דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

קיה נירו: מתיחת פנים גם לדגם הפלאג-אין

Getting your Trinity Audio player ready...

כחצי שנה לאחר שמתיחת הפנים של קיה נירו הגיעה לישראל בגרסה ההיברידית הנפוצה, מצטרפת אליה גם הגרסה ההיברידית-נטענת. עד כה שווקה הנירו פלאג אין בגרסה אחת בלבד ובמחיר של 160,000 שקלים; כעת מוצעות שתי גרסאות, גרסת LX בסיסית במחיר של 149,900 שקלים וגרסת EX (שדומה במפרט האבזור לדגם היוצא) במחיר של 152,900 שקלים. מחיר הכניסה של הדגם הנטען גבוה ב-6,000 שקלים בלבד ממחירה של נירו היברידית רגילה.

קיה נירו פלאג אין

מתיחת הפנים של קיה נירו כוללת בעיקר עדכון עיצובי. הפגושים מלפנים ומאחור הוחלפו, יחידות התאורה הראשיות זכו לעיצוב חדש עם מוטיב "קוביות הקרח" ותאורת היום כוללת פנס לד המעוצב בצורת חץ כפול. גם מאחור ישנו עיצוב חדש ליחידות התאורה, וכן פנסי ערפל במראה שונה.

בתוך תא הנוסעים חל שיפור באיכות החומרים, כאשר גרסת ה-EX זוכה ללוח מחוונים דיגיטלי עם מסך בגודל "7 - בדומה לגרסה ההיברידית. מסך המולטימדיה, בגודל "8, מציע קישוריות אפל קארפליי ואנדרואיד אוטו לצד ניווט של ווייז.

בנוסף זכתה הנירו לבלמים גדולים יותר מאחור ולשדרוג במערכת בקרת השיוט האדפטיבית, שתאפשר כעת זחילה בפקקים.


בנוסף כולל המפרט של גרסת ה-LX גם בלימת חירום אוטונומית, תיקון סטיה מנתיב, אורות גבוהים אוטומטיים, התרעת עייפות, בקרת אקלים מפוצלת, מצלמת רוורס ובלם יד חשמלי עם פונקציית Auto Hold.

גרסת ה-EX מוסיפה גם כפתור הנעה, פתחי מיזוג מאחור, חיישני חניה, ריפוד משולב עור, חלונות כהים וגימורי כרום.

קיה נירו פלאג אין

במפרט הטכני לא חלו שינויים. מדובר בבסיס על אותה יחידת הנעה שמוכרת מהנירו ההיברידית, עם הספק של 141 כ"ס ומומנט של 27 קג"מ. תיבת ההילוכים היא כפולת מצמדים עם 7 הילוכים. סוללת 8.9 קוט"ש מעניקה לנירו פלאג אין טווח נסיעה חשמלי של 49 קילומטרים, שגדל עד ל-65 קילומטרים בנסיעה עירונית.

למאמר זה התפרסמו 7 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה