דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

פיג’ו 308 החדשה בישראל. המחיר: מ-132,990 שקלים

Getting your Trinity Audio player ready...


מכונית חדשה לפיג'ו בישראל. קבוצת לובינסקי, שמביאה לישראל את דגמי פיג'ו וסיטרואן, החלה למכור כאן את המכונית המשפחתית החדשה, פיג'ו 308. המכונית הזו מחליפה את פיג'ו 308 היוצאת. בדרך כלל החלפת דור בפיג'ו מלווה בשינוי מספר הדגם (למשל, מ-306 ל-307 ומ-307 ל-308). הפעם החליטו בפיג'ו שלא לעבור לשם "פיג'ו 309" בין היתר כיוון שמכונית בשם הזה כבר נמכרה בעבר וגם כיוון שהחברה החליטה לעבור לשמות דגם שמסתיימים ב-8, בלי קשר לחילופי הדורות.

פיג'ו 308
פיג'ו 308. השם לא מתחלף, הטכנולוגיה מתחלפת מהקצה אל הקצה / צילומים: פיג'ו

פיג'ו 308 החדשה מבוססת על פלטפורמה חדשה שפותחה בצרפת, ועליה מבוסס גם המיניוואן הקומפקטי, סיטרואן C4 פיקאסו. השלדה הזו מאפשרת גמישות רבה בפיתוח וגם משפרת מאוד את עמידות המרכב, למרות הפחתה ניכרת במשקלו. השדרוגים האלה מתאפשרים בזכות השימוש במתכות קלות וחזקות כמו אלומיניום ומגנזיום. פיג'ו 308 אוטומטית שוקלת רק 1,150 קילוגרם, לעומת הדגם המקביל בדור היוצא, ששקל 1,312 ק"ג. יצוין שהיא גם קצרה, צרה ונמוכה מקודמתה.
הדור החדש של פיג'ו 308 יגיע עם מנועי טורבו בנזין בנפח 1.2 ליטר, עם שלוש בוכנות (במקום ארבע כמקובל), והספק מוצהר של 130 כ"ס. תיבת ההילוכים המצורפת היא אוטומטית ולה שישה הילוכים. לפי נתוני היצרן, התיבה הזו יעילה עד כדי כך שהיא מספקת האצה מהירה יותר מכפי שמסוגל נהג מיומן בתיבת הילוכים ידנית. בזכות ההפחתה במשקל והמנוע הקטן והיעיל יותר, מצהירים אצל היצרן על צריכת דלק ממוצעת נמוכה במיוחד: 19.2 ק"מ לליטר. בחברה הפגינו יכולת באמצעות נהיגה סופר חסכונית עם ה-308 החדשה, שנסעה למעלה מ-1,800 קילומטרים על מיכל בנזין אחד של 53 ליטר.

פיג'ו 308

פיג'ו 308 האוטומטית תימכר בישראל במחיר שינוע מכ-133 אלף שקלים ועד לכ-149 אלף שקלים. גרסת הבסיס תיקרא "אקטיב" תכלול מערכת בקרת שיוט, בקרת אקלים, מערכת קול עם מסך מגע גדול וחיבוריות בלוטות' ופנסי ערפל. גרסת ה"פרימיום" היקרה תכלול גם גג שמש פנורמי, פנסי לד קדמיים, גלגלים גדולים יותר ומושבים אחרים. גרסת הסטיישן, פיג'ו 308SW, צפויה גם היא להימכר בקרוב במחיר של כ-140 אלף שקלים.

המכונית הצרפתית החדשה נכנסת לתחום שבו מתחרות כמה וכמה מכוניות בולטות, ובהן פולקסווגן גולף שנמצאה בוודאי מול עיני המפתחים ושאר אנשי המפתח בפיג'ו, וגם מול סיטרואן C4 שבאה מאותו קונצרן, אופל אסטרה, פורד פוקוס וסקודה אוקטביה. המכונית תתחרה גם במכוניות האסייתיות כמו צמד האחיות יונדאי i30 וקיה סיד / פורטה, וגם הונדה סיוויק, טויוטה אוריס (קורולה) ומאזדה 3.


פיג'ו 308SW
פיג'ו 308SW. גרסת הסטיישן המוארכת של פיג'ו 308. גם היא תימכר בישראל בקרוב


ועוד משהו

בתקופה הקרובה צפויה להגיע לישראל המכונית הקטנה ביותר של היצרן, פיג'ו 108, שתחליף את ה-107 הוותיקה. היא תימכר לצד אחותה, סיטרואן C1 החדשה, שמתחילה בימים אלה את דרכה בישראל. לקראת תחילת השנה הבאה תגיע אלינו גם הצלע השלישית בסדרת המכוניות הללו, הלא היא טויוטה אייגו החדשה.

לדגמי פיג'ו בישראל - פיג'ו

פיג'ו 108

למאמר זה התפרסמו 13 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה