דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

מתח גבוה: אודי אי-טרון S נוחת בישראל

Getting your Trinity Audio player ready...

שנה וחצי לאחר שנחשף, מגיע לישראל אודי אי-טרון S - גרסה ספורטיבית לרכב הפנאי החשמלי המוכר, עם שלישיית מנועים חשמליים. הקהל המקומי יוכל לרכוש את הרכב אך ורק בגרסת הספורטבק, תצורת הפנאי-קופה של הדגם, במחיר של 665,000 שקלים - תוספת של כמעט 120,000 שקלים לעומת האי-טרון ספורטבק הרגיל, שמסתפק בשני מנועים חשמליים.

אודי אי-טרון S

אודי אי-טרון S מצויד כאמור בשלושה מנועים חשמליים, כאשר שניים מהם ממוקמים על הסרן האחורי ומנוע שלישי ממוקם מלפנים. במצב הבסיסי מספקים המנועים 435 כ"ס ו-82 קג"מ, אך במצב "בוסט" ניתן לקבל 503 כ"ס ו-99 קג"מ, למשך 8 שניות בלבד.

הודות לתוספת הכוח, האי-טרון S מאיץ ל-100 קמ"ש בתוך 4.5 שניות בלבד (מהר יותר ב-1.2 שניות מהגרסה הרגילה) ומגיע למהירות מירבית של 210 קמ"ש (תוספת של 10 קמ"ש). גודל הסוללה נותר זהה, 95 קוט"ש, אך בשל הביצועים המשופרים והמשקל העודף הצטמצם טווח הנסיעה בכ-25 קילומטרים והוא צפוי לעמוד על כ-360 קילומטרים בלבד.

אודי אי-טרון S

מלבד הביצועים המשופרים, באודי מבטיחים גם יכולות ספורטיביות טובות יותר הודות למערכת הנעה כפולה חכמה שמתעדפת את הציר האחורי ומאפשרת לטענת היצרנית ביצוע דריפטים, מערכת בקרת מומנט וקטורית שמדמה דיפרנציאל מוגבל החלקה, היגוי פרוגרסיבי, מתלי אוויר מתכווננים עם התאמה ספורטיבית ובלמים משודרגים עם קליפרים בעלי 6 בוכנות, שמתמקמים בתוך חישוקי "21 ענקיים.

גם מבחינה חיצונית נבדלת גרסת ה-S הספורטיבית בכמה אלמנטים, בהם קשתות בתי גלגלים מנופחות שמרחיבות את הרכב ב-23 מ"מ, כונסי אוויר, פגושים וחצאיות צד במראה ספורטיבי, ספוילר אחורי, חישוקים בצבע אפור גרפיט וקליפרים כתומים למערכת הבלימה. בתא הנוסעים מתאפיינת גרסת ה-S במושבי ספורט מרופדי עור עם לוגו S רקום ובדיפוני אלומיניום שונים.

אודי אי-טרון S

רשימת האבזור כוללת בין היתר פריטים כמו שלישיית מסכי מידע צבעוניים, מערכת שמע מתוצרת B&O עם 16 רמקולים, מצלמות 360 מעלות, תאורת מטריקס לד, מושבים בכוונון חשמלי עם זכרונות, גג שמש פנוראמי, דלת תא מטען חשמלית ועוד.

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה