דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

פורשה קאיין בניסויים אחרונים לפני עדכון

Getting your Trinity Audio player ready...



בקצרה:
- פורשה תעדכן בקרוב את רב המכר
- הגרסאות ההיברידיות יציגו טווח וביצועים משופרים
- השיווק בישראל יחל עוד השנה

למרות שהדור הנוכחי, השלישי במספר, של פורשה קאיין הוצג כבר ב-2017 - דור חדש עדיין לא נראה באופק, והיצרנית עובדת בימים אלו על מתיחת פנים. מדובר בדגם הנמכר ביותר של היצרנית עם למעלה ממיליון רכבים שעלו על כבישי העולם בעשרים השנים האחרונות, מתוכן קרוב למאה אלף בשנה האחרונה. מהיבואנית המקומית נמסר כי הדגם המעודכן צפוי להגיע ארצה במהלך המחצית השניה של 2023.

פורשה קאיין

כעת פורשה משחררת תמונות ראשונות של אב הטיפוס ממקומות שונים בעולם, לרבות דיונות החול של מרוקו, שלג וקרח בפינלנד וקטעי עבירות טכניים בספרד. "מבחני השטח הקשים שביצענו  בניסויי הנהיגה בקאיין החדש הם הרבה מעבר למה שאנחנו מניחים שהלקוחות שלו ינסו. אבל כל מי שרוכש פורשה צריך לדעת שהיא מסוגלת להתמודד עם עומסים גבוהים במיוחד, בכל תוואי דרך אפשרי", אמר דירק לרש, שמוביל את ניסויי הנהיגה לקאיין העדכני.

לדברי היצרנית, מדובר במתיחת פנים משמעותית במיוחד, אך מדבקות ההסוואה מונעות התרשמות משינויי מראה (שספק אם יהיה מאוד שונה). כי ידוע כי הדגם החדש יצויד ביחידות תאורת HD מטריקס-לד מתקדמות יותר מהדגם הנוכחי.

פורשה קאיין

פורשה לא משחררת בינתיים מידע רשמי, אותו היא שומרת להשקה המלאה. אך נראה כי מנועי הבנזין לא יעברו שינויים גדולים למעט תוספת כוח קלה. מדובר ב-V6 בנזין המוגדש בנפח 3.0 ליטר (350 כ"ס) ו-V8 כפול מגדשים בנפח 4.0 ליטר כטורבו-GT (670 כ"ס). גרסת S זונחות את ה-V6 כפול מגדשים בנפח 2.9 ליטר לטובת מנוע V8 דומה לזה של גרסת GTS הנוכחית, אבל בהספק מופחת.

הגרסאות ההיברדיות-נטענות המבוקשות יצוידו במצברים גדולים יותר (25.9 קוט"ש לעומת 17.9 קוט"ש) ומנוע חשמלי חזק יותר (176 כ"ס לעומת 136 כ"ס), שינויים שאמורים לאפשר ביצועים טובים מבעבר וטווח חשמלי גדול משמעותית מ-44 ק"מ בגרסה המשווקת כיום.

למאמר זה התפרסמו 1 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו
חזור למעלה