דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

ריינג' רובר החדש בישראל: מ-1.3 מיליון שקלים

Getting your Trinity Audio player ready...

חודשיים בלבד לאחר שנחשף בעולם, מתחילה יבואנית לנדרובר במכירה מוקדמת של הריינג' רובר החדש. מדובר בדור חמישי של רכב השטח היוקרתי, שמגיע 9 שנים אחרי שהוצג קודמו. בשלב הראשון תשווק היבואנית את הרכב עם מנועי בנזין ודיזל, כאשר גרסת פלאג-אין תצטרף רק בסוף השנה ואילו גרסה חשמלית מלאה צפויה לצאת לשוק בעוד כשנתיים.

ריינג' רובר

לעיצוב החזית מראה נקי מעט יותר, כאשר עיצוב הפנסים החודרים אל הסבכה הקדמית התעדכן וכך גם הפגוש עם הסבכה התחתונה ומגן הגחון המדומה. בפרופיל ישנן ידיות נסתרות, בדומה לוולאר, כאשר הצדודית האייקונית המלווה את הדגם מאז הדור הראשון שמרה על מאפייניה המוכרים, בעוד הגימור בדלת הקדמית התעדכן גם הוא וזכה למראה אלגנטי יותר. מאחור הפך הריינג' רובר לעתידני יותר, עם מראה נקי מאוד ויחידות תאורה צרות בצדדים "המחוברות" בפס שחור הנמתח לרוחב דלת תא המטען המפוצלת.

גם מבפנים ישנה התקדמות בולטת, עם מסך צף בגודל 13.1 אינץ', לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 13.7 אינץ' ומשטחים ארוכים וגדולים, מדופני עור ועץ.

ריינג' רובר

מבחינת המימדים, אורכו של הריינג' רובר החדש עומד על 505.2 ס"מ (ארוך ב-5.3 ס"מ מקודמו), הרוחבו עומד על 204.7 ס"מ, הגובה הוא 187 ס"מ ובסיס הגלגלים עומד על 299.7 ס"מ (ארוך ב-7.5 ס"מ). בנוסף תוצע גרסת בסיס גלגלים מוארך עם 7 מקומות ישיבה, לעומת 5 בלבד בדגם הסטנדרטי.

בשלב זה יוצעו לבחירה שלושה מנועים שונים. גרסת ה-D350 תוצע עם מנוע דיזל בנפח 3 ליטרים עם 6 צילינדרים בטור, בהספק מירבי של 350 כ"ס ועם מומנט של 71.4 קג"מ. גרסת ה-P400 תציע מנוע בנזין בנפח זהה עם 400 כ"ס ו-56.1 קג"מ, ואילו גרסת ה-P350 תוצע עם מנוע בנזין בתצורת V8, בהספק מירבי של 530 כ"ס ועם מומנט של 76.5 קג"מ. 

ריינג' רובר

כל הגרסאות יצוידו בתיבת 8 הילוכים אוטומטית ובהנעה כפולה. ברשימת העזרים הטכנולוגיים ניתן למצוא הילוך כוח, מערכת מתלי אוויר שמסוגלת לספק מרווח גחון מירבי של 36.5 ס"מ, מצלמות שמדמות "מכסה מנוע שקוף" והיגוי לגלגלים האחוריים בזווית מירבית של 7.3 מעלות.

הריינג' רובר החדש ישווק בשתי רמות גימור. גרסת ה-HSE כוללת בין היתר סגירת ואקום לדלתות, תאורת מטריקס לד, גג שמש פנוראמי, בקרת אקלים עם 4 איזורי טמפרטורה, מושבי עור עם כוונון חשמלי, זכרונות, חימום, קירור ועיסוי, חימום לגלגל ההגה, מראה מרכזית מבוססת מצלמה, טעינה אלחוטית, מערכת שמע מתוצרת מרידיאן עם 19 רמקולים והספק של 800 וואט, חישוקי 21 אינץ' מצלמות היקפיות, תצוגה עילית ודלת תא מטען חשמלית.

ריינג' רובר

גרסת ה"אוטוביוגרפי" כוללת עוד מספר פריטי עיצוב חיצוניים וגם מושבים משודרגים, דיפונים איכותיים יותר בתא הנוסעים, חישוקי 22 אינץ' ומערכת שמע משודרגת עם לא פחות מ-35 רמקולים והספק של 1600 וואט.

ריינג' רובר 2022 - מחירים:

ריינג' רובר D350 דיזל HSE יעלה 1,299,000 שקלים

ריינג' רובר D350 דיזל אוטוביוגרפי יעלה 1,399,000 שקלים

ריינג' רובר P400 בנזין HSE יעלה 1,299,000 שקלים

ריינג' רובר P400 בנזין אוטוביוגרפי יעלה 1,399,000 שקלים

ריינג' רובר P530 בנזין אוטוביוגרפי יעלה 1,489,000 שקלים

תוספת המחיר עבור מרכב ארוך עם 7 מושבים תעמוד על 70,000 שקלים, בכל הגרסאות. בשלב זה הגיע לישראל רכב אחד בלבד למספר ימים, בהם הוא יוצג באולם החדש של לנדרובר בכפר סבא. רכבים ראשונים לנסיעות מבחן יגיעו רק בחודש אפריל, ואילו המסירות ללקוחות יחלו בחודש מאי.

אולם התצוגה החדש של חברת המזרח בכפר סבא, שלצידו הוקם גם מרכז שירות, מחליף למעשה את המתחם הותיק של החברה ברחוב משה דיין בפתח תקווה, שבמקומו יבנה מגדל שיאכלס בהמשך את מטה החברה.

למאמר זה התפרסמו 1 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה