דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

קיה סול החדש בישראל: החל מ-120,000 שקל

Getting your Trinity Audio player ready...


כשנה לאחר שנחשף בעולם, מגיע לישראל הדור החדש של קיה סול - ולמרות שהמראה של הרכב לא השתנה משמעותית, בקיה מעוניינים כי הפעם הסול יתחרה בסגמנט רכבי הפנאי הקטנים, מול רכבים כמו ניסאן ג'וק, רנו קפצ'ור ופיג'ו 2008, ולא בסגמנט המיקרוואנים, כפי שהיה עד כה. הסול החדש שומר על העיצוב המרובע, עם מימד הגובה הבולט, הפנסים האחוריים המוארכים והגריל הקדמי עם "אף הנמר" - סימן ההיכר של רכבי קיה.

קיה סול
קיה סול החדש. זול ומאובזר יותר מהדגם היוצא  / צילומים: יצרן
בקרב השינויים ניתן למצוא כמעט את כל מה שנמצא מתחת למעטה הפח. הפלטפורמה משותפת לקיה סיד, והשלדה מוקשחת משמעותית במטרה לשפר את התנהגות הכביש. שיפורים מכאניים נוספים נעשו במטרה לשפר את ההיגוי ובידוד הרעשים. האורך הכולל גדל ב-2 ס"מ בסך הכל, וכך גם בסיס הגלגלים - וכעת מתפרסים השניים על פני 414 ס"מ ו-257 ס"מ בהתאמה. מימד הרוחב צמח בס"מ וחצי ל-180 ס"מ, ומהגובה קוצץ סנטימטר בודד וכעת הוא מתנשא ל-160 ס"מ. נפח תא המטען עומד על 354 ליטר.

בשלב זה ישווק קיה סול בישראל עם מנוע בנזין בנפח 1.6 ליטר, כאשר הספק המנוע ירד לעומת הדגם היוצא. במקום 140 כ"ס יהיו לסול החדש 132 כ"ס שיושגו רק ב-6,300 סל"ד. נתון המומנט עומדעל 16.4 קג"מ ב-4,850 סל"ד. תיבת ההילוכים, כרגיל, תהיה אוטומטית עם 6 יחסי העברה. נתון צריכת הדלק הרשמי עומד על 13.1 ק"מ לליטר, וקבוצת הזיהום היא 12 - נתון לא טוב ביחס למתחרים בקטגוריה. בחודשים הקרובים תגיע גם גרסת דיזל, שתיועד ככל הנראה לשוק המוניות.



קיה סול בגרסת ה-LX הבסיסית יצויד באבזור מרשים למדי הכולל 6 כריות אוויר, מערכת לניטור לחץ האוויר בצמיגים, מערכת שמע מקורית עם שליטה מההגה, זיכרון פנימי לקבצי מוסיקה וחיבורי USB ו-AUX, דיבורית בלוטות', בקרת אקלים, בקרת שיוט, מצלמת רוורס, חישוקים קלים ופנסי ערפל. גרסת ה-EX תוסיף למפרט גם תאורת LED בתא הנוסעים, חישוקים בקוטר "18, גג שמש פנוראמי ומראות עם קיפול חשמלי.

המחירים:
קיה סול LX: החל מ-119,900 שקל
קיה סול EX: החל מ-129,900 שקל


לדגמי קיה בישראל - קיה

למאמר זה התפרסמו 2 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה