דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

סיאט טולדו מקבלת מנוע דיזל. המחיר: 129,900 שקל

Getting your Trinity Audio player ready...


שוק הדיזל לרכבים פרטיים נשלט בשנים האחרונות על ידי רנו, שמשווקת את הפלואנס והמגאן עם מנועים לוגמי סולר במחירים כמעט זהים לאלו של המתחרים צורכי הבנזין. בעבר היתה בפלח הזה נציגות גם לצ'מפיון מוטורס, בעיקר עם רכבי סקודה - אך מאז העלאת המס על רכבי דיזל איבדו רכבים אלו את התחרותיות, וכיום למשל מתומחרת סקודה אוקטביה דיזל עם תיבה אוטומטית בסכום דמיוני של 178 אלף שקל.

מי שאמורה לשפר מעט את מצבה של צ'מפיון מוטורס בשוק הדיזל ללקוחות הפרטיים (שכן במוניות סקודה עדיין חזקה) היא גרסת דיזל חדשה של סיאט טולדו, שנוחתת כיום בישראל עם מחיר של 129,900 שקל.

סיאט טולדו
סיאט טולדו תוכל להתחרות ברנו פלואנס? / צילומים: יצרן
הטולדו תוצע עם מנוע TDI בנפח 1.6 ליטר, בגרסה החלשה שלו עם הספק של 90 כ"ס. בשילוב עם תיבת ה-DSG כפולת המצמדים תעמיד הטולדו תאוצה של 12 שניות ל-100 קמ"ש וצריכת דלק משולבת של 22.2 ק"מ לליטר על פי נתוני היצרן.

הטולדו בגרסה זו תהיה יקרה משמעותית ממתחרותיה בסגמנט המשפחתיות הקטנות, שם עולות המכוניות כ-110,000 שקל. עם זאת, היא נדירה בסגמנט עם שילוב של מנוע דיזל ותיבה אוטומטית. פיג'ו 301 נמכרת עם מנוע דיזל ותיבה ידנית ב-120 אלף שקל, ואילו אחותה התאומה והזהה לחלוטין של סיאט טולדו, סקודה ראפיד, נמכרת עם אותו מנוע בדיוק במחיר של 152,500 שקל. לשם השוואה, רנו פלואנס הגדולה יותר עולה בגרסת הדיזל 134,900 שקל.


לדגמי סיאט בישראל - סיאט

למאמר זה התפרסמו 3 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו
חזור למעלה