דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

מנוע 1,000 סמ"ק גם לסקודה ראפיד

Getting your Trinity Audio player ready...


המשפחתית הקטנה של סקודה עברה מתיחת פנים לפני מספר חודשים, וכעת מגיע הדגם המעודכן לישראל. מבחינה חיצונית, השינויים לא דרמטיים - ואפילו פיצול יחידות התאורה שנעשה באוקטביה לא הגיע לראפיד. במסגרת השינויים ניתן למנות פגוש קדמי חדש, פנסים עם תאורת יום לד בחותמת נאה, לוח מחוונים בעיצוב מעודכן, פסי קישוט בדלתות ועיצוב מחודש לכפתורי השליטה ולפתחי המיזוג.

סקודה ראפיד

במרכז תא הנוסעים המתקם מסך מולטימדיה מקורי בגודל "6.5, עם רמקולים שעוצבו מחדש בצורת משולשים (פריט מידע חשוב, ודאי תסכימו) ועם חיבורי USB ליושבים מאחור. מבחינת הבטיחות, נוספה לראפיד מערכת התראה לשמירת מרחק עם בלימת חירום אוטונומית - אך ללא מערכות נוספות שמוצעות באוקטביה למשל.
מנוע ה-1.2 ליטר הבסיסי של הראפיד, עם 90 כ"ס, הוחלף במנוע חדש בנפח 1,000 סמ"ק עם 3 צילינדרים והספק של 95 כ"ס. ההספק הנ"ל מושג ב-5,000 סל"ד, המומנט המרבי עומד על 16.3 קג"מ ב-1,500 סל"ד וצריכת הדלק הממוצעת היא 21.7 ק"מ לליטר על פי נתוני היצרן.

לצידו ימשיך להימכר מנוע ה-1.4 ליטר הותיק, עם הספק של 125 כ"ס וצריכת דלק של 20.4 ק"מ לליטר. שני המנועים משודכים לתיבת הילוכים DSG, רובוטית כפולת מצמדים עם 7 הילוכים.

סקודה ראפיד

גרסת ה-1,000 סמ"ק של הראפיד התייקרה ב-1,500 שקל לעומת גרסת ה-1.2 ליטר היוצאת, ומחירה יתחיל ב-111,500 שקל. גרסת ה-1.4 ליטר התייקרה ב-1,000 שקל ומחירה יתחיל ב-119,990 שקל.


לדגמי סקודה בישראל - סקודה

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה