דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

סקודה אניאק קופה נוחת בישראל. המחיר גבוה בכ-21 אלף שקל

Getting your Trinity Audio player ready...


בקצרה:
- דגם חשמלי נוסף באולם התצוגה של סקודה
- העיצוב השתדרג, גם טווח הנסיעה
- יתר הפרמטרים נותרו ללא שינוי מהותי

סקודה אניאק קופה מגיע לישראל, ויתחרה כאן מול דגמים מעוצבים כמו איווייז U6, קיה EV6 ופולסטאר 2 - לצידו של האניאק בתצורת הפנאי המסורתית. המחיר מתחיל ב-236,400 שקל, יקר ב-21.5 אלף שקל לעומת מחיר הכניסה לאניאק רגיל.

סקודה אניאק קופה


השינוי העיקרי הוא לחלק האחורי, עם שמשה המשתפלת בחדות לאחור ויוצרת כך מראה כמו קופה. למעט תוספת זניחה של 0.5 ס"מ לאורך הכללי, הממדים זהים לאניאק הרגיל, אבל תא המטען צנוע ב-15 ליטר (570 ליטר) וכמו בגרסה הרגילה גם כאן אין תא מטען מלפנים. העיצוב השונה מאפשר לו מקדם גרר נמוך במעט (0.24 לעומת 0.26).

מערכת ההנעה זהה לאניאק הרגיל, עם מנוע חשמלי אחורי (204 כ"ס) עם זינוק ל-100 קמ"ש ב-8.7 שניות. הוא ניזון ממצברי 82 קוט"ש, אבל מקדם הגרר הנמוך במעט מאפשר לו טווח נסיעה גדול בכ-10 עד 30 ק"מ בהתאם לגרסה (537 עד 550 ק"מ). טעינה מהירה בקצב של 135 קילוואט תאפשר מילוי מ-10% ל-80% בכחצי שעה.

סקודה אניאק קופה


סביבת הנהג זהה לאניאק הרגיל לרבות לוח מחוונים צנוע ("5.3) ומסך מגע גדול ("13) ומנופי שליטה מההגה בעוצמת הרגנרציה. רשימת האבזור בגרסת הבסיס (236.5 אלף שקל) כוללת כיוון חשמלי למושב הנהג, מפתח חכם, בקרת אקלים מפוצלת וחלון שמש (ללא פתיחה).

סקודה אניאק קופה


הגרסה הבכירה (277 אלף שקל) מוסיפה דלת תא מטען חשמלית, ריפודי עור, חימום למושבים הקדמיים עם כיוון חשמלי גם למושב הנוסע ועיסוי למושב הנהג, בעוד לנוסעים מאחור יש מגשים נשלפים, וילונות הצללה ושליטה נפרדת במיזוג. גרסת ספורטליין (288 אלף שקל) כוללת מאפייני עיצוב ספורטיביים ובולמי זעזועים אדפטיביים.

אבזור הבטיחות בכל הגרסאות כולל בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית והתרעת שטח מת.

למאמר זה התפרסמו 1 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה