכר הסניק המעודכן עם מנוע טורבו חדש וצנום-נפח, אשר לא צפוי להגיע לישראל אך בהחלט אמור לעניין את השוק המקומי. מנוע הבנזין הקטן, בנפח 1.2 ליטר בלבד, מציג נתון הספק מרשים של 115 כ"ס - שהם 10 כ"ס יותר מהמנוע המקביל והפופולארי של פולקסווגן גולף וסקודה אוקטביה. המומנט של מנוע זה עומד על 19.3 קג"מ וצריכת דלק המוצהרת היא 21 ק"מ לליטר. המנוע החדש יחליף בהדרגה את מנועי ה-1,600 סמ"ק של רנו ובעתיד אנו צפויים לראות אותו בישראל ברנו מגאן פלואנס וברנו קליאו.


רנו סניק המחודשת תשווק באירופה החל מחודש פברואר 2012, ולישראל תגיע המכונית כמה חודשים מאוחר יותר. היצע המנועים לא צפוי להשתנות בשוק המקומי: הסניק תמשיך להימכר עם מנוע 2.0 ליטר (143 כ"ס) ועם תיבת הילוכים רציפה – אותו מתכון אשר משמש גם את ניסאן קשקאי.


לדגמי רנו בישראל - רנו

למאמר זה התפרסמו 7 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה