דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

קופרה פורמנטור - עכשיו גם בגרסה היברידית-נטענת

Getting your Trinity Audio player ready...

מאת איתי שטיינברג

בקצרה:

  • לראשונה אצל קופרה בישראל - רכב היברידי-נטען
  • ההספק זינק ל-245 כ"ס, הטווח החשמלי - 54 ק"מ
  • המחיר עומד על 246 אלף שקלים

המותג הצעיר קופרה מנחית בישראל דגם היברידי-נטען ראשון. מדובר בגרסה מחושמלת לרכב הפנאי קופרה פורמנטור, שתצטרף לשתי גרסאות הבנזין המוכרות. המחיר, שעומד על 246 אלף שקלים, גבוה ב-60 אלף שקלים ממחירה של גרסת הכניסה לפורמנטור. דגם חשמלי מלא, קופרה בורן, עשוי לנחות כאן ביבוא סדיר לקראת סוף השנה. 

מערכת ההנעה ברכב הספרדי משלבת בין מנוע בנזין מוגדש עם ארבעה צילינדרים בנפח 1.4 ליטר (150 כ"ס), ומנוע חשמלי עם 115 כ"ס. התפוקה המשולבת עומדת על 245 כ"ס העוברים לגלגלים הקדמיים דרך תיבת שישה הילוכים כפולת-מצמד. הביצועים: זינוק ל-100 קמ"ש ב-7 שניות, 1.9 שניות פחות מגרסת הבנזין הבסיסית. מצברי 12.8 קוט"ש מאפשרים טווח נקי מזיהום 54 ק"מ.

על מנת לתמוך במשקל עצמי גבוה מגרסת הבנזין (1.7 טון, 250 ק"ג יותר) מערך המיתלים כויל מחדש עם בולמי זעזועים אדפטביים, והוא מצויד בדיסקים גדולים יותר מלפנים (340 מ"מ לעומת 306) ומאחור (310 מ"מ לעומת 272). מיקום הסוללה מביא להקטנת נפח תא המטען - נטול גלגל חלופי - בכ-100 ליטר (345 ליטר).

רשימת האבזור דומה לגרסת הבסיס, בין היתר עם לוח מחוונים דיגיטלי ("10.25), מסך מגע ("12), כיוון חשמלי למושב הנהג, משטח טעינה אלחוטי, דלת תא מטען חשמלית וחלון שמש. ריפודי עור מוצעים בתוספת תשלום של 10,000 שקל. גם מערך הבטיחות זהה לרבות בלימה אוטונומית, תיקון סטיה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית והתרעת שטח מת כולל פתיחת דלת כשהשטח לא פנוי.

למאמר זה התפרסמו 1 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה