דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

סקודה אוקטביה RS בישראל: מ-210,000 שקלים

Getting your Trinity Audio player ready...

חילופי הדורות בדגמים המשפחתיים של קבוצת פולקסווגן נמשכים: אחרי שבחודשים האחרונים הגיעו לישראל דורות חדשים של סקודה אוקטביה, סיאט לאון ואודי A3, כאשר לזו האחרונה הצטרפה הגרסה הספורטיבית לפני מספר שבועות, מגיעה כעת לישראל גם הגרסה הספורטיבית של סקודה אוקטביה - עם מנוע זהה לדור היוצא ועם מחיר שבמפתיע הוזל ב-11,000 שקלים ועומד על 209,990 שקלים - נמוך גם מהמקובל אצל דגמים אחרים בקטגוריה.

סקודה אוקטביה RS

סקודה אוקטביה RS מצוידת ביחידת הנעה זהה לזו של הדור היוצא: מנוע טורבו-בנזין בנפח 2.0 ליטרים, עם הספק של 245 כ"ס ומומנט של 37.7 קג"מ. תיבת ההילוכים היא ה-DSG כפולת המצמדים ולה 7 יחסי העברה, וההנעה היא קדמית בלבד. התאוצה ל-100 קמ"ש אורכת 6.7 שניות, איטית בעשירית השניה בהשוואה לדור היוצא.

המהירות המירבית מוגבלת ל-250 קמ"ש וצריכת הדלק המשולבת עומדת על 14.2 ק"מ לליטר, על פי נתוני היצרן בתקן WLTP. הנעת הפלאג-אין הייבריד, שזמינה בדגמי האוקטביה RS באירופה, לא הגיעה לישראל.

סקודה אוקטביה RS

האוקטביה RS תהיה הגרסה היחידה של האוקטביה בשלב זה שתימכר בישראל עם מתלה אחורי רב-חיבורי, מה שאמור לשפר את נוחות הנסיעה - כמו גם בולמי זעזועים אדפטיביים שיוצעו כסטנדרט. עם זאת, מערכת המתלים מוקשחת ומונמכת ב-1.5 ס"מ בהשוואה לאוקטביה רגילה, וחישוקי הגלגלים הם בקוטר 19 אינץ' עם צמיגים במידה 225/40 - ואלו כבר בשורות פחות טובות לשוחרי הנוחות.

סקודה אוקטביה RS

רשימת האבזור של האוקטביה RS תהיה נדיבה, כצפוי, ותכלול בין היתר לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 10.25 אינץ', תצוגה עילית של נתוני הנסיעה על גבי השמשה הקדמית, מסך מולטימדיה תומך עברית בגודל 10 אינץ', מערכת שמע מבין Canton עם 11 רמקולים, תאורת אווירה, בלם יד חשמלי, בקרת אקלים עם 3 איזורי טמפרטורה, טעינה אלחוטית לסלולארי, דלת תא מטען חשמלית, תאורת מטריקס לד מלפנים, כוונון חשמלי, זכרונות וחימום למושבים הקדמיים ועוד.

סקודה אוקטביה RS

ברשימת פריטי העיצוב הספורטיביים ניתן למצוא דוושות אלומיניום, מושבי ספורט (ריפוד אלקנטרה / עור יוצע בתשלום נוסף), ספוילר אחורי, סופיות אגזוז בעיצוב ספורטיבי, שמשות כהות, סמלי RS, גלגל הגה בעיצוב ספורטיבי ועוד.

סקודה אוקטביה RS

מפרט אביזרי הבטיחות כולל 8 כריות אוויר (כולל כרית אוויר מרכזית בין הנהג לנוסע מלפנים, לראשונה אצל סקודה בישראל), בלימת חירום אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, תיקון סטיה מנתיב, ניטור שטחים מתים במראות הצד והתרעת תנועה חוצה מאחור.

למאמר זה התפרסמו 3 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה