דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

סוזוקי איגניס המחודשת בישראל

Getting your Trinity Audio player ready...

חצי שנה לאחר שהציגה סוזוקי את מתיחת הפנים של האיגניס הקטנה, מגיע הדגם המעודכן לישראל. ההנעה המיקרו-היברידית הוצגה כבר בהשקת הדגם, אך רק בגרסה הידנית; כעת היא מוצעת גם בגרסה האוטומטית, מה שהופך אותה רלוונטית גם לשוק הישראלי. המחיר לגרסה הידנית התייקר ב-6,000 שקלים ועומד על 84,990 שקלים, ואילו הגרסה האוטומטית התייקרה ב-5,000 שקלים ומחירה יעמוד על 94,990 שקלים.

סוזוקי איגניס

מתיחת הפנים של האיגניס שדרגה את עיצוב החזית עם פגוש דמוי מגן גחון, בתי פנסי ערפל בעיצוב שונה ושבכה קדמית חדשה. מאחור השינויים קלים יותר וכוללים פגוש אחורי בעיצוב חדש עם מגלש אחורי מדומה. בנוסף יוצע הרכב ב-3 צבעי מרכב חדשים, כולל אופציה לצביעה דו-גוונית, ואילו בתא הנוסעים ישנו עיצוב חדש ללוח המחוונים.

יחידת ההנעה עברה גם היא עדכון, כאשר ההספק המירבי ירד ל-83 כ"ס (הפחתה של 7 כ"ס) ונתון המומנט עומד על 10.9 קג"מ (הפחתה של 1.3 קג"מ). במקביל נוספה מערכת מיקרו-היברידית, עם סוללת 0.12 קוט"ש זעירה ומנוע חשמלי קטן (3 כ"ס) המסייע בתאוצות ובשיוט. הסוללה ממוקמת מתחת למושב הנהג.

סוזוקי איגניס תא הנוסעים

המערכת המיקרו-היברידית, יחד עם מערכת לדימום מנוע בעמידה, סייעה לאיגניס להשיג שיפור של כ-10% בנתוני צריכת הדלק הרשמיים. עם זאת הציון הירוק של הרכב כמעט לא השתנה והוא משתייך לקבוצת הזיהום הרביעית בגרסה האוטומטית - מה שאומר שהוא לא נהנה מהטבות המיסוי השמורות לרכבים היברידיים.

בתחום הבטיחות קיבלה האיגניס צמד מצלמות, המספקות לה בלימת חירום אוטונומית הפעילה בזיהוי רכב עד למהירות של 50 קמ"ש ובזיהוי הולכי רגל עד למהירות של 30 קמ"ש. בנוסף ישנה התרעה מקורית על סטיה מנתיב הנסיעה, אך ללא תיקון אקטיבי.

סוזוקי איגניס 2021

מלבד זאת לא חלו שינויים מהותיים ברשימת האבזור, שכוללת בין היתר 6 כריות אוויר, תאורת לד, כניסה והנעה ללא מפתח, בקרת אקלים, בקרת שיוט רגילה, מערכת מולטימדיה בהתקנה מקומית וחישוקי "16 קלים.

מנהל מותג סוזוקי, אורן אוחנה, עדכן כי בחודש הבא צפויה גם הסוויפט לקבל את ההנעה המיקרו היברידית, ואילו בסביבות חודש אפריל 2021 תגיע התוספת הזו גם לדגמי הויטרה והקרוסאובר. ברבעון האחרון של 2021 יגיעו דגמי סוזוקי המיוצרים על ידי טויוטה: סוזוקי אקרוס (ראב 4 פלאג-אין) וסוזוקי סוואס (קורולה סטיישן).

בנוסף, ציין מנכ"ל היבואנית צבי נטע כי במהלך השנה הקרובה תשיק מכשירי תנועה דגמים חשמליים של מותג סיני חדש, בתקינה מלאה (ולא בתקינה חלקית ל-400 יחידות כמו במותגים סיניים אחרים המשווקים בישראל).

למאמר זה התפרסמו 4 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה