דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

ניסאן קשקאי - עכשיו גם היברידי, בתוספת 28 אלף שקלים

Getting your Trinity Audio player ready...


בקצרה:

- ניסאן קשקאי מקבל חיזוק היברידי

- צריכת הדלק המוצהרת השתפרה בקרוב ל-20%

- המחיר - 208 עד 233 אלף שקל

מתחרה חדש לטויוטה ראב 4: ניסאן קשקאי הגיע לישראל בגרסת ה- e-POWER, אותה אחת שהיבואנית ביקשה ממשרד התחבורה להכיר בה כחשמלית לכל דבר ועניין - ונענתה בשלילה. הקשקאי ההיברידי ישווק באותן רמות הגימור המוכרות ממנוע הבנזין, בתוספת של 28 עד 33 אלף שקלים למחיר - זאת לאחר שמחירה של גרסת הבנזין הוזל ב-5,000 שקל ל-180 אלף שקל.

ניסאן קשקאי היברידי

מערכת ההנעה שונה מהמקובל שכן היא מבוססת על מנוע חשמלי (190 כ"ס) המחובר ישירות לגלגלים הקדמיים, ואחראי בלעדי להנעה. מנוע בנזין מוגדש, עם שלושה צילינדרים בנפח 1.5 ליטר ומערכת יחס דחיסה משתנה, משמש כאן כגנרטור לטעינת סוללות ומאריך טווח, ללא חיבור ישיר לגלגלים.

הזינוק ל-100 קמ"ש אורך 7.9 שניות, 1.3 שניות פחות מקשקאי בנזין רגיל. בשונה מהמקובל בגרסאות היברידיות בהן התקנת הסוללה מחייבת הקטנת מיכל הדלק, כאן הוא זהה בגודלו לגרסת הבנזין (55 ליטר) ולדברי ניסאן מאפשר כך טווח נסיעה של כ-1,000 ק"מ תיאורטיים. מערכת אגירת אנרגיה מאפשר מספר מצבים לרבות e-Pedal המאפשר ויתור כמעט מוחלט על דוושת הבלם. לדברי היצרנית, צריכת הדלק השתפרה בכ-18% ותעמוד על 18.5 ק"מ לליטר.

ניסאן קשקאי היברידי

תצורת המתלים נותרה זהה לקשקאי בנזין המשווק כאן (מקפרסון מלפנים, קורת מתח מאחור), אבל כדי לתמוך בתוספת המשקל של כ-200 ק"ג, הקפיצים, בולמי הזעזועים והמוט המייצב מלפנים הוקשחו, ההגה כויל מחדש ובלמי הדיסק מלפנים גדולים משמעותית (350 לעומת 292 מ"מ).

ניסאן קשקאי היברידי

גרסאות האבזור דומות לאלה של הבנזין. בגרסת הבסיס (208 אלף שקל) יש בין היתר מסך מגע קטן ("8), בקרת אקלים מפוצלת אך ללא פתחים ליושבים מאחור וחלון שמש. גרסת הביניים (220 אלף שקל) מגדילה את מסך המגע וכוללת גם לוח מחוונים דיגיטלי ("12.3 כל אחד) ומצלמות חניה היקפיות. הגרסה הבכירה (233 אלף שקל) כוללת גם ריפודים משולבי עור סינטטי עם כיוון חשמלי למושב הנהג, משטח טעינה אלחוטי, תצוגת נתונים עלית ודלת תא מטען חשמלית.

מערך הבטיחות כולל בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית והתרעה אקטיבית על סטייה מנתיב ושטחים מתים, בעוד הגרסה הבכירה מוסיפה גם שמירת נתיב ואפשרות זחילת פקקים לבקרת השיוט האדפטיבית.

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה