דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

פיג'ו 5008 מקבל יחידות הנעה חדשות

Getting your Trinity Audio player ready...

יבואנית פיג'ו בישראל, קבוצת לובינסקי, החלה בשיווק גרסאות הנעה חדשות ל-5008 - רכב הפנאי עם 7 מושבים. מדובר באותו שינוי שעבר ה-3008 לפני מספר חודשים. במקביל עלו המחירים (בחלק מהגרסאות כבר בתחילת חודש אפריל) כך שמחיר גרסת הכניסה לדוגמה התייקר ב-6,000 שקלים ועומד כעת על 186,000 שקלים (לבנזין ולדיזל).

פיגו 5008

בתחום הדיזל זוכה ה-5008 למנוע חדש בנפח 1.5 ליטרים, שמחליף את מנוע הדיזל בנפח 1.6 ליטרים. ההספק עלה מ-120 ל-130 כ"ס ושיאו ב-3,750 סל"ד (250 סל"ד מאוחר יותר). נתון המומנט נותר ללא שינוי ועומד על 30.6 קג"מ ב-1,750 סל"ד.

המנוע משודך כעת לתיבה אוטומטית בעלת 8 הילוכים (6 בעבר), כפי שפגשנו כבר ב-3008. ההאצה ל-100 קמ"ש התקצרה ב-0.1 שניות ואורכת כעת 11.8 שניות והמהירות המירבית עלתה ב-5 קמ"ש ל-190 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת השתפרה ב-1.2 ק"מ לליטר ועומדת על 24.4 ק"מ לליטר, זאת לצד שיפור בדירוג זיהום האוויר (קבוצה 7 בדירוג החדש לעומת קבוצה 10 במנוע ה-1.6 ליטר בשיטת הדירוג הישנה) ועליה של 50 ק"ג במשקל הכללי ל-1,430 ק"ג.

גרסאות הבנזין, עם מנוע 1.6 ליטר טורבו, השתדרגו בתוספת של 15 כ"ס ומספקות כעת 180 כ"ס בעוד שיא ההספק מושג 500 סל"ד מוקדם יותר ב-5,500 סל"ד. נתון המומנט עלה ב-1 קג"מ ל-25.5 קג"מ שמושגים כעת ב-1,650 סל"ד (250 סל"ד יותר).

גם גרסת הבנזין קיבלה את התיבה האוטומטית החדשה בעלת 8 הילוכים. ההאצה ל-100 קמ"ש התקצרה ב-0.9 שניות ועומדת על 8.3 שניות וכך גם המהירות המירבית שעומדת כעת על 218 קמ"ש (12 קמ"ש יותר). צריכת הדלק המשולבת דווקא לא רשמה שיפור וירדה מ-17.5 ל-17.2 ק"מ לליטר.

פיגו 5008 - צילום אסף בר-שי

גרסת ה-GT הבכירה התעדכנה על מנת לעמוד בתקני זיהום האוויר החדשים. גרסה זו עושה שימוש במנוע דיזל בנפח 2.0 ליטר כאשר ההספק עומד על 177 כ"ס (3 כ"ס פחות) ונתון המומנט נותר ללא שינוי ועומד על 40.8 קג"מ הזמינים ב-2,000 סל"ד.

כמו צמד המנועים הקודם, גם מנוע זה משודך לתיבה אוטומטית בעלת 8 הילוכים. נתון ההאצה ל-100 קמ"ש עלה ב-0.1 שניות בלבד ועומד על 9.2 שניות ואילו המהירות המירבית עומדת כעת על 215 קמ"ש (7 קמ"ש יותר). צריכת הדלק הממוצעת נפגעה קלות ועומדת על 20.4 ק"מ לליטר (20.8 בעבר). בנוסף משקל הרכב עלה ב-10 ק"ג ועומד על 1,540 ק"ג.

פיגו 5008 - צילום אסף בר-שי

פיג'ו 5008 – מחירים:

פיג'ו 5008 1.5 טורבו-דיזל "אקטיב" יעלה 185,990 שקלים

פיג'ו 5008 1.5 טורבו-דיזל "פרימיום" יעלה 207,990 שקלים

פיג'ו 5008 1.6 טורבו-בנזין "אקטיב" יעלה 185,990 שקלים

פיג'ו 5008 1.6 טורבו-בנזין "פרימיום" יעלה 207,990 שקלים

פיג'ו 5008 2.0 טורבו-דיזל GT יעלה 242,990 שקלים

בשלושת החודשים הראשונים של שנת 2019 נמכרו 418 יחידות של פיג'ו 5008.

לצפייה בכל דגמי פיג'ו בישראל

למאמר זה התפרסמו 4 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו
חזור למעלה