דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

פיג'ו 107 בישראל

Getting your Trinity Audio player ready...



ארבע שנים לאחר שהוצגה לראשונה באירופה, נוחתת פיג'ו 107 [לחוות דעת על הרכב החדש – פיג'ו 107] בישראל, אחרי שזכתה למתיחת פנים קלה בתחילת 2009. מדובר באחת משלוש אחיות לפלטפורמה, פרי שיתוף פעולה בין קונצרן PSA (פיג'ו-סיטרואן) לבין טויוטה היפנית.

לישראל מגיעה פיג'ו 107 בגרסה יחידה, לה מנוע בנזין בנפח 1.0 ליטר והספק של 67 כוחות סוס ב-6000 סל"ד, בעוד נתון המומנט עומד על 9.5 קג"מ ב-3600 סל"ד. עם מנוע זה, תשלים פיג'ו 107 את המיאוץ הקלאסי מאפס למאה ב-14 שניות.

פיג'ו 107 החדשה 2010

פיג'ו 107 / צילומים: יצרן

מבחינת הממדים החיצוניים, ממוצבת פיג'ו 107 בלב הקטגוריה, עם מימד אורך של 343 ס"מ, רוחב של 163 ס"מ ונתון גובה שאף הוא עומד על 163 ס"מ. בסיס הגלגלים אף הוא במידות קומפקטיות – 234 סנטימטר.

בתא הנוסעים יפגשו היושבים במידות קומפקטיות אף הן – נפח תא המטען עומד על 139 ליטרים צנועים, אך צומח ל-751 ליטרים עם קיפול המושבים האחוריים. אכזבה קלה נרשמת בסעיף הבטיחות – למרות שזכתה בציון 4 כוכבים במבחן הריסוק הפומבי של ארגון EuroNCAP, לישראל היא מגיעה עם 2 כריות אוויר בלבד, ולא עם 4 כפי שנבחנה במבחן הריסוק. בתחום הבטיחות האקטיבית כוללת פיג'ו 107 מערכת בקרת יציבות (ESP), כמו גם מערכות לתגבור בלימה (BAS) וחלוקת עומס בלימה (EBD).

שיווקה של פיג'ו 107 בישראל מתחיל בימים אלה, כאשר מחיר המחירון לרכב החדש עומד על 87,000 שקלים. לעומת זאת, מחירה של המתחרה הישירה, יונדאי i10, עומד על 92,000 שקלים.

לדגמי פיג'ו בישראל - פיג'ו

 

למאמר זה התפרסמו 2 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה