דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

פיאט קובו בישראל: מקסימום שימושיות ב-80 אש"ח

Getting your Trinity Audio player ready...

לפני חודשיים שווק בישראל רק מיני-טנדרון אחד. היום כבר יש ארבעה. פיאט פיורינו, חלוץ הקטגוריה בשוק המקומי, הוא פרי פיתוח משולב של פיאט ופיג'ו-סיטרואן. לפני מספר שבועות הצטרפו לשוק המקומי הגרסאות הצרפתיות של הרכב, פיג'ו ביפר וסיטרואן נמו, במחירים שעד כה נראו אטרקטיביים – החל מ-90 אלף שקל לדגמי הבנזין הידניים. סמל"ת, יבואנית פיאט, נערכה היטב לתחרות והשיקה בתגובה את פיאט קובו, מהדורה משפחתית ומאובזרת לשלישיית הביפרינו. המחיר? 80 אלף שקל בלבד, או 87 אלף עם חבילת האבזור "Dynamic".


פיאט קובו. טנדרון בימי חול, רכב משפחתי בסופי שבוע / צילומים: יצרן 

פיאט קובו נבדל מהפיורינו ברמת אבזור גבוהה יותר, בשתי דלתות צד מאחור ובעיצוב חיצוני ופנימי פחות "מסחרי". הקובו, המיועד ללקוחות שזקוקים לרכב זול וקטן אך אינם מוכנים להתפשר על תא מטען ושימושיות, ישווק בשלב זה עם מנוע בנזין וגיר ידני בלבד. מנוע זה, בנפח 1.4 ליטר, מייצר 73 כוחות סוס, 12 קג"מ וצורך בממוצע ליטר דלק לכל 15.2 קילומטרים (לפי תנאי מעבדה).

חודש וחצי לאחר ההשקה של הקובו בישראל, מצטרפת להיצע גם גרסת דיזל עם מנוע בנפח 1.3 ליטר. גרסה זו מציגה נתוני צריכת דלק מרשימים של 22.2 ק"מ לליטר עם תיבה ידנית או 23.3 ק"מ לליטר עם תיבת הילוכים רובוטית. המחיר עומד על 99,990 שקל לפיאט קובו דיזל עם תיבה ידנית, כאשר עבור תיבה רובוטית נדרשת תוספת של 10,000 שקל.

לדגמי פיאט בישראל – פיאט 

למאמר זה התפרסמו 2 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה