דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

מאזדה CX5 המחודש בישראל

Getting your Trinity Audio player ready...

רק שנתיים עברו מאז הגיע לישראל מאזדה CX5, אבל היצרנית היפנית כבר משחררת שורה של עדכונים  - וכמו תמיד אצל מאזדה, השינויים מתמקדים פחות בעיצוב ויותר בטכנולוגיה ובאבזור.

מאזדה CX-5

את ההבדלים בעיצוב קשה לזהות. חישוקי הגלגלים זכו לעיצוב חדש, ואילו בגרסאות המצוידות בחישוקי "19 ישנם כעת שני גוונים לבחירה. בתוך תא הנוסעים התחדשו הפקדים של יחידת המיזוג וכן הגלגלת של מערכת המדיה, לטובת תפעול נוח יותר.

מבחינה מכאנית מנוע ה-2.0 ליטרים נותר כשהיה, בעוד גרסת ה-2.5 ליטרים הבכירה זוכה ראשונה למערכת המשביתה שני צילינדרים מתוך ארבעה בנהיגה מתונה ובעצירה, מתוך מטרה לשפר את צריכת הדלק. עם זאת, נתוני היצרן דווקא מצביעים על עליה בתצרוכת הבנזין, מ-13.7 ל-12.85 ק"מ לליטר. גרסאות הטורבו החדשות שהוצגו ביפן לא הגיעו לישראל, כצפוי.

בנוסף מקבל ה-CX5 את מערכת ה-GVC החדשה של מאזדה, שכבר הוטמעה במאזדה 6. המערכת שולטת בחלוקת המומנט לגלגלים ואמורה לשפר את זוויות הגלגול, נוחות הנסיעה והתנהגות הכביש באמצעות שליטה בהעברות המשקל של הרכב.

מאזדה CX-5

מבחינת האבזור חל שיפור משמעותי. הבשורה הטובה ביותר היא ההיפרדות ממערכת ההתראה של מובילאיי לטובת מערכות מקוריות ואקטיביות שהוטמעו בכל הגרסאות.

גרסת הבסיס משנה את שמה מ"אקזקיוטיב" ל"קומפורט", ומוסיפה למפרט המוכר גם בקרת סטיה מנתיב אקטיבית, בקרת שיוט אדפטיבית ומעבר אוטומטי לאורות גבוהים. המחיר התייקר ב-900 שקלים ויעמוד מעתה על 169,900 שקלים.

גרסת ה"לקצ'רי" הפכה ל"אקזקיוטיב", אך למעשה המפרט לא השתנה כלל: ההבדלים מגרסת הבסיס הם בחישוקי הגלגלים ("19 לעומת "17) ובתוספת של חלון שמש בגג. בגזרת המחיר, לעומת זאת, השינוי דרמטי: המחיר ירד ב-8,000 שקלים ויעמוד על 173,900 שקלים, פער של 4,000 שקלים בלבד לעומת גרסת הכניסה.

בגרסת הפרימיום, שזמינה עם מנוע ה-2.0 ליטרים בהנעה קדמית או עם מנוע ה-2.5 ליטרים בהנעה כפולה, השינויים משמעותיים הרבה יותר. מלבד מערכות הבטיחות שכבר הוזכרו, היא מקבלת גם בלימת חירום הפעילה בנסיעה לאחור במהירות של עד 8 קמ"ש, חיישני חניה היקפיים ומצלמת 360 מעלות, התראת עייפות, דלת תא מטען חשמלית עם פתיחה בהושטת רגל, מושב נוסע בכוונון חשמלי (בנוסף למושב הנהג) וגם זכרונות ואוורור למושבים הקדמים. המחיר התייקר ב-3,000 שקלים עם המנוע הקטן או ב-2,000 שקלים עם המנוע הגדול יותר. המחירים העדכניים יעמדו על 196,900 שקלים ו-218,900 שקלים בהתאמה.

מאזדה CX-5

כמו מאזדה 6, גם ה-CX5 זוכה לגרסה בכירה חדשה תחת השם Signature. זו מוסיפה מספר פריטי עיצוב ובהם ריפודי עור נאפה בגוון חום, גימורי עץ בתא הנוסעים, תאורת לד מסתגלת בעלת 12 אלומות, תאורת לד פנימית וגם מערכת "בליינד ספוט" לניטור רכב בשטח מת במראות ולהתראה על תנועה חוצה מאחור.

יוגב וייס, מנהל התקשורת השיווקית בדלק מוטורס: "רצף העדכונים התכופים שמתבצע בדגמי מאזדה הוא חלק מהתהליך המרתק שעוברת החברה בשנים האחרונות. בתוך זה, ה-CX-5 זוכה כבר כעת לעדכון ושדרוג, ובכך מחזק את מעמדו כאלטרנטיבה ייחודית ויוקרתית בקטגוריה הכי חמה בשוק הרכב הישראלי של 2019".

לדגמי מאזדה בישראל - מאזדה

למאמר זה התפרסמו 1 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו
חזור למעלה