דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

מרצדס C43 AMG בישראל - המנוע התכווץ, הביצועים שופרו

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • מרצדס C43 AMG תציע הספק של 408 כ"ס ממנוע 2.0 ליטרים
  • תהיה החזקה ביותר בהיצע המקומי, בינתיים
  • ה-C63 הבכירה צפויה להגיע בשנה הבאה

יבואנית מרצדס מתחילה לשווק את ה-C43 AMG, שתהיה הגרסה החזקה ביותר של מרצדס C קלאס ותתחרה בב.מ.וו M340 (שבשלב זה לא משווקת בישראל). תג המחיר שהוצמד לה עומד על 650 אלף שקלים, גבוה ב-270 אלף שקל ממחירה של גרסת הכניסה ל-C קלאס.

ה-C43 AMG מצוידת במנוע ארבעה צילינדרים בנפח 2.0 ליטר המוכר מה-A45, אבל עם טורבו שונה הנעזר גם במנוע חשמלי על מנת להקטין את השהיית המגדש המוכרת. בנוסף המנוע זוכה למערכת היברידית קלה (48V) עם מתנע-גנרטור על מנת לצמצם את צריכת הדלק ופליטת המזהמים.

הוא מפיק 408 כ"ס, 18 כ"ס יותר ממנוע ה-V6 ב-C43 הקודמת, ומחובר לתיבת תשעה הילוכים אוטומטית של AMG (עם מערכת מצמדים במקום ממיר מומנט) ולהנעה כפולה קבועה (ביחס 69-31 לפנים-אחור). הביצועים: זינוק ל-100 קמ"ש ב-4.6 שניות, עשירית שניה פחות מהדגם היוצא.

בהשוואה ל-C קלאס הרגילה המהווה לה בסיס, ה-C43 מצוידת במיתלים נוקשים יותר עם בולמי זעזועים אדפטיביים ומוט גישור בין בתי הבולמים מלפנים, דיסקים גדולים משמעותית (320-370 מ"מ לפנים-אחור), צמיגי מישלין פיילוט ספורט 4S דביקים יותר והיגוי אחורי אקטיבי כציוד תקני (הפניה של עד 2.5 מעלות).

השינויים הויזואליים כוללים סבכת 'פאן-אמריקנה', פגושים אגרסיביים יותר עם פתחי אוורור גדולים מלפנים, רביעיית מפלטים מאחור וספוילר צנוע בקצה דלת תא המטען. בתא הנוסעים יש הגה עם צמד חוגות לשליטה במצבי הנהיגה, מנופי שליטה ידנית גדולים בהילוכים מאחורי ההגה, מושבים תומכים יותר ותצוגה שונה על לוח המחוונים הדיגיטלי ("12.3) ועל מסך המגע ("11.9).

רשימת האבזור כוללת בין היתר תצוגת נתונים עילית, ריפודי עור, כיוון חשמלי וחימום למושבים הקדמיים, בקרת אקלים מפוצלת לארבעה אזורים, מצלמות היקפיות, מערכת שמע משודרגת (בורמייסטר 3D עם 15 רמקולים), דלת תא מטען חשמלית וחלון שמש. יחידות התאורה מלפנים הן מסוג דיגיטל-לד עם יותר ממיליון פיקסלים ליחידה ומייצרות כך אלומת אור מדויקת פי 100 מיחידות לד רגילות.

היצע מערכות הבטיחות כולל בלימה אוטונומית (לתנועה חוצה ובנסיעה לאחור), שמירת נתיב (כולל מעבר נתיב אוטומטי), בקרת שיוט אדפטיבית, התרעת שטח מת אקטיבית (מונעת כניסה לנתיב לא פנוי) ועל פתיחת דלת כשהטח לא פנוי.

למאמר זה התפרסמו 1 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה